Hello Skacok!
Lőttem pár képet a mocimról!
eladó lenne...anyagi okok miatt(továbbtanulásra kell a zsé )
Yamaha FZR 600R,gyönyörűszép(mind motorikusan,mind esztétikailag)állapotban,új DID láncszett,friss olaj(Castrol R1)jó állapotú gumikkal(Metzeler Roadtech),K&N sportlégszűrő,Dynojet,Sebring rendszer(fékpadon beállítva!)eladó!
További infó:
dadis@freemail.hu, hétközben 18.00 után,hétvégén egész nap:30/9084229.
azt még meg tudod nézni, hogy az akku+ tól indul a vastag piros a reléhez. onnan megy tovább. ha ott összezárod a két vastagot és ugyan ezt csinálja akkor nem a relé szar.követed tovább a vastag pirost, és a végén megtalálod az indítót.leszereled róla a kábelt, megnézed a csatlakozást, hogy szép fényes fémtiszta-e.
utána az akku- tól indulsz, végigköveted a vastag feketét és megnézed mindegyik csatlakozást, hogy szép fényes fémtiszta legyen. ha minden jó akkor akksi. vagy az indító...az a rosszabbik.
Ahogy említettem ha az aksi cellazárlatos akkor bikázással sem lesz jó viszont minden látszólag rendben működik(lámpák stb). Próbálj dudálni az a legegyszerűbb feszültségmérés én midig így szoktam megnézni hogy mennyire töltött az akkumulátorom (akkor csak nyöszörgött ráadott világítással). A relé kattog mivel nincs megefelelő mennyiségű spiritusz, hogy folyamatosan zárjon(ez jó konyhanyelven volt ). Nekem az akksim 10500+sav kb 11000Ft volt ennél olcsóbban nem nagyon lehet kapni savast szerintem. A vezetékelést nemárt még átnézni még1x.
Tudom hogy a szénkefe az önindítóban van Csak azt nem, hogy az FZR-en hol az önindító. Amúgy sztem is kontakt hiba, csak reméltem hogy van ezeken valami"típushiba" ami el szokott romlani. Gondolok itt arra, hogy hol van a kontakthiba! Mert én már átnéztem az összes vezetéket meg csatlakozót az akksi körül, de csak ugyanaz.
Nekem akkor csinálta mikor az akksim zárlatos volt újjal pöcc röff! Rá kell mérni mennyi a feszültség ha rajtavan a gyújtás ha kevesebb mint 12.7V akkor annak már valószínű lőttek...
Találtam Fzr-t, trapézlámpásat, kívülről egész jól néz ki, kevés karc, jó festés, ép idomok... viszont azt mondja, 10-et képes megenni a motor, ha húzza neki... amúgy meg normálisan eszik. Szerintetek érdemes ezt megnézni? Azért egy 400-asnak nem szabadna 10-et benyalnia, nem?
Lőttem pár képet a mocimról!
eladó lenne...anyagi okok miatt(továbbtanulásra kell a zsé )
Yamaha FZR 600R,gyönyörűszép(mind motorikusan,mind esztétikailag)állapotban,új DID láncszett,friss olaj(Castrol R1)jó állapotú gumikkal(Metzeler Roadtech),K&N sportlégszűrő,Dynojet,Sebring rendszer(fékpadon beállítva!)eladó!
További infó:
dadis@freemail.hu, hétközben 18.00 után,hétvégén egész nap:30/9084229.
utána az akku- tól indulsz, végigköveted a vastag feketét és megnézed mindegyik csatlakozást, hogy szép fényes fémtiszta legyen. ha minden jó akkor akksi. vagy az indító...az a rosszabbik.
vagy a testkábel a blokk és váz, akksi között...
próbáld meg mindenek előtt megbikázni egy másik, akár autó akksival.
Fellöktem hogy mit csinál! Hátha így van valakinek valami ötlete!