Am ha csak elhagytad a bilétát, akkor azt is meg lehet próbálni, hogy bemész a rendőrségre, és szólsz, hogy elhagytad. Ők bevizsgálják a motorodat, és nyomnak rá egy újat. Megkapod az új forgalmit meg törzskönyvet, és minden teljesen szabályos lesz. És ha jól tudom neked csak a forgalmit meg a törzskönyvet kell vizetni, vagy ha van rá vevő, akkor az átíratásnál már neki azt írják bele, akkor neked ingyen volt. Nekünk volt egy 4T-s trabink, annál ez volt. Ütöttek rá egy újat, és kész. Kérdezz rá egy rendőrségen, vagy ahol az eredetiség vizsgát csinálják, hogy hogy megy ez, mert nekünk már vagy 8 éve lehetett. De sztem egy kis kérdezősködést mindenképpen megér
Elnézést hogy építő jelleggel beleszólok de kicsi az esély hogy a nagyobb részét el tudod adni és ha megbontottad akkor keress neki egy olyan helyet ahol nagyon sokáig tudod tárolni.Egy "ismerősöm" árul így egy 94-es (szép és egyben van) ezrest,amiről nyáron én vettem meg az első féktárcsákat meg a központi rugót (azt is csak azért mert Öhlins).Na azóta eladta még róla a vízpumpát és kész.Mandulalámpás fejidom és a többi is gyári szép fényezéssel,6 dugattyús fékek,akrapovic komplett rendszer,fordított első villa,komplett dynojet karbisor K&N sportszűrővel,stb hirdeti sok helyen folyamatosan és a kutya sem érdeklődik.(ez nekem jól jött mert leverhettem az árat) és a srác még így is boldog volt hogy legalább vettem valamit.
Egy másik haverom még 2002-ben megvett egy törött VFR 750-et (98-as)"akciósan" a németeknél hogy itthon majd jól "bebótol" az alkatrészekből,de szerintem még mindíg ott van az asztal alatt a blokk meg a motor vagy 80%-a,pedig van motoros ismeretsége rendesen.Több ilyet ismerek akinek évek óta ott rohad a nyakán a megbontott motor.
Egyébként nekem is van egy halom alkatrészem ezreshez (dynojet kit-tem is),egy darabig hirdettem de a kutyának sem kellett semmi,ezért lezsíroztam magamnak tartaléknak nehezebb időkre.Egy alkatrész van amiből el tudtam volna adni vagy hatot is,ez az első sárvédő.Más semmi,úgyhogy így bontsd meg a gépet.
Én utánajárnék annak az azonosítónak hogy frankó legyen a gép (ha az volt)és egyben adnám el,ellenkező esetben nagyon kicsi az esély hogy pénzt látsz belőle.
Egyébként AF-es motorszáma volt? Mi van a forgalmiban?
Azért csodálkozom mert nekem a városi használatban fogyaszt az ezres 6-6,5-et,városon kívül ha nem megyek 140 felett akkor elmegy 5,5-6 literrel és tökmindegy hogy hányan ülünk rajta.Ha állat módon használom(ritkán fordul elő) tartós 160-220 között akkor jön ki 7,5-8 liter (bár az enyémen hosszabb az áttétel a gyárinál)
A tiednek tartós 90-nél 4-4,5 literrel el KELL(ene) mennie.Nem lehet hogy nagyon rövid az áttétel a gépeden?(ha magas a benzinszint akkor nagyobb fordulaton sem akar igazán menni,valamint okádja a FEKETE füstöt,olyan mintha szivatóval mennél)
30 körül az enyémet biztos odaadnám (új az olaj is benne) 3HE-be bele kell mennie, mert mindkettő 41mm átmérőjű, a hosszát le kéne mérni, de 90%, hogy azonos.
érdekes, valahogy nem látom az összefüggést a fokozat és a kuplung között... nincs igazán ötletem. Próbáltad mondjuk 3-ban uhasonló körülmények között?
Bagoly! Hát drukkolj, hogy legyen FZR-em, mert, akkor néhány alkatrészedre jelentkező leszek tavasszal.. ;)
Sajnos mamy lenyúlt pénzzel, úgyhogy most már csak taasszal lesz, de remélem tavasszal tényleg lesz.. ;)
Valószínű valamelyik előző gazdája "tuningolta"a karbikat,lehet hogy magas az úszószint,kijebb vannak a súbertűk,vagy nem a gyári fúvókái vannak benne.Ezért kértem feritől valami infót a karbikról,hogy tudjam egyáltalán milyen a gyári beállítása.Azért akarom kivenni őket,mert a rák tudja milyen állapotban vannak.Azt a 3,5 litert keveslem,még a GS500-as is 4 litert eszik,pedig az hosszúlöketű túramotor.
a 3HE Szeged-Bp távon 90 környékén 3,6-ot evett. Én akkor még ETZ-vel jöttem mögötte, az pedig 5-6 között... gondolkoztam azon, hogy felgyújtom azt a tetves hulladékot
szinte semmit. Legutóbb a plexit adtam el .99 GBP-ért, ami ugye 300 HUF környéke ill. Jaszipapa vette meg az egyik kormanycsutkat 1500-ért, emit még el kell küldenem neki... nincs értéke még a villáknak se, nem kell senkinek. Nálam is ott pihen, benne van 700 ezrem, de azt én már nem látom, még a töredékét sem. A fejidomra is jelentkezett valaki, de elsikkadt úgy tűnik az is. Szal szopó
sztem azert scodalkoznak,h sok:) az enyem 70-180-as tempoknal,vegyes hasznalatban (tulnyomoreszt varoson belul) melegitesekkel fogyaszt 7 lityot, v kevesebbet:) a 12 litert mar meg se emlitsd,mert elajulnak:)
Miért csodálkoztok a 7 litres fogyasztáson?Az enyém csak 500-as,két személlyel ment,közepes fordulatnál jobban nem pörgettem,csak az alapjáratom kevés,induláskor kicsit több gáz kell neki.Ha a hétvégén jó idő lesz,majd próbálok rajta állítani.
de, csak visszahozta, mert nem volt rajta a blokk szám. Sajnos nem ellenőriztem adás vételnél, hogy rajta van e vagy sem. A szerelő azt mondja ő rá tette, a srác aki meg megvette azt mondja nem ő vette le. Visszavettem
Üdv.
Q mag Bagoly, ti tudtok mindent. Ha elbontva eladnám a motort mennyi pénzt lehet kivenni belőle. Tudnátok küldeni nekem egy kis listát, mi mennyit ér? Blokk, teló, lámpa, kerekek, meg mittomén (minden). Danke sőn.
Bagoly, még azt mond meg nekem, hogy mitől lehet az, hogy 2.ban fura hangot ad a blokk, és ott a kulpung se csúszik, egy ponton kiveszi a kezemből(izomból kell tartani, hogy ne rántsa ki a kezemből), nem úgy mint a többi sebességben. De csak másodikban adja ezt a hangot, és csinálja ezt. Ez mitől lehet?
Egy másik haverom még 2002-ben megvett egy törött VFR 750-et (98-as)"akciósan" a németeknél hogy itthon majd jól "bebótol" az alkatrészekből,de szerintem még mindíg ott van az asztal alatt a blokk meg a motor vagy 80%-a,pedig van motoros ismeretsége rendesen.Több ilyet ismerek akinek évek óta ott rohad a nyakán a megbontott motor.
Egyébként nekem is van egy halom alkatrészem ezreshez (dynojet kit-tem is),egy darabig hirdettem de a kutyának sem kellett semmi,ezért lezsíroztam magamnak tartaléknak nehezebb időkre.Egy alkatrész van amiből el tudtam volna adni vagy hatot is,ez az első sárvédő.Más semmi,úgyhogy így bontsd meg a gépet.
Én utánajárnék annak az azonosítónak hogy frankó legyen a gép (ha az volt)és egyben adnám el,ellenkező esetben nagyon kicsi az esély hogy pénzt látsz belőle.
Egyébként AF-es motorszáma volt? Mi van a forgalmiban?
A tiednek tartós 90-nél 4-4,5 literrel el KELL(ene) mennie.Nem lehet hogy nagyon rövid az áttétel a gépeden?(ha magas a benzinszint akkor nagyobb fordulaton sem akar igazán menni,valamint okádja a FEKETE füstöt,olyan mintha szivatóval mennél)
Sajnos mamy lenyúlt pénzzel, úgyhogy most már csak taasszal lesz, de remélem tavasszal tényleg lesz.. ;)
Q mag Bagoly, ti tudtok mindent. Ha elbontva eladnám a motort mennyi pénzt lehet kivenni belőle. Tudnátok küldeni nekem egy kis listát, mi mennyit ér? Blokk, teló, lámpa, kerekek, meg mittomén (minden). Danke sőn.