Sziasztok!Fzr 600-hoz van egy pár eladó alkatrészem:első-hátsó komplett fék és futómű,kerekek,fesz.szab,gyújtás elektronika,2 db faridom és tanktakaró idom,hátsó lámpa és még az ülések.Ha valakit érdekel hívjon biztosan megeggyezünk!Tel:06-20/471-5203
Ha stabilan meg tudod támasztani mind a két oldalon (és aláfér az emelő ) akkor ott megemelheted.De
ékeld ki a hátsó kereket (ha nincs hátsó emelőd) nehogy leboruljon.
Első emelőm az még nincs(de már készül) De úgy gondoltam, hogy a blokktartó keretek alá(ami alulról fogja a blokkot), azalá teszem az emelőt. Ha ott emelek alá, az megfogja?
Nos tisztázzuk hogy mit jelent nálad az "ugrál".
Ha azt jelenti hogy elindulva egyesben gyorsulsz mint az állat és átrakva kettőbe téped tovább és itt (csak itt) kb 7-8 ezer felett ahol "megjön" az erő "rángatni,ugrálni" kezd de gyorsul tovább akkor mákod van mert megúszod jó esetben a kuplungrugók cseréjével,ez kb 3-4 ezer ft ha te kicseréled (nem egy nagy mutatvány kb 15-20 perc)
Rosszabb esetben (ilyenkor már szokott kelleni) ki kell cserélni a lamellákat is (ez a Pink motorsnál kb 11 ezer ft Tourmax) ez se egy nagy valami.Én is itt vettem,bevált.
Ha a fogaskerék forog meg a tengelyen azt gyorsan észreveszed,mert igen gyorsan megszűnik lenni második fokozat,na ez már keményebb feladat:blokk szét,váltó ki,vagy kell egy kis fogaskerék és utána kell munkálni a tengelyt,vagy veszel egy bontott váltót ami jó (én felhajtanék fzr/yzf komplett hatos váltót kompletten, tökéletesen passzol bele) ezt kb 20-50 ezer között kaphatsz,attól függ honnan veszed.+tömítések a blokkhoz.
A többi attól függ hogy te csinálod vagy szervíz.Utóbbi esetben a munkdíj még kb 30-40e ft,attól függ hova viszed.
Ha esetleg csak fogaskerék kellene akkor engem keress (az egyiket megbeszélhetjük)
Ez az egész mutatvány attól függ hogy mennyire és meddig akarod megtartani a motort.(látom hirdeted de szerintem ezért ne ad el,meg látod hogy nem is nagyon van rájuk kereslet)
Ki kell venni de nem egy nagy mutatvány.Ha esetleg megdöglött a meghajtód és az ezresé jó hozzá( 16-os tengely átmérő)
akkor nekem van egy elfekvőbe (valahol) 3500 creditért a tied.(de nem szokott tönkremenni,egyszerű szerkezet )
Hali!
Nekem egy 1000-esem volt , azon ki kellett venni a kereket a meghajtó csréhez . Én bontóban vettem 10000Ft-ért . Az új kb. 30000ft lett volna . Egyébbként nekem először a spirál elszakadt, kicseréltem, és két hét után a meghajtó is megatta magát.
Üdv!
Beleraktam a km/h spirált az órába, tekertem rajta vagy 2t, látom mutató mozog, fasza. Belerakom az elsőkeréknél is a másik végét. Gurulok egy pár métert, meg se mozdul. Az első keréknél a km/h kihajtást csak úgy tudom szétszedni, ha a kereket kiveszem?
Épp most értem haza, km spirált voltam venni! Én Mezőkövesden, a Császár motornál vettem, 3200 FT volt, bár az enyém 600as, nem 250es, de sztem nemsok külömbség lehet közte!
De,kormolt is mikor megvettem,meg a gyetyák is kormosak.El is vittem szerelőhöz,de az csak az alapjáratot vette vissza,most majdnem leáll a motor,meg a karbiszinkront beállította,de máshoz nem nyúlt.Ha az úszószintek magasak,vagy magasan állnak a súbertűk(ha lehet rajtuk állítani)az alacsony alapjárat ellenére még lehet túlfogyasztása.Én is sokallom a fogyasztását,ezért adjon aki tud infót,leírást a BDST32 Mikuni karbiról,hogy tudjam mi van benne,és hogy kell állnia gyárilag.
És a 400-as blokk nincs meg?Egyébként érdeklődhetsz az okmányirodában hogy mi van ilyenkor,abban még nincs semmi.(egyébként a kpm nem vágja annyira a motorokat mint gondolod,főleg az ilyen régieket nem.)
na mentem melóba.
Hello!
Ábrus, nekem is a kettesem ugrál, ugyanez a 88-as ezres Genesis, fogalmam sincs hogy van ez de látom ismered az FZR-t , akkor csak a tengely meg a fogaskerék agya közti illesztéssel van gond (laza?), axiális irányban meg semmi nyomatékkötése nincs ezeknek? Hány forintba állna meg hogy jó legyen a kettesem, de csak érdeklődök mert februárig nem is nagyon leszek otthon. Jó motorozást!
Ez csak az ezresnél igaz,mert a kettes "kis"fogaskereke préseléssel van illesztve a tengelyre és ha gyilkolják akkor megforog a tengelyen a fogaskerék (ott forog meg ahol mutatom és aki számít erre az csináltatott két tartalékot)
AF-es, egy alu lapra volt ráverve a motorkód, de valaki elhányta róla. Természetes új számot nem tok igényelni a KPM-től, mert akkor be kellene tolni a mocit hozzájuk és csak feltűnne nekik, hogy 400 van a forgalmiba de a blokkra meg 600 (vagy 599 mittomén). Vágod?
ékeld ki a hátsó kereket (ha nincs hátsó emelőd) nehogy leboruljon.
Ha azt jelenti hogy elindulva egyesben gyorsulsz mint az állat és átrakva kettőbe téped tovább és itt (csak itt) kb 7-8 ezer felett ahol "megjön" az erő "rángatni,ugrálni" kezd de gyorsul tovább akkor mákod van mert megúszod jó esetben a kuplungrugók cseréjével,ez kb 3-4 ezer ft ha te kicseréled (nem egy nagy mutatvány kb 15-20 perc)
Rosszabb esetben (ilyenkor már szokott kelleni) ki kell cserélni a lamellákat is (ez a Pink motorsnál kb 11 ezer ft Tourmax) ez se egy nagy valami.Én is itt vettem,bevált.
Ha a fogaskerék forog meg a tengelyen azt gyorsan észreveszed,mert igen gyorsan megszűnik lenni második fokozat,na ez már keményebb feladat:blokk szét,váltó ki,vagy kell egy kis fogaskerék és utána kell munkálni a tengelyt,vagy veszel egy bontott váltót ami jó (én felhajtanék fzr/yzf komplett hatos váltót kompletten, tökéletesen passzol bele) ezt kb 20-50 ezer között kaphatsz,attól függ honnan veszed.+tömítések a blokkhoz.
A többi attól függ hogy te csinálod vagy szervíz.Utóbbi esetben a munkdíj még kb 30-40e ft,attól függ hova viszed.
Ha esetleg csak fogaskerék kellene akkor engem keress (az egyiket megbeszélhetjük)
Ez az egész mutatvány attól függ hogy mennyire és meddig akarod megtartani a motort.(látom hirdeted de szerintem ezért ne ad el,meg látod hogy nem is nagyon van rájuk kereslet)
akkor nekem van egy elfekvőbe (valahol) 3500 creditért a tied.(de nem szokott tönkremenni,egyszerű szerkezet )
Nekem egy 1000-esem volt , azon ki kellett venni a kereket a meghajtó csréhez . Én bontóban vettem 10000Ft-ért . Az új kb. 30000ft lett volna . Egyébbként nekem először a spirál elszakadt, kicseréltem, és két hét után a meghajtó is megatta magát.
Üdv!
na mentem melóba.
Ábrus, nekem is a kettesem ugrál, ugyanez a 88-as ezres Genesis, fogalmam sincs hogy van ez de látom ismered az FZR-t , akkor csak a tengely meg a fogaskerék agya közti illesztéssel van gond (laza?), axiális irányban meg semmi nyomatékkötése nincs ezeknek? Hány forintba állna meg hogy jó legyen a kettesem, de csak érdeklődök mert februárig nem is nagyon leszek otthon. Jó motorozást!