Oké az a 10 liter szerintem, de holnap remélem jó idő lesz meg az összes rendőr megy fel Pestre és akkor nem kell a dűlőúton hazajönnöm hogy kikerüljem őket, amikor épp valami sárga UFO-t lesn(né)ek Vagy majd azt mondom hogy ez az októberi dolog idén olyan hogy képzeljék el hogy a németek maradtak itt az oroszok helyett és legálba lehet nyélen menni
Erre mi lehet a megoldás: fz750 kis sebességen(20-30) általában jó az index balra viszont 100 felett begyorsul és folyamatosan villog, jobbra általában jó. Vezetékelést átnézegettem az jó. Én a vez.dobozra gondolok esetleg valami ötlet? Bagoly600 lehet mégis kell az indexdoboz.
off: Hihetetlen fogyasztást produkált a gépem múlthéten 2 személy, csomag, indulás porzó tankkal rá tankoltam 10 litert oda úton átlag 140-160 de gyakran 210-220km/h vissza végig 100 egyenletesen és fogyasztott 80km-en 4 liternél nem többet ez tuti. Ha megette volna a 9-et se csodálkoztam volna de így, ezt hogy?
(jah persze német autópályán történt)
Régen jártam erre! remélem mindenki jól van! és nem donor!
Ezen a Videon Airoh tiger bukot visel a csákó szerintem ! Nekem is ilyen van csak ajánlani tudom! http://www.sportmotor.hu/teszt...
Arra gondoltam hogy haaaa beüt a szarság, maajd taláán, akkor mi lenne ha csinálnék a motorból supermono-t? valami legalább drz vagy dr800, vagy xt vagy ilyesmi blokkot belecsavarni..
azt írja a könyv, hogy a villába 10W-s olaj kell. (gondolom ez sima motor olaj) 435ccm. biztos egybe, mert nehezen osztható kettővel.... (majdnem fél liter? )
olajszint a telóban 101mm teljesen összenyomva rugóval...
Én is a gyári ajánlást javaslom követni,nekem 500-am van de gondolom a 400-nak is a 20W40 nyári,10W30 téli olaj kell.És kifejezetten a motorsport márkáktól vegyél,(Castrol,Motul,Repsol)mert pl:az Aral is gyárt 20W40-es olajat,de azt turbodiesel traktorokhoz,ami nem ugyanaz mint a nagyfordulatú sportmotorok.
Nos röviden:az az OLAJSPECIFIKÁCIÓ! (teljesítményszint és minőség) amit a gyár előír (a Yamaha mérnökeinél ne akarjunk sokkal okosabbak lenni)
A többihez pedig olvasgass a 297.oldaltól onnan volt róla szó elég hosszan.
hali sziasztok
nem tudja valaki megmondani milyen olaj a legjobb fzr400 ba? ja és hallotam már olyat hogy 600 as blokkot rAknak bele ehez kell valami átalakitás vagy egy az egybe belemegy? ha valaki tud választ elölre is köszi
Hali!
Igaz nem írtad,de 600-hoz nincs véletlenül légszűrőház gumid?Az ami a háztól megy a porlasztókhoz 4db.van belőle.Nekem úgy megkeményedett,hogy nem megy rá a porlasztókra,pedig még egy kicsit meg is melegítettem gázlámpával.
Szívesen.Ha valami kérdés van tedd fel bátran,ha tudok segítek.Általában mindennap felnézek ide hogy hogy állnak a világ dolgai,de e-mailban is jöhet.
Egyébként az is lehet hogy már a végletekig elkopott a kettes fogaskerék fogsora ezért már itt-ott hiányos egy kicsit és már csak a tejbegrízt harapja.
Egyébként csak hogy lásd ők így dolgoznak együtt:
1:A számozott a hajtó tengely fokozatonként. 2:Ha a filcel jelölt kapcsolókörmök és az ellenrészei megkopnak akkor dobálja ki a fokozatot. 3:itt látod őket közelről. 4:Itt meg engem éjszakás műszakban(mindjárt mehetek )
Hello Ábrus!
Köszi a választ, amikor megvettem a motort egyből kuplungcsere volt, amúgy minden gangba meg fordulatszámon gyönyörűen húz a motorom, a kettesbe van baja, igazából olyan, mintha mindig átugrana a lelazult lánc egy szétkopott lánckeréken, de kis gázadásra kettesben is gyorsul ugyanolyan szépen mint a többiben, de városba sose használom, utálok is ott motorozni, országúton 220-as utazó meg kanyarba amennyit lehet, úgyhogy nekem nem kell a kettes még, 3-ba 100-nál még a motorfék is erős, kigyorsítani meg túl sok ezeken a keskeny utakon. Ha így tudom használni még és nem lesz baja akkor marad kettes nélkül. 1-es után rakom 3-ba mindig, csak nagy fordulaton reccsen be, de még csak egy R6 ellen álltam ki gyorsulni, ennyi elég is volt, 30-40 méterre húzott el amikor én 230-ig gyorsultam, de ha van kettes, meg a gázt is fullra rá tudom csavarni,nem csak félig mert hosszú úton jár, akkor lenyomom, meg egymás mellett gurulva ott tudtam hagyni, aztán visszaelőzőzött mert neki nem mindhol húz annyira. Nem bánom ha nem viszik el, nem olyan spéci mint a tied, de 12 ember hívott eddig, mindenki sokallta az árát... Ha meglesz a pénzem egy SRAD-ra akkor az lesz majd
Válaszotokat elöreis köszi
off: Hihetetlen fogyasztást produkált a gépem múlthéten 2 személy, csomag, indulás porzó tankkal rá tankoltam 10 litert oda úton átlag 140-160 de gyakran 210-220km/h vissza végig 100 egyenletesen és fogyasztott 80km-en 4 liternél nem többet ez tuti. Ha megette volna a 9-et se csodálkoztam volna de így, ezt hogy?
(jah persze német autópályán történt)
Elérhetőségem 20 553 9325
Így kell csapatban dolgozni.
Ezen a Videon Airoh tiger bukot visel a csákó szerintem ! Nekem is ilyen van csak ajánlani tudom!
http://www.sportmotor.hu/teszt...
By Conus
olajszint a telóban 101mm teljesen összenyomva rugóval...
A többihez pedig olvasgass a 297.oldaltól onnan volt róla szó elég hosszan.
nem tudja valaki megmondani milyen olaj a legjobb fzr400 ba? ja és hallotam már olyat hogy 600 as blokkot rAknak bele ehez kell valami átalakitás vagy egy az egybe belemegy? ha valaki tud választ elölre is köszi
Igaz nem írtad,de 600-hoz nincs véletlenül légszűrőház gumid?Az ami a háztól megy a porlasztókhoz 4db.van belőle.Nekem úgy megkeményedett,hogy nem megy rá a porlasztókra,pedig még egy kicsit meg is melegítettem gázlámpával.
már kezdek besokalni h nincs motorom!
Egyébként az is lehet hogy már a végletekig elkopott a kettes fogaskerék fogsora ezért már itt-ott hiányos egy kicsit és már csak a tejbegrízt harapja.
Egyébként csak hogy lásd ők így dolgoznak együtt:
1:A számozott a hajtó tengely fokozatonként. 2:Ha a filcel jelölt kapcsolókörmök és az ellenrészei megkopnak akkor dobálja ki a fokozatot. 3:itt látod őket közelről. 4:Itt meg engem éjszakás műszakban(mindjárt mehetek )
Köszi a választ, amikor megvettem a motort egyből kuplungcsere volt, amúgy minden gangba meg fordulatszámon gyönyörűen húz a motorom, a kettesbe van baja, igazából olyan, mintha mindig átugrana a lelazult lánc egy szétkopott lánckeréken, de kis gázadásra kettesben is gyorsul ugyanolyan szépen mint a többiben, de városba sose használom, utálok is ott motorozni, országúton 220-as utazó meg kanyarba amennyit lehet, úgyhogy nekem nem kell a kettes még, 3-ba 100-nál még a motorfék is erős, kigyorsítani meg túl sok ezeken a keskeny utakon. Ha így tudom használni még és nem lesz baja akkor marad kettes nélkül. 1-es után rakom 3-ba mindig, csak nagy fordulaton reccsen be, de még csak egy R6 ellen álltam ki gyorsulni, ennyi elég is volt, 30-40 méterre húzott el amikor én 230-ig gyorsultam, de ha van kettes, meg a gázt is fullra rá tudom csavarni,nem csak félig mert hosszú úton jár, akkor lenyomom, meg egymás mellett gurulva ott tudtam hagyni, aztán visszaelőzőzött mert neki nem mindhol húz annyira. Nem bánom ha nem viszik el, nem olyan spéci mint a tied, de 12 ember hívott eddig, mindenki sokallta az árát... Ha meglesz a pénzem egy SRAD-ra akkor az lesz majd