Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Épp bénázok ezzel a típusú fórum motorral - csak 1 képet tudtam felrakni a profilomba :(
Üdvözlünk mi is.Tegyél fel pár képet magatokról had lássunk benneteket.
Üdvözlök minden ittlévőt. Új FZR tulaj vagyok (nem én vagyok az új, a motor se, de így együtt :)
1000-es EXUP, 1995, kicsit átalakítva, lecsupaszítva, túra-kormánnyal, brembo fékkel.

Most egyelőre visszaolvasgatok, jó sok hasznos infót szedtem már fel Tőletek.
Kösz.
tovabitottam az illetonek.koszi szepen!
Én is erre gondoltam,de Bagoly azt mondta hogy nem megy bele!
Köszi. Hát a tankot nem vágom szét, akkor a visszajelzőre rákötöm a tompított lámpát. Így nem csak a refinél fog világítani a lámpa, hanem a tompítottnál is. Mostanában mindíg elfelejtem levenni.
Én is ilyen műszerfalat tettem az 500-ra,csak a tankon nincs érzékelő.Vagy olyan tankot kell szerezni amelyiken van,vagy az alját ki kell vágni,és ráeszkábálni egy szint jelzőt.Állítólag a Hondáé rátehető,de ennek utána kell járni.
A tankban alul (a tank alján)megvan a helye a szintmérőnek? Nézd meg.(de nincs )
Erre gondolok!
A 600asom műszerfalán van benzinvisszajelző! Azt mondta haver, akinek ugyanez a 3HE van, hogy az csak a műszerfalon van, mert nem a rávaló műszerfal van rajta. Elvileg az 1000esnek a műszerfala van benne. Azt be lehet kötni? Gondolom a tankba kell valami szintmérőt venni. Az van valakinek, vagy milyen árban van?
Már említettem hogy egy ismerősömnél van egy ilyen:94-es olasz papírokkal (forgalomba helyezhető)
pár apróság hiányzik róla. Egyben 170E. 70/413-1372
Az 500/600-as vázát és hátulját nem ismerem ezért nem akarok hülyeséget mondani.
De vigyázat! Nekem sem annyi volt hogy beraktam egy 93-as fzr-ét és kész! Új távtartókat kellett esztergálni bele valamint át kellett alakítani a féknyereg kitámasztóját,a féktárcsa helyét is,ezért nem olyan egyszerű.
A haverom XV 1000-esébe építettünk be egy 18-as fzr kereket a régi dobfékes helyett,hát az sem volt egyszerű,de összehoztuk.Ott van a profilképeim között.(bár kivenni kínlódás,olyan passzos a lengővillába de ő akarta )
600-as ujabb FZR:)
Az én 500-amba is 18-as van!Nem tudsz valamit mondani ami 17-es és bele lehet tenni?
hello!

az ismerosomnek a kovetkezort lnne szuksege:
95-os kanadai FZR 1000 blokk,v hengerfej. esetleg szelepsor. ha nincs senkinekmerdekelheti meg 1000-es blokk is 3LE-tipusu.v esetleg ha az sincs,lehet mas is:) barki aki tud iylet szerezni,szoljon,tovabbitom neki.
Köszi a segítséget Ábrus
Kösz, hát akkor úgylátszik kénytelen leszek mégis gyári oldalidomot beszerezni valamikor! Csak arra több pénz kell.
Egyébként az enyémet is 18-as felnivel vettem,de átalakítottam az exup 17-esére (sok értelme nem volt,a 18-assal sokkal könnyebb volt vezetni)
A veteránokat én is nézegetem de egyenlőre zseton úgy sincs rá.(amibe belemennék azok aranyárban vannak)
Amik eddig voltak azokat mindíg el kellett adni mert abból lett a következő feladat(többnyire darabokban érkeztek)
Aztán megvettük a házunkat és vége lett a cserélgetésnek(egyenlőre) (Sok év és sok millió Ft lakáshitel)
BMW-m sajna sohasem volt,de mindíg szerettem volna egyet.(egy darabka történelem)
nembaj, lendületben voltam a válaszokkal :-) És anno szívtam a régi FZR-rel hátsó gumi ügyben :-) azért is lett az újabbik .-) de azzal is szívtam azért lett az R1. No azzal nem szívok, viszont elkészült reája a pályaidom :-)
Az nekem lett címezve az enyémen 18-s van hátul
csak a kötekedés kedvéért 140/60ZR18 - 3HE vs. 160/60ZR17 - 4JH. 600-ason nem volt gyári méret a 160/60ZR18, bár sokan tesznek föl, mert a gyári méret alig kapható már
3HE - nincs "eke idom", az oldalidomok alul összeérnek
4JH - van "eke idom", az oldalidomok ehhez csatlakoznak

A 4JH alját csak akkor tudod felrakni, ha lefűrészeled a 3HE alsó részét
dehogynem, csak nem fejezted ki egyértelmű vásárlási szándékodat :-) dobj egy postacímet mailben és küldöm. levélként elmegy. utalod az árát?
Ja, az egyik force, másik meg attak. paraméterek meg ugyan azok....
hát lehet jobban jártam volna. na, majd legközelebb
de mi a különbség, két ugyan olyan 18-s gumi, egyik 28, a másik 30eFt?