Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

miért gondoltam, hogy pomáz?
Pomáz nem is, Horány azért még mindig macerás. Mivelhogy én ott lakom
A kishidat meg b..szott megépíteni nekünk a szavahihető,tisztességes, becsületes kormányunk...
ha gondolod megmérem pár helyen, de ha a 600-ra jó akkor a 750-re is jónak kell lennie. amúgy szerintem ez egy 250-esé :-)
Pomáz nem nagy táv mióta hidat építettek arrafelé :-)
há, mer hogy ugyan az e, mint az enyim, és hol tudunk-e ütközni valamikor....
miért csak lehet? kelljen biztosan!
nekem lehet kéne a gáz markolat....
attól függ hol járkálsz az országban. Bpesten szinte minden nap vagyok, átvehető a Lurdynál vagy posta, de a feladás drágább, mint a cucc. Valamiből induljunk ki.
A balos kormány érdekelne! Hogy tudunk tranzakciót bonyolítani?
Kicseréltem a savat az akksiban, pár perc töltés után röffent. Nemtom meddig húzza, de remélem még tavaszig kihúzza, mert nincs keret újra
ifjak! kotorásztam a szekrényben és találtam :
- egy pár FZR600R, 4JH-hoz való kormánycsutkát súlyokkal, 1500 / db
- egy gázmarkolat, rajta a gumi, és a ház, ami kifelé vezeti a bowdeneket. Ez 2000 pénz.
- FZR600 sebességbowden, ez is 1500
- és egy kuplung kar teljesen új, ez 3000.

Vegyétek meg!
12Ah
600asba hány Ah-s akksi kell? Mert ami most van benne, arra nincs ráírva.
Most délelőtt dobtak fel ide az apróba egy FZR 400-ast 440-ért.Szerintem nézz utána,próbálj alkudni,mert ennyiért jóval nagyobbat is kapsz,igaz ez a legkeresettebb.
Én kivezettem a töltő kábelét az ablakon,a mocira meg tettem egy csatlakozót.Amikor leállok vele,akkor rádugom.Így mindig fel van töltve,de kell is mert a riasztó is terheli ,mégha kis mértékben is.
Most jó az önindító. Egész este töltőn volt, és reggelre röffent. Az előző tulaj azt mondta, hogy neki amikor merült az akksi, akkor tekert, csak lassan. Ezért nem nagyon dolngoltam arra.
Jut eszembe,ha a bronzkefék pora belekenődik a kommutátorba(a kefék alatti áramszedő csíkok),akkor szintén zárlat méretű túláramot vesz fel a motor.Sajnos bronzkeféknél ez előbb utobb előfordul.Ilyenkor legtöbbször csak ki kell vakarni a csíkok közti részt.
Az biztos hogy leesik a feszültség,mert kihunynak a visszajelző lámpák is.Elsőre én is akksira,vagy vezetékezésre tippelek,de az is lehet hogy meg van szorulva az önindító,és az 5-7 szeres túláram leszívja az akksit.
Hát ha azt mondja akkor biztos úgy van! Neked akar jót.
Tényleg nagyon szép a géped! Gratulálok.
Kár érte.
de szép bakker...
gyonyoru a motor! kicsivel hamarabb arultad volna,lehet megvettem volna... kb 2 honappal csusztal el.
6000-ert vettem unibatot allitolag olasz,es fel ev garival adtak:)
nem lehet,h letestel vmi? es nem engedi at az aramot az oninditonak. nezd meg az onindito testjet,lehet el van oxidalodva.amugy nekem a 250-esen az onindito a blokkon a hengerfelett,a karbisor alatt volt beszurva.600-ason meg nem neztem:)
nekem is volt ilyen problemam a 250-esen.nalam a szenkefenek a rez vezeteke el volt szakadva.es ha epp erintkezett,akkor mukodott,ha nem,akkor nem. ezen kivul volt egy pont az onindito fogaskerekenel,az atviteli fogaskereknel,es a fotengelynel,ahol egyszeruen nem akarta elkapni az onindito.de ilyenkor magaban forgott,csak nem forgatta a fotengelyt. ezt a hibat a primer lanccal kikuszoboltek a nagyobb gepeknel,szoval marad az A verzio
az en 250-esem siman benyalta a 10 lityot.volt, h 12-t evett sztem az a 400-as felejtos,v legalabb is szelephezag allitassal kezd.es persze imadkozz,h itt meg is alljon a dolog:)