Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szétjön,mert csak a "túlsó"felében van menet.
Szétszedés után simán ki tudod venni a szétvágott csavart.
Levágni nem tudom hogy mennyire fog sikerülni mert elég nehéz hozzáférni,én inkább kifúrnám a fejét.
Ha rakod össze,imbuszcsavart tegyél helyette és nem lesz több gond vele.
Na, most van egy olyan problémám, hogy a bal oldali kormánykapcsolóból az egyik csavartnem bírom kivenni. A feje el van nyírva, már vágtam bele egy csíkot, hogy sima csavarhúzóval ki tudjam venni, de nem mozdul. Ha levágom a fejét, akkor szét fog jönni a kapcsoló? Aztán valahogy majd megpróóbálom kitekerni, ha már meg tudom fogni valamivel, persze csak ha nem végigmenetes a kapcsoló mind2 fele!
EZ volt csak itthon tiszta, ill a motorolajat ami megmaradt a csere után nem akartam erre pocsékolni. Amúgy csak öntöttem hozzá egy egy fél decit, hogy valamivel keményebb legyen, mert nagyon puha.
A tiedbe a gyári előírás Yamaha fork oil 10WT vagy ennek megfelelő villaolaj,száranként 425 ccm.
Öntsd rá nyugodtan de HAJTÓMŰOLAJ?Az nagyon sűrű a teleszkópba,nagyon kemény lesz.(hacsak nincs szétkopva a belseje)
Teleszkópolaj, és van többféle viszkozitású! 5W; 7,5W; 10W, attól függ, hogy milyen használatra kell. 2000ezer körül van egy liter, nekem Agip volt benne, de neten találni sokfélét, szinte minden olajgyártó csinál. Motorosboltba érdeklődj, hogy milyenyek vannak, és miket ajánlanak.
és azt hogy árulják? telóolaj 5w, meg 7.5w? márka?
Még igazság szerint semmilyet sem. Öntöttem bele egy kis hajtóműolajat. Jogsim még úgysincs, úgyhogy nem megyek vele túl sokat, télen meg cserélem úgyis az olajat benne. A mitomba 7,5W-set vettem, de azzal nagyon kemény volt az eleje, úgyhogy sztem 5W-st veszek majd ebbe!
szerintem ráöntheted nyugodtan. milyen olajat sikerült venni bele?
Köszi. akkor a burkolatot le kellene bontani róla....elég macerás. lehet leszedem a tankot, és úgy lógatom fel, hogy ne érjen a kötél a villához valahogy....
Már szétszedtem azt a részét, csak nemtudtam hogy ott kell e bele tölteni. Azt tom hogy az alján kell leengedni. És csak ráöntöm az olajat a rugóra? Vagy azokat vegyem ki, és alá kell önteni?
Ez lemaradt:
Az indexrelé EGY villogtatott feszültséget ad,amit az indexkapcsolóval adsz ki jobbra vagy balra.Ezért mondom hogyha jobb oldalra jó (minden fordulatszámon) akkor nem a relé a hibás.
Nézd meg hogy van-e normális testelése a bal oldali indexeknek.
Felemelem az elejét spaniferrel és alátámasztom a két bölcsőváz alját (vigyázva hogy ne a blokk aljára)
kiékelem a hátsó kereket hogy biztos ne tudjon leborulni (de nem szokott)spanifer le és szabad az első kerék.
Összerakásnál (csapágy) az alsó fogazott anyát meghúzom nyomatékkulcsal 52 Nm-rel,ekkor helyrehúzza a csapágyakat,majd visszalazítom és 18 Nm-rel meghúzom véglegesre.
Ráhajtom a felső fogazott anyát is,rá a rögzítő alátét,majd felső villahíd,alátét,felső rögzítő anya meghúzva 110 Nm-rel és kész.(a fogazott anyához csináltam egy célszerszámot és erre megy a nyomatékkulcs)
Ott,de vigyázz hogyha tekered ki pofán ne verjen a zárókupak csillagkulcsostól ugyanis elég erősen össze van nyomva a rugó alatta.(de azért nem kell félni tőle)
Szeva! Az első teleszkópban hol kell az olajat utántölteni? A tetején a kiflinél öntsek bele? Vagy hol?
Az a gond hogy sebességfüggő az index tehát csak ha gyorsan megyek akkor szar esetleg ha megállok de legtöbbször 20-30-al normálisan villog ezért vagyok tanácstalan. Izzót ebben a típusban nem lehet cserélni csak párban az egész indexet az vagy 1500Ft kb. 21Wos mind 1forma a kapcsoló pedig tökéletes szerintem a vezeték is.

VÉÉÉGRE 275Ft a benzin!
Na mit találtam nektek: http://www.fzrarchives.com/onl...
Ha a jobb oldal jó,akkor az indexrelének nincs baja.
Próbáld meg hogy kicseréled az izzókat a bal oldalon(ugyanis lehet hogy valamelyik döglődik,akkor szokta ezt csinálni)
Ennek már jó pár éve de a haveromat megállították a 350-es Izs-zsel és ekkor még csak A1-es jogsija volt (ez akkor 150-ccm-ig volt érvényes és egy év után vizsgázhattál A-ra,nem olyan volt mint a mostani rendszer)
elvették a jogsiját 6 hónapra és a szigorított tanfolyam (és vizsga)elvégzése után (a kpm-nél persze) kapta vissza a jogsiját.Az egész mutatvány több mint egy évig tartott (hiába sürgette) és vagy 80 ezer ft-jába került (ennek vagy 10 éve) én hordtam tanfolyamra a 150-es etz-vel székesfehérvárra (megyeszékhely KPM bázis)és láttam hogy mit kellett szívnia.
Ezért nem javaslom felrúgni a szabályokat.
Holnap délelőtt demonstrálom jó?(most azért nem megyek ki a garázsba)
Te Ábrus! A kormánynyak csapágyat hogy szoktad ellenőrizni, ha nincs közép sztendi?
Nagyot.
A gyorshajtás, yard, izé topikban volt erről szó...
Na ma sikeresen letettem a rutin vizsgát! Jó hogy tegnap voltam először vezetni Remélem idén lesz még forgalom vizsga időpont, és küldhetem neki legálisan! Am ha most elkapnak a 600assal, A1el, meg A rutinnal, akkor mekkorát szophatok?
OK még megvan az indexrelé