Üdv srácok,múlt héten szabadságon voltam,én is szétkaptam a gépet,mert már tele volt a zacskóm a 8.5-literes átlagfogyasztással.Az még hagyján hogy 500-as motorban a 600-as súbertűi (5CFZ4)vannak benne,de még félig keresztbe is reszelte őket a nyakánál valamelyik előző értelmes tulaj.Nem tudom mi célból,erre még nem jöttem rá.A túlfogyasztást a képen látható műanyag gyűrűk okozták,ha valaki megmondja mik ezek,annak fizetek egy kávét!Most vagy új súbertűket veszek bele,vagy egy komplett nem buherált bontott karbisort teszek rá,kérdés melyik az olcsóbb?
Megnéztem 7végén, 1 cm-t le van már engedve az eleje, valóban, a kormánytól nem lehet jobban. Olajat nem tudtam még cserélni benne, mert szombaton nem tudtam venni :( A teló szereléséhez amúgy is kell vmi középállvány, ez készült vasárnap.
Egyébként jót motoroztam tegnap. Egyelőre még csak max. 7-8 ezres fordulatnál tartok, a teljesítmény így is elegendő. A km óra durván alámér, 70-et mutat 93-nál. A kihajtás nem eredeti, az előző tulaj 1x cserélte, sztem nem jó típust rakott be.
Sziasztok.
Ha valakit érdekel egy tökéletes Yamaha FZR Exup-os 250 es.
93-as évjáratú,projektoros lámpás,dupla tárcsafékes,sport kipufogóval(megvan a gyári is)
új aksival(garis még) új kuplung lamellákkal és vezérmüláncal,friss Igol 5w-40w es olajjal,fékbetétek is újak benne.25kw os papírokkal de amúgy 45 pacis.friss müszakaiva.
Köszi a tanácsot megnézem amiket mondtál. Megnéztem tényleg az enyém volt a Vf. A Kis plexit én tettem fel mert nagyon vágott a szél 120 nál már. Sokat dolgoztam azon a bringán én fújtam le stb. Egyébként ez Sabre. Már kezdett megrogyni ,műszerfalat sehonnan nem tudtam szerezni hozzá ,a km óra ,benziszint jelző vízhőfok nem is működik. Az ülését is én húztam át nem bőr az biztos így látatlanba mondom Hosszú távon viszont tényleg kényelmesebb mint az fzr. Naponta 100 km megyek vele dolgozni julius óta 12000 km már beletettem úgy hogy már tapasztaltam,de nem sírom vissza mert szeretem az fzr t . Nagyon kezes jó vele motorozni.
Úgy néz ki mint a képen amit felraktál,fekete,3 doboz,tisztára olyan csak van rajta egy pici plexi a lámpán(nagyon szép,ha nem lenne az fzr biztos megnézném,régen szerettem volna ilyet /csak Sabre-t/)
Az hogy 27 éves volt abszolut nem baj (szerintem) ha nincs vele semmi gond.Gyorsabb és erősebb az FZR de lehet később visszasírod az öreget ha hosszabb távra mész(bár műszakilag a VF sem sámli,a hátsó hengereken szelephézagot állítani,vagy szinkronizálni nem gyenge mutatvány)
Nos első körben azt mondanám hogyha a légszűrő tiszta és nincs tömítetlenség a szívórendszerben akkor egy karburátor tisztítást,benzinszint ellenőrzést és egy űberpontos szinkronizálást csinálnék.Megnézném azt is hogy mennyit szállít a benzinszivattyú a benzinszűrőn keresztül. A karbi szétszedésénél kiderül hogy a gyári cuccok vannak-e benne (s.tű,fúvókák,tűhelyzet,keverékcsavar állása)a súber membránja nem szakadt-e,a (fém)szívócsonkok nem-e fojtott változaté(74kw van beleöntve és szűkebb a csatlakozásnál mint a szívónyílás) és ha már itt tartasz akkor érdemes megnézni a gyertyaképet is.(ilyenkor hozzá lehet férni)
Első körben ennyi.(általában elég a szinkronizálás,az szokott segíteni) Lehet hogy sportlégszűrők és/vagy valami tuningdob volt a gépen csak az eladó levette és nem,vagy csak nagyjából lett visszaállítva a karburátor.
A következő menet a szelepek környéke de ez már egy kicsit körülményesebb menet.
Nincs semmi tuning cucc rajta nem is álítottam rajta még semmit mióta megvettem ilyen. A vf tényleg nagyon kényelmes volt csak már öreg 27 éves nem volt vele semmi gond még. Nem tudom hogy az enyém van fent majd megnézem.
A gyertya és az exup biztos nem.
Most kezdte el csinálni vagy eddig is megvolt a jelenség?
Változtattál valamit mostanában? (nem munkahelyre vagy barátnőre gondolok)
Gyári a levegőszűrő és a kipufogórendszer? Dynojet kit vagy egyéb tuningkacat van rajta?
Alapjárat stabil?
És miért adtad el a VF-et? (szerintem kár volt,nagyon jól nézett ki és jó "kis"gép,kényelmes is és mindenki retteg tőle hogy mikor áll be a blokkja)
Egyenlőre ennyi
Nem tenném én el, csak nincs meg még a jogsi, ill csak a forgalom vizsga hiányzik. Mostanában meg baromi sok rendőr van a faluban, úgyhogy nem tudok menni vele, csak majd tavasszal. Na de majd akkor le se szállok róla!
Szia Ábrus. Kiváncsi vagyok a véleményedre mitöl van hogy alacsony fordulaton ha gyorsítani akarok elöször hörög egy kicsit utánna veszi fel a fordulatot? Én vagy a levegő keverékre vagy gyertyára gondolok de lehet az exup is. Mit gondolsz?
Egyébként jót motoroztam tegnap. Egyelőre még csak max. 7-8 ezres fordulatnál tartok, a teljesítmény így is elegendő. A km óra durván alámér, 70-et mutat 93-nál. A kihajtás nem eredeti, az előző tulaj 1x cserélte, sztem nem jó típust rakott be.
Ha valakit érdekel egy tökéletes Yamaha FZR Exup-os 250 es.
93-as évjáratú,projektoros lámpás,dupla tárcsafékes,sport kipufogóval(megvan a gyári is)
új aksival(garis még) új kuplung lamellákkal és vezérmüláncal,friss Igol 5w-40w es olajjal,fékbetétek is újak benne.25kw os papírokkal de amúgy 45 pacis.friss müszakaiva.
Az hogy 27 éves volt abszolut nem baj (szerintem) ha nincs vele semmi gond.Gyorsabb és erősebb az FZR de lehet később visszasírod az öreget ha hosszabb távra mész(bár műszakilag a VF sem sámli,a hátsó hengereken szelephézagot állítani,vagy szinkronizálni nem gyenge mutatvány)
Első körben ennyi.(általában elég a szinkronizálás,az szokott segíteni) Lehet hogy sportlégszűrők és/vagy valami tuningdob volt a gépen csak az eladó levette és nem,vagy csak nagyjából lett visszaállítva a karburátor.
A következő menet a szelepek környéke de ez már egy kicsit körülményesebb menet.
Most kezdte el csinálni vagy eddig is megvolt a jelenség?
Változtattál valamit mostanában? (nem munkahelyre vagy barátnőre gondolok)
Gyári a levegőszűrő és a kipufogórendszer? Dynojet kit vagy egyéb tuningkacat van rajta?
Alapjárat stabil?
És miért adtad el a VF-et? (szerintem kár volt,nagyon jól nézett ki és jó "kis"gép,kényelmes is és mindenki retteg tőle hogy mikor áll be a blokkja)
Egyenlőre ennyi