Üdvözlök minden ittlévőt. Új FZR tulaj vagyok (nem én vagyok az új, a motor se, de így együtt :)
1000-es EXUP, 1995, kicsit átalakítva, lecsupaszítva, túra-kormánnyal, brembo fékkel.
Most egyelőre visszaolvasgatok, jó sok hasznos infót szedtem már fel Tőletek.
Kösz.
Köszi. Hát a tankot nem vágom szét, akkor a visszajelzőre rákötöm a tompított lámpát. Így nem csak a refinél fog világítani a lámpa, hanem a tompítottnál is. Mostanában mindíg elfelejtem levenni.
Én is ilyen műszerfalat tettem az 500-ra,csak a tankon nincs érzékelő.Vagy olyan tankot kell szerezni amelyiken van,vagy az alját ki kell vágni,és ráeszkábálni egy szint jelzőt.Állítólag a Hondáé rátehető,de ennek utána kell járni.
A 600asom műszerfalán van benzinvisszajelző! Azt mondta haver, akinek ugyanez a 3HE van, hogy az csak a műszerfalon van, mert nem a rávaló műszerfal van rajta. Elvileg az 1000esnek a műszerfala van benne. Azt be lehet kötni? Gondolom a tankba kell valami szintmérőt venni. Az van valakinek, vagy milyen árban van?
Az 500/600-as vázát és hátulját nem ismerem ezért nem akarok hülyeséget mondani.
De vigyázat! Nekem sem annyi volt hogy beraktam egy 93-as fzr-ét és kész! Új távtartókat kellett esztergálni bele valamint át kellett alakítani a féknyereg kitámasztóját,a féktárcsa helyét is,ezért nem olyan egyszerű.
A haverom XV 1000-esébe építettünk be egy 18-as fzr kereket a régi dobfékes helyett,hát az sem volt egyszerű,de összehoztuk.Ott van a profilképeim között.(bár kivenni kínlódás,olyan passzos a lengővillába de ő akarta )
az ismerosomnek a kovetkezort lnne szuksege:
95-os kanadai FZR 1000 blokk,v hengerfej. esetleg szelepsor. ha nincs senkinekmerdekelheti meg 1000-es blokk is 3LE-tipusu.v esetleg ha az sincs,lehet mas is:) barki aki tud iylet szerezni,szoljon,tovabbitom neki.
Egyébként az enyémet is 18-as felnivel vettem,de átalakítottam az exup 17-esére (sok értelme nem volt,a 18-assal sokkal könnyebb volt vezetni)
A veteránokat én is nézegetem de egyenlőre zseton úgy sincs rá.(amibe belemennék azok aranyárban vannak)
Amik eddig voltak azokat mindíg el kellett adni mert abból lett a következő feladat(többnyire darabokban érkeztek)
Aztán megvettük a házunkat és vége lett a cserélgetésnek(egyenlőre) (Sok év és sok millió Ft lakáshitel)
BMW-m sajna sohasem volt,de mindíg szerettem volna egyet.(egy darabka történelem)
nembaj, lendületben voltam a válaszokkal :-) És anno szívtam a régi FZR-rel hátsó gumi ügyben :-) azért is lett az újabbik .-) de azzal is szívtam azért lett az R1. No azzal nem szívok, viszont elkészült reája a pályaidom :-)
csak a kötekedés kedvéért 140/60ZR18 - 3HE vs. 160/60ZR17 - 4JH. 600-ason nem volt gyári méret a 160/60ZR18, bár sokan tesznek föl, mert a gyári méret alig kapható már
1000-es EXUP, 1995, kicsit átalakítva, lecsupaszítva, túra-kormánnyal, brembo fékkel.
Most egyelőre visszaolvasgatok, jó sok hasznos infót szedtem már fel Tőletek.
Kösz.
pár apróság hiányzik róla. Egyben 170E. 70/413-1372
De vigyázat! Nekem sem annyi volt hogy beraktam egy 93-as fzr-ét és kész! Új távtartókat kellett esztergálni bele valamint át kellett alakítani a féknyereg kitámasztóját,a féktárcsa helyét is,ezért nem olyan egyszerű.
A haverom XV 1000-esébe építettünk be egy 18-as fzr kereket a régi dobfékes helyett,hát az sem volt egyszerű,de összehoztuk.Ott van a profilképeim között.(bár kivenni kínlódás,olyan passzos a lengővillába de ő akarta )
az ismerosomnek a kovetkezort lnne szuksege:
95-os kanadai FZR 1000 blokk,v hengerfej. esetleg szelepsor. ha nincs senkinekmerdekelheti meg 1000-es blokk is 3LE-tipusu.v esetleg ha az sincs,lehet mas is:) barki aki tud iylet szerezni,szoljon,tovabbitom neki.
A veteránokat én is nézegetem de egyenlőre zseton úgy sincs rá.(amibe belemennék azok aranyárban vannak)
Amik eddig voltak azokat mindíg el kellett adni mert abból lett a következő feladat(többnyire darabokban érkeztek)
Aztán megvettük a házunkat és vége lett a cserélgetésnek(egyenlőre) (Sok év és sok millió Ft lakáshitel)
BMW-m sajna sohasem volt,de mindíg szerettem volna egyet.(egy darabka történelem)
4JH - van "eke idom", az oldalidomok ehhez csatlakoznak
A 4JH alját csak akkor tudod felrakni, ha lefűrészeled a 3HE alsó részét
de mi a különbség, két ugyan olyan 18-s gumi, egyik 28, a másik 30eFt?