Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Kérdésem lenne,hogy 92-es FZR500-ba olajat akarok cserélni,mit ajánlotok és mennyi kell bele,meg Ft-ba?1 éve van nálam.Előre is köszönöm a segítségeteket.
Csak 3000,elírtam!
Na,úgy néz ki egy diódával is jó lesz.Tettem még rá egy 30000 mikrós kondit is,mert enélkül nem szabályzott rendesen.
Hűtővel ne vacakolj a diódára. Az nekem van egy rakás.
igaz.. a diódák nyitó fesz-e 0.5-0.7 V. esetleg ha nem találsz nézek én itt valamit. Nekem is van itt a szekrényemben a világon minden. Ettől esetleg megoszthatnád vele, hogy a fesz. fixálást hogy oldottad meg.. mert, még az egyenirányítással boldogulnék, de a fix értéken tartáshoz kell valami határoló elem.
hy te most eladni vagy venni akarsz?
Ha az akkuhoz menő piros töltővezetékbe még két sorbakapcsolt nagyáramú diódát bekötnék,azok pont 1.2V feszültséggel csökkentenék,és 14,2V menne az akkura.Nagyáramúak kellenek,és azokat is hűteni kell.Otthon szétnézek,majd holnap informállak.
Hát ezt én is sajnálom.
Mi van ebben a cuccban egyébként? Valami zener diódás izé gondolom az egyenirányításhoz. valami korlátozó cucc. az is lehet fix fesz-es zener pl. Nincs véletlen kapcsolási rajzod hozzá? A műgyantát nem lehet valahogy levakarni? Esetleg lemelegíteni. (nem tudom milyen a műgyanta...)
találjunk már légyszi valami megoldást. ..
Kipróbáltam,sajnos túl sokat tölt,valószínű nem jó alkatrészt tettem bele,de módosításra már nincs lehetőség,lévén kiöntöttem műgyantával.Sajnálom,pedig jó biznisz lett volna.
Ha nincs rákötve(vagy leszakad) a piros/fekete vezeték,akkor nem fog szabályozni,és túltölt.Erre ügyelni kell.Amúgy bírja,mert 35A-es egyenirányítót tettem bele.
Nincs fenn az email címed... vagy én vagyok béna? Tutkó én. Írj már te légyszi. Nekem ott az adatlapomon az email címem. Jut eszembe. Ha sikerül rosszul bekötni, elfüstölöm a cuccot?
Hy 400-asok!
Karbisor valakinek?
Itt a kép róla,ma nem volt időm próbálni,majd holnap.Az email címemre küld el az adataid,majd én is elküldöm neked.
Nah ez jól hangzik.
akkor utalok 4 ezret neked, és akkor a postán fel is tudod adni nekem.

Király.
Holnap behozom ide a munkahelyre,teszek fel róla képet,és ki is próbálom.Kb. 3000ft. volt anyagban,és számold hozzá a postát.
Árat? Gőzöm sincs.
Te tudod neked mennyibe volt, és mennyiért veszed ki a szekrényből nekem...
Egyedül a gyárinak ismerem a horror árát....
Igen,van egy utángyártott fesszabályzóm(pontosabban söntstabilizátor).Magam készítettem,a motorba is ilyen került,mert mikor megvettem a Gilerát annak se volt töltése.Mindkét motoromnál sz.r volt a fesszabályzó.Úgy látszik ez tipushiba motoroknál.Mondj egy árat,aztán egyeztetünk.
Kössz Ábrus ez király megcsinálom. Tudtam én kihez kell fordulni
Egyenlőre.
Sajnos nem mindenre.
Pénzt sajna nem tudok csinálni.
Akkor az enyém volt az egyik legkobb FZR az országban!
az enyém 400 as és 1-2 decit eszik ezren
le a kalppal ábrus le borulok elötted! mindenre tudsz megoldást
Gyári Yamaha célszerszám kell hozzá:Yamaha Nr-90890-04086.(a könyv szerint)
De hát ez itt magyarország.
ne aggódj, nekem a 3HE evett 7 decit is 1000-en Alapvetően 7000 fölött kezdi el csipkedni az olajat. De azt mondom egészségére Én olyan olajat vettem bele, ami jó eséllyel elég és nem hagy sok lerakódást és kész. Szerintem ennyi idősen nyugodtan eheti az olajat, nem szabad új gépet várni!