Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kuplungbovden beleakad egy karba, ami azt a forgórészt húzza. Ebbe bele van akasztva egy kis rugó, ami visszahúzza a bovdent, miután kiengedjük a kart. Ha nem így hívják akkor bocs, csak neten találtam, és ott ilyen néven futott. Csak ehhez nem volt.
A kérdést nem egészen értem.
Első dolog a kuplung beállítása a kuplungkosárnál.Ezt a képen látható nyillal jelölt csavarral tudod beállítani.Az anyát meglazítod,és a hernyócsavart kihajtod addig hogy lazán tekerhető legyen ki-be.
Innen elkezded tekerni befelé addig,amíg fel nem ütközik a kuplungpálca végén.(érzed hogy innen már nehéz tekerni,mert már nyomja ki a rugókat)Azt a pontot találd meg ahol épp hozzáér a csavar a pálca végéhez.(innen egy negyed fordulat vissza).Ekkor a kuplung beállítása jó.
Ezután tudod beállítani a bowden feszességét a kuplungkarnál lévő állító csavarral.A kar holtjátéka kb:2mm legyen.
Olyan kellene nekem, hogy kuplung visszahúzó rugó! Ami a bovdent húzza vissza. Hol találok ilyet, mert az utolsó centinél már nem húzza vissza a kuplungkart.
Ezt gyorsan felejtsd el.
Nem baj.Azért köszönöm.
Én a 89-90 es szériához rendeltem,A gödöllői Big-Bike kft.-nél,A 15 fogú JTF513,a 49 fogú JTR865 kódú.Én csak a nagyot vettem tőlük,postával együtt épp egy tízezres volt.
Szia!
Sajna nem tudok segíteni, mert ami nekünk van, arról is le van szerelve, a vége nincs meg.

Üdv: Andi
ja meg 1x 1 jawa 50 motorblokjának főtengelyházát belülről...nem lett rossz az se.
ponossan énse tudom h mit hogyan.,csak naggyábol.hát haver csinálta autófelnijén,másik meg GSXR SRAD on...de nem lett nagy eresztés eggyik sem.ha tényleg szépre akarod,rengeteg munka és nagy ugyesség kell hozzá.
én csak a lábtartó konzolkat csináltam az FZR en,,,de azis elég volt...
Igazság szerint gőzöm sincs hogy mit lehet polírozni, meg mit nem, csak láttam már sok polírozott vázú motort, meg ismerősöm is magának csinálta, és gondoltam ráérek, ha tudom, megcsinálom énis. De ha olyan nehéz, akkor még meggondolom!
igen acélvázas még az FZR.hát barátom ha fel akarod polírozni akkor gatyát felkotni mert brutál meló!hamarább megbánod mint ahogy gondolnád,és jol elis lehet rontani.
És akkor nem lehet felpolírozni?
FZR 600 acélvázas!
Javítsatok ki ha nem így van!
Fel akarom polírozni a vázat meg a felniket. Valaki tudja hogy mi kell ehhez, mit érdemes venni, és egyáltalán hogy kell csinálni?
Sziasztok!
92-es FZR 500-omra új lánc szett cserét tervezek. A mostani 15/49-es, tudja valaki,hogy ennyi-e a gyári fokszám?
Szia! Annyira nagyon nem kell, csak az enyém utángyártott üvegszálas. Amikor fényeztük nem lehetett megcsinálni rendesen mert állandóan berepedezett. Persze akkor nem találtam sehol gyári fejidomot...gondoltam, ha nem kérsz sokat érte és külön is eladó megveszem, aztán majd egyszer megcsinálom rendesen....ha lesz kedvem
nézz szét a 290.-ik oldaltól
a 10-40 max félig szintetikus. Amúgy mindegyik jó, nekem a 600-as a Castrol 10w-40 R4 vagy milyen jelzésűvel a váltó könnyebben működött. Amúgy ma már csak jó olajat kapni, ha nem teszkó gazdaságosat veszel :-)
És melyik olaj a jobb? Az ásványi, vagy a szintetikus? Mert találtam 20W50es ásványit, meg 10W40et, az meg szintetikus. Melyik jobb az FZR be?
Szevasztok.1000 Exup blokkot keresek ha valaki tud megköszöném.
valakinek FZR600R-hez vagy bármi máshoz motor hátulját emelő kutyacsont-készlet? Első a gyári, utána 10-10 mm-el rendre rövidebb párosok. 2 ezer pénz
A gyári sárvédő nyúlványát le szokták venni,vagy elvágják tetszőleges hosszra mert úgy jobban,sportosabban néz ki.
Az enyém is ilyen,viszont én egy maradi barom vagyok aki utálja ha esőben tiszta sár a háta meg a sisakja,sőt időnként hallgathatja a felesége b@szogatását is emiatt.
Láthatod a képen hogy az enyém hiányzik(az idomok ne tévesszenek meg,ez egy 88-as FZR) a gyári képen viszont ott van.
Na az a rendszám alatti nyúlvány kellene nekem.
Hali!
Egyben szeretném eladni (25ezer)
De ha nagyon kell akkor eladom külön-külön is!
mennyit kérsz a fejidomért? vagy csak egyben eladó?
Énis Castrol Actevot néztem, de a viszkozitást nem tudtam, nekem most 10W40 van benne.