Tele van a tank? Na ha nincs szépen csorgasd tele Ja meg télire illik friss olajjal eltenni!/bár erről oszlanak a véleménnyek! Én spec így szoktam. Ja és elől hátul megemelni ,ha meg nincs emelőd akkor....................... És látogasd a télen sokat és nyugtasd meg hogy lesz még tavasz!
ha nicns motoremelőd, néha állítsd át kicsit,m hogy ne egy helyen nyomdjon a gumi, meg legyne tele a tank. ELVILEG de aki ember nem teszi el. Ja, és télen ha jó sok idő után beindítod néha, akkor ne 1-2 percre indítsd, mert valami savkicsapódás vagy miageci lesz a asszem a kipuffban, hanem faszán melegítsd be akkor már.
A tiedben sehol.Zoli gépén nem fordított villa van és valamilyen partizán akcióból kifolyólag van szelep a villái tetején,gyárilag csak a rugóelőfeszítést tudod állítani.
Leengedni pedig nem nagyon fogod tudni,mert mint látom neked is csőkormány van felrakva ami pont a teleszkópszárak felett van és ebben felütközik a vége.(mint nekem)
A tiedben vagy nincs olaj,vagy valami nagyon híg lötty van benne,esetleg elfáradt/törött a rugó.Mielőtt bármit is csinálsz,cseréld le (ha egyátalán van benne)a villaolajat a gyárilag előírtra,és ha nem folynak a szimeringek akkor jónak kell lennie.Ha mégsem,csak ezután állítgass/tekergess el bármit.
Lehet, láma kérdés, de hol van ebben levegő? Akkor vmiféle szelepnek is lennie kéne... alul és felül (húzó-nyomó) állítható, upside telók. A lentebb eresztést ki fogom próbálni.
Hello!
Ugyanez volt amikor megvettem az ezresem, meg ez mindaddig megmarad amíg az első telószárakat kijjebb nem húzod a villahíd síkjából, akkor fog eltűnni a motorod súlya, és amerre nézel arra fekszik, olyan lesz az ezres Fizzer mint egy bicikli aminek még 200-nál is elmegy a hátulja és nem fog befelé bicskázni az egész, meg álló helyben nagyon könnyű lesz ráfordítani a kormányt, meg mocorogni vele. Nekem meg van csinálva, most 15mm-t lógnak ki, de 40-et fognak max., de ezzel a 15-tel már eltűnt a bebicskázás, másik dolog, ha neked is állítható a telód, engedd ki belőle a sűrített levegőt, hogy megérezd milyen mélyebbre ültetve az eleje. Nekem 0,8 bar körül jó a 60 kilós súlyomhoz, 1,2-vel elpattog már a legkisebb kanyarban is az eleje, de satufékhez kell kb. 0,4 bar, különben túl nagyot bólint. Ez a 0,8 bar 3 centit emel kb. az elején, egyszerre kell változtatni a nyomást. Kormánytelót ajánlott felrakni, de nekem nincs, és akkor szitál be a kormány, ha nagy gázzal gyorsítok ki és közben rámegyek úthibára (3-4 lengés), meg amikor hirtelen megtapad a gumi.
Közben utána néztem a helyes értéknek: felemelt hátsó keréknél (állványon) alsó ág 40-50 mm-t mozogjon.
A láncom nemhogy laza, inkább feszes, mert 2 könnyű ember alatt is már megfeszül, semmi lógása nincs szinte. 7végén beállítom. A tapasztalt "lánccsapkodást" inkább kezelési hiba okozta: nem szabad 2000 alá engedni a fordulatot menet közben (mit tegyek, még magázom a gépet )
A becsuklást úgy értem, hogy lassú menetben rádöntöd az ívre, és szinte húzni kell kifelé a kormányt, mert befelé el akar fordulni.
A kormánnyak holtjátékát is meg kell néznem, lehet, laza, mert instabil a gép. A villák csillapítása meg biztos, hogy kevés.
tovabbra is keres az ismerosom alkatreszt.amit ajanlottatok az nem jott ossze,tul sok a km benne,vmivel kevesebbet futott blokk erdekli.europai motorkod 3le valojaban kanadai gepezet. FZR 1000-es
2. probalj meg olajat cserelni benne.10w-set,v surubbet.talan segit.amugy nem kene olyannak lennie:9
a lancfeszesseget a kreszkonyvben megtalalod.ha jol emlexem 2.5-3 cm jateknak kell lennie.
az elsonel nem ertem,mi az acsuklas
Ha tudsz tegyél fel egy képet a motorról oldalról fényképezve,különös tekintettel az első kerék és a kip.leömlők távolságára.(bár a feltett képed félig oldalról van fényképezve nekem a villaszög egy kicsit gyanús,de ne legyen igazam)
És a legmeglepőbb az hogy még a 87-esre is fel lehet tenni a 6 dugattyús nyerget.Ez az igazi evolúció.
(bár nem éreztem jobbnak semmivel,viszont jóval drágább bele a betét)
első a guminyomás, nekem az r1-en az első eriszti a levegőt, míg eljutottam kútig azt hittem megszülök, egyszerűen nem akart bekanyarodni!
a telóba sűrűbb olaj lehet megoldás, de pl a 3HE-be nekem meg kellett venni az Öhlins rugót, és csak úgy lett jó.
a láncot meg ha 10-20 mm-t tudod le-föl mozgatni, akkor jó. Ha több akkor terhelésváltásnál mindig rán, ha kevés akkor meg túlterheli a láncot és a csapágyakat : -)
Első telóban cserélj olajat, vagy csak töltsd fel, lehet hogy már nincs benne semmi. Nekem is elég volt 1-1 deci a két szárba, és megszünt ez a probléma! A lánc meg ha jól emlékszem 1 centit "kotyog" fel-le, ha jól emlékszem!
Na, pár km motorozás után máris néhány kérdés:
1. lassú kanyarban be akart csuklani - ezt a gumi 2,5re (2 volt benne) fújása szinte orvosolta, de a jelenség még érezhető. Ez mitől van?
2. Első teló már egy 4cm mély csatornafedőn is felkoppan - ennek ilyennek kell lennie? Járdaszegélyről finoman legurulva is koppan. Én kb 70 kg vagyok.
3. láncfeszesség hogy jó? Nekem kicsit csapkod, akkor laza?
Sziasztok ismét a segitségeteket kérem yamaha fzr 400 feszültségszabájzot keresek sürgösenn.Nem tudom aszt hogy más fajta motoré jo hozzá?
Válaszotokat kösszönöm.
Bólintásgátló! Fékezéskor a féknyereg elmozdul ezáltal az összenyomódó teleszkopban az olaj útjának keresztmetszetét változtatja! ( 4 fokozatban állítható) Nem ül össze az elsőteló olyan nagy mértékben fékezéskor!
Üdv a szakiknak!
Segítsetek, ha tudtok. Ez a szerkezet egy Goldwing-on van, de mi célt szolgál? Az első teleszkópszár alján, oldalán van és a féknyereg is csatlakozik hozzá, ráadásul amit pirossal bejelöltem azt a csavart 4 pozicióba lehet állítani, de mi célt szolgál?
Köszi a segitőkész válaszokat Mészizs
Holnap szétkapom, belenézek.
Leengedni pedig nem nagyon fogod tudni,mert mint látom neked is csőkormány van felrakva ami pont a teleszkópszárak felett van és ebben felütközik a vége.(mint nekem)
A tiedben vagy nincs olaj,vagy valami nagyon híg lötty van benne,esetleg elfáradt/törött a rugó.Mielőtt bármit is csinálsz,cseréld le (ha egyátalán van benne)a villaolajat a gyárilag előírtra,és ha nem folynak a szimeringek akkor jónak kell lennie.Ha mégsem,csak ezután állítgass/tekergess el bármit.
Ugyanez volt amikor megvettem az ezresem, meg ez mindaddig megmarad amíg az első telószárakat kijjebb nem húzod a villahíd síkjából, akkor fog eltűnni a motorod súlya, és amerre nézel arra fekszik, olyan lesz az ezres Fizzer mint egy bicikli aminek még 200-nál is elmegy a hátulja és nem fog befelé bicskázni az egész, meg álló helyben nagyon könnyű lesz ráfordítani a kormányt, meg mocorogni vele. Nekem meg van csinálva, most 15mm-t lógnak ki, de 40-et fognak max., de ezzel a 15-tel már eltűnt a bebicskázás, másik dolog, ha neked is állítható a telód, engedd ki belőle a sűrített levegőt, hogy megérezd milyen mélyebbre ültetve az eleje. Nekem 0,8 bar körül jó a 60 kilós súlyomhoz, 1,2-vel elpattog már a legkisebb kanyarban is az eleje, de satufékhez kell kb. 0,4 bar, különben túl nagyot bólint. Ez a 0,8 bar 3 centit emel kb. az elején, egyszerre kell változtatni a nyomást. Kormánytelót ajánlott felrakni, de nekem nincs, és akkor szitál be a kormány, ha nagy gázzal gyorsítok ki és közben rámegyek úthibára (3-4 lengés), meg amikor hirtelen megtapad a gumi.
A láncom nemhogy laza, inkább feszes, mert 2 könnyű ember alatt is már megfeszül, semmi lógása nincs szinte. 7végén beállítom. A tapasztalt "lánccsapkodást" inkább kezelési hiba okozta: nem szabad 2000 alá engedni a fordulatot menet közben (mit tegyek, még magázom a gépet )
A becsuklást úgy értem, hogy lassú menetben rádöntöd az ívre, és szinte húzni kell kifelé a kormányt, mert befelé el akar fordulni.
A kormánnyak holtjátékát is meg kell néznem, lehet, laza, mert instabil a gép. A villák csillapítása meg biztos, hogy kevés.
a lancfeszesseget a kreszkonyvben megtalalod.ha jol emlexem 2.5-3 cm jateknak kell lennie.
az elsonel nem ertem,mi az acsuklas
(bár nem éreztem jobbnak semmivel,viszont jóval drágább bele a betét)
a telóba sűrűbb olaj lehet megoldás, de pl a 3HE-be nekem meg kellett venni az Öhlins rugót, és csak úgy lett jó.
a láncot meg ha 10-20 mm-t tudod le-föl mozgatni, akkor jó. Ha több akkor terhelésváltásnál mindig rán, ha kevés akkor meg túlterheli a láncot és a csapágyakat : -)
Fent van 70%-ban a pályaidom az R1-en :-)
Marko! Az yzf motyók meg vannak még?
1. lassú kanyarban be akart csuklani - ezt a gumi 2,5re (2 volt benne) fújása szinte orvosolta, de a jelenség még érezhető. Ez mitől van?
2. Első teló már egy 4cm mély csatornafedőn is felkoppan - ennek ilyennek kell lennie? Járdaszegélyről finoman legurulva is koppan. Én kb 70 kg vagyok.
3. láncfeszesség hogy jó? Nekem kicsit csapkod, akkor laza?
Válaszotokat kösszönöm.
Egy ekkora "dömpernél"elég hasznos dolog ha működik.
Segítsetek, ha tudtok. Ez a szerkezet egy Goldwing-on van, de mi célt szolgál? Az első teleszkópszár alján, oldalán van és a féknyereg is csatlakozik hozzá, ráadásul amit pirossal bejelöltem azt a csavart 4 pozicióba lehet állítani, de mi célt szolgál?
Köszi a segitőkész válaszokat Mészizs