Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zsír a géped Fleto baszik támogatni csak ehez ért hogy
Hello Skacok!
Lőttem pár képet a mocimról!
eladó lenne...anyagi okok miatt(továbbtanulásra kell a zsé )
Yamaha FZR 600R,gyönyörűszép(mind motorikusan,mind esztétikailag)állapotban,új DID láncszett,friss olaj(Castrol R1)jó állapotú gumikkal(Metzeler Roadtech),K&N sportlégszűrő,Dynojet,Sebring rendszer(fékpadon beállítva!)eladó!
További infó:
dadis@freemail.hu, hétközben 18.00 után,hétvégén egész nap:30/9084229.
Aksid rendben van?
azt még meg tudod nézni, hogy az akku+ tól indul a vastag piros a reléhez. onnan megy tovább. ha ott összezárod a két vastagot és ugyan ezt csinálja akkor nem a relé szar.követed tovább a vastag pirost, és a végén megtalálod az indítót.leszereled róla a kábelt, megnézed a csatlakozást, hogy szép fényes fémtiszta-e.
utána az akku- tól indulsz, végigköveted a vastag feketét és megnézed mindegyik csatlakozást, hogy szép fényes fémtiszta legyen. ha minden jó akkor akksi. vagy az indító...az a rosszabbik.
Ahogy említettem ha az aksi cellazárlatos akkor bikázással sem lesz jó viszont minden látszólag rendben működik(lámpák stb). Próbálj dudálni az a legegyszerűbb feszültségmérés én midig így szoktam megnézni hogy mennyire töltött az akkumulátorom (akkor csak nyöszörgött ráadott világítással). A relé kattog mivel nincs megefelelő mennyiségű spiritusz, hogy folyamatosan zárjon(ez jó konyhanyelven volt ). Nekem az akksim 10500+sav kb 11000Ft volt ennél olcsóbban nem nagyon lehet kapni savast szerintem. A vezetékelést nemárt még átnézni még1x.
Holnap meglesz a bikázás is. De amúgy a kerregés előtt 10 mp el még indult szépen. Csak kint maradt a kitámasztó, leállt, és azóta ezt csinálja.
az egyértelmű. ebben igazad van .
a mindegy...ha szar az akksi, nem tudod feltölteni, hiába van rajta a töltő két hétig....
a videonál irta hogy fel van töltve az akksi és ugyis probálta.
mondom, hogy bikázd meg! az akksid a szar.
vagy a testkábel a blokk és váz, akksi között...
Mennyibe lehet egy önindító relé? És hol lehet kapni?
megnéztem én is a vidit. ez lehet hogy relé lesz
Egy önindító relé milyen áran van? HOl lehet kapni? Van valakinek egy eladó?
szerintem az akksi szar.
próbáld meg mindenek előtt megbikázni egy másik, akár autó akksival.
majd csinálok egyet ha lesz időm lehet ,hogy már holnap oksi
Köszi, a miton a blokk elején volt egy külön cucc, az volt az önindító. Ezen hirtelen ahogy kerestem volna, nem volt ott semmi
piros nyíl jelzi a helyét.
Ezt csinálja!
Fellöktem hogy mit csinál! Hátha így van valakinek valami ötlete!
Tudom hogy a szénkefe az önindítóban van Csak azt nem, hogy az FZR-en hol az önindító. Amúgy sztem is kontakt hiba, csak reméltem hogy van ezeken valami"típushiba" ami el szokott romlani. Gondolok itt arra, hogy hol van a kontakthiba! Mert én már átnéztem az összes vezetéket meg csatlakozót az akksi körül, de csak ugyanaz.
én az öniditóban lévő keféröl beszélek. vagy ha egyszer indul egyszer nem akkor lehet még valami kontakt hiba is.
Valami képet tufnál tolni, mert ezen a böhöm dögön még az önindítót se találtam meg!
Akkor ha zárlatos, akkor a lámpa meg ilyenek vannak? Mert ezen csak az önindító nem akar működni.
Nekem akkor csinálta mikor az akksim zárlatos volt újjal pöcc röff! Rá kell mérni mennyi a feszültség ha rajtavan a gyújtás ha kevesebb mint 12.7V akkor annak már valószínű lőttek...
bronzkefe?
Találtam Fzr-t, trapézlámpásat, kívülről egész jól néz ki, kevés karc, jó festés, ép idomok... viszont azt mondja, 10-et képes megenni a motor, ha húzza neki... amúgy meg normálisan eszik. Szerintetek érdemes ezt megnézni? Azért egy 400-asnak nem szabadna 10-et benyalnia, nem?