Igen,jó volt a Vásárhelyi út,csak ugye az alapjáratom nem jó,és induláskor kicsit erőlködik.Most jól evett,7 liter körül,igaz 6000-nél jobban nem pörgettem,az pont 90-es tempó volt negyedikben.Úgy vettem észre,ezt a fordulatot szereti,itt a hangja is más,viszont még nem zabál.
kosoznom! mar hetfon az volt az elso dolgom,h felvettem veluk a kapcsolatot. meg is kerdeztem toluk mi a kulonbseg a 3 kozott.azt mondjak semmi,csak az elso muanyag hazas,mig a masik 2 femhazas.meg gondolkodom,h kell-e nekem,mert most venni akarok egy uj kabatot is.
sikeresen hazaertetek?
Hát az ami biztos hogy hiányzik, az a szelepszár szimeringek, és a hengersor alatti tömítés. Ezek az én motoromba kerültek bele. A hengerfej tömítés, tuti megvan. Félreértések elkerülése végett, gyárilag nincs készletben tömítés garnitúra, minden egyes tömítést külön kell megvenni, ez olasz utángyártott tömítések.
FZR/GTS/YZF 1000 (89-97) 38000 Ft-ért vettem 10000 Ft.ért odaadom ha érdekel. Itt egy kép róla.
1000-es tulajok!
Ha felújítás előtt álltok, FZR 1000/Yzf 1000 tömítés készletem még mindíg megvan, szelepszár szimeringek hiányonak belőle, meg egy-két apróság. Ha valakit érdekel olcsóért megegyezhetünk rá.
ne tényleg elvetemült vagy. mondom, hogy ne basztasd azt a 2 csavart , mert géppel se tudtam kicsavarni, csak a feje nyíródik le. A külső oldalról, ahol a fekete dugó van ott kell a kontraanyát lazítani és állítani rajta.
Nos, leszedtem a deknit, a kis lánckeréknél. Van az a forgórész, ami a kis pálcikát nyomja be. Az sztem ha többet fordulna, akkor jobban benyomná a pálcikát, és kiemelne. Sztem. Lehet azon a forgórészen állítani? Mert még az istennek se jött ki az egyik tartó csavar, úgyhogy nem tudtam megnézni.
A bovden állítás már megvolt, meg akadály sincs közte. Haverom jött haza vele, és mondta hogy nem emel ki. Mondtam neki hogy tudom, mert eddig se volt tökéleltes. Aztán ráültem, egybe tettem, és elgurultam előre. Eddig csak azt csinálta, hogy nehéz volt a váltás,még ha tökig behúztam is.
Amikor megvettem el volt csúszva a világítás kapcsoló és minden kuplungolásnál megnyomta a fénykürt kapcsolóját.Én meg nem értettem,hogy a szembejövők miért villognak rám!
Ne azzal kezd,nézd át a kuplungkart,akadálytalanul mozdul e hátra,az is lehet ki van nyúlva a bowden.Lehet rajta állítani a bowden és a kar közötti állítócsavarral.Csak ezután bontsd le a kuplungházat.Lehet a bowden alsó rögzítése kezd elengedni.A lamellákat hagyd utoljára,azok nem szoktak hirtelen elkopni,és akkor is kiemelnek,csak csúszna.Én inkább arra gondolok,hogy összeakadt valahogy a kuplung,(törött rugó,estleg összeragadt ha sokat áll)és ezért nem emel ki.
gyertya volt a hibas.
amugy a szikra vekony,de olyan kekes-feher szinu. egyelore nem bantom a trafokat,majd ha mar nem ad megfeleloen szikrat. most orulok,h megy:) este valoszinu kint leszek rakparton,felteve h nem 3 centis hideg lesz
sikeresen hazaertetek?
FZR/GTS/YZF 1000 (89-97) 38000 Ft-ért vettem 10000 Ft.ért odaadom ha érdekel. Itt egy kép róla.
http://kepfeltoltes.hu/080904/S5021883_www.kepfeltol
tes.hu_.jpg
Ha felújítás előtt álltok, FZR 1000/Yzf 1000 tömítés készletem még mindíg megvan, szelepszár szimeringek hiányonak belőle, meg egy-két apróság. Ha valakit érdekel olcsóért megegyezhetünk rá.
amugy a szikra vekony,de olyan kekes-feher szinu. egyelore nem bantom a trafokat,majd ha mar nem ad megfeleloen szikrat. most orulok,h megy:) este valoszinu kint leszek rakparton,felteve h nem 3 centis hideg lesz