csongrad megye?:DD vazz,vegreegy markatars a kozelben:) amugy en is grat a mocidhoz:) eeeees hat remelem tudunk majd kozosen gurulni. az enyemet megtalalod a huszar utcaban minden nap 8-16-ig,ha kivancsi vagy ra:)
Hello, zsír az új FZR-ed, gondolom kell rajta kicsit kapaszkodni a hegesztési varrat az oké úgy, jól meg van olvasztva az alu, és a végkrátere is fel van töltve, aston martinoknak van ragasztott karosszériája, azon már gáz lenne meglátni
Gratulálok a mocidhoz! 1 igen jó típust választottál Bár az enyém 91-es volt,de kicsit több mint 2 szezon alatt nem csalódtam benne! 1szerűen tökéletes!Csakhát....................................
.....jöt 1 R1......................................................
. Sok szép KM-et hozzá!
igy már igazad van de énekem volt már mindegyikhez szerencsém és azt tudom mondani ,hogy szerintem a külön olajhütös rendszer jobb üzemi fokon tartsa a blokot föleg amikor hajtval volt akkor lehetett észre venni
Jó,akkor úgy írom hogy amelyiken külső olajszűrő van azon nincs olajhűtő,amelyik belső olajszűrős (hűtőbordás házban van a betét) azon van gyárilag olajhűtő.
Mert a tied 3LE ezres.Ennek az olajszűrő házán van átvezetve a hűtővíz,ezért nem kellett rá külön olajhűtő.
Az első szérián (nem exup) még külön volt olajhűtő.
a hegesztés az olyan aval semmi gond de a 2 jelnél az olaj hütőnek a csővének kéne lennije csak aszt nem értem akkor hol az olajhütőd nincs az gáz szerintem
Neten dúrtam másik "naked" FZR képet is, azon is olyan az a hegesztett rész - gánynak tűnik, de mind egyforma. Alul az sztem hűtőkör része, vagy olajhűtő. Nem ismerem a gépet még, pont 24 órája van nálam
.....jöt 1 R1......................................................
. Sok szép KM-et hozzá!
üdv az új tagnak. (tényleg, hogy eltünt a tag. a tag tag )
Az első szérián (nem exup) még külön volt olajhűtő.
Nem tudja valaki,hogy mnnyi fojadék kell a 600-as hütőrendszerébe?
a 2-es helyen mi lenne? idomtartó, vagy valami aminek ott kéne lennie?