Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor mivan, ha az önindítóra csak a relé kattog? És az önindító meg meg se mozdul. Próbálgatom, egyszer indul, egyszer nem.
Hát igen!
Sajnos a ZXR-ek aranyáron vannak, és igazából az az 5 Le különbség... hát sokat számít, de akkor is Yamaha párti vagyok.. :D
Meg FZR akad még olcsón.. ;)
de ha már 400, akkor legyen ZXR. Csak az lehet a baj, hogy 300-ért csak szart kapni kevés kivételtől eltekintve. Akkor már inkább kihagynék 1-2 évet és vennék egy jobbat drágábban. Én. De te tégy belátásod szerint és majd oszd meg tapasztalataid velünk :-)
lopikulat! 2 honapot kellett volna varni ra,esinkabb megrendeltem mashonnan,ahonnan 2 het mulva jott meg. konkretan a szelepszar ekerol volt szo kb 500Ft-os tetel volt
no,mondom en,te MEG AKAROD VENNI a 250-esemet 250-ert a tied,50 meg a hengerfej ra,de akar olcsobban is meguszhatod. en minden mast kicsereltem rajta,tobb,mint 700E Ft-ot koltottem ra,de meguntam,es inkabb vettem egy 600-ast. es msot szegeny ott varja letakarva az uj gazdajat...
alairom.fej fej mellett haladtam az en 600-as FZRemmel egy 400-as ZXR ellen.vad joszag,hirtelen,nem olyan kezes,mint az FZR
vedd meg az en 250-esemet:) ugyanugy nez ki,mint a 400-as,amit most visszavittel.olcsobban is adom,csak egy apro bibi van vele:) valoszinu ki kell csrelni a hengerfej aluminium ontvenyet,mert va negy hajszalrepedes valahol. magyarul 15km utan felforralja a vizet.amugy minden okes rajta...
no,mi tortent? persze scak ha publikus
tudsz egy teljes alakos kepet feltenni,h lassam,mennyire nem passzol ossze?
pl: alkatrész ügyben mindegy ,hogy 4-6-vagy 1000 res belpiac ide vagy oda baján keres alkatrészt mindenhez van nekik mindenel foglalkoznak de legfökép yamahával egyépként meg a haveri körönben 2 db 400as van meg nekem is volt egy és aszt kell ,hogy mondjam gyilkolják és semmi bajuk az ennyémet meg ugy attam ell ,hogy annak sem volt semmi baja már mint föleg a blokra gondolok mert a többi alkatrész az kopot rendesen nekem ennyi a tapasztalatom rola
Olyan kategóriájú motort keress amit itt Európába exportáltak huzamosabb ideig,(vagy még ma is)Mert azokhoz könnyen találsz alkatrészt.A belpiacos,vagy Usa verziókhoz nehéz alkatrészt találni.Asszem nemrég Q Feri várt két hetet,míg a 250-hez ideevezett az alkatrész Japánból.Sajnos a kisebb vezetői kategóriák miatt(A1,AK) a 250-400 as motorkategória a legkelendőbb,és a legdrágább is.A lökettérfogattól nem kell megijedni, egy nagyobb motorblokk könnyebben gyorsít,míg egy kisebbnek jobban kell erőlködni.Sem a karbantartás,sem a fogyasztás miatt nem mindegy.Az Usa-ban 4 litertől(4000 ccm!)kezdődnek a kocsimotorok,de el is mennek 20-30 évig felújítás nélkül.
Phúúú, köszi srácok a sok tanácsot, de azt hiszem akkor is egy 400-as mellett fogok dönteni.(már nézegetem is ) Nem tudom miért húzok ehhez a kategóriához annyira, lehet azért, mert talán ez a kategória hasonlít a legjobban a 250 2T-hez, csak nem kell mindig olajat önteni bele.. :D Meg persze, olcsóbb is. Meg 600-asból tényleg nem akarok "bevásárolni", inkább ráülök egy újabbra majd...
Alkatrész ügyileg, pedig aggódnom nem kell, ha egy SDR-hez megszereztem mindent, akkor ehhez sikerülni fog. :D

De technikai segítséget továbbra is elfogadok majd, illetve alkatrész forrást...
szerintem egy gyári 4jh nekem méretre lenne nagy. És elég drágák, tehát nekem most a felső határ az kb 300 e. :P És ugye ebbe nem fér bele a 4jh, 3eh-t pedig nem akarok. :P Úgy tervezem, h a következő nagy motorom min egy 2004-es R6 lesz, és addig elleszek valami olcsó kis döggel, ami nálam a 300-at jelenti... :D Több pénzt nem akarok, és nem is nagyon tudok most szánni motorra, sajnos. :(
Szeritem sem kellene erőltetni ezt a 400-as projectet.Nem azért mert nem jók,hanem mert öregek és ezért általában szét vannak hajtva.(ez igaz a 250-esekre is)
Én is azt mondom hogy kerüld el a japán belpiacos gépeket mert nagyon sok bajod lehet alkatrész ügyben.
Javaslom a 600-as kategóriát,keress egy olyan gépet ami tényleg rendben van (mégha valamivel drágább is) nézd meg te is de vigyél magaddal valaki olyat aki ért hozzá és nincs elvakulva a motor iránt.(és nem baj ha meg is hallgatod a véleményét,nem csak elhívod )
Ilyen "átalakításba" ne menj bele,ragaszkodj az eredeti állapothoz,(nyilván egy nem gyári kip.dob meg ilyesmi belefér)nem hátrány ha kereskedésben veszel motort,mert ha gond van akkor van hova visszamenni reklamálni.
A motor és vázszámból ne engedj,vizsgáld meg alaposan és ha úgy döntesz hogy megveszed akkor séta egyből eredetvizsgálatra de NE a sarki autókereskedőhöz hanem egy kimondott motorszervízbe.
Azokat a srácokat nemigen lehet megvezetni egy hack-elt váz vagy motorszámmal,cinkelt forgalmival,viszont a sarki kereskedő sokszor azt sem tudja megkülönböztetni hogy ez sportmotor vagy endúró,nemhogy azt hogy mit jelent a 3cb-s betűjelzés.Nekem pl:42 kw van beírva a forgalmiba ami persze nagyon nem baj ,de gyanítom ha ezt meglátták volna mondjuk a Motorradnál eredetvizsgán,henteregtek volna a röhögéstől.Itt ahova vittem (sarki kereskedő) azt sem tudták hogy hol keressék a vázszámot,utána nem értették hogy lehet a vázszám és a motorszám ugyanaz.
Lehet hogy most páran szívesen megdobálnának térkővel de azt mondom próbálj ki néhány cbr 600-ast F2-től felfelé,hidd el nagyon eltalált és tartós motorok,utcára és pályára is kimehetsz velük,nagyon jól kezelhetők,én nagyon szerettem őket,az fzr-hez képest nagyon finom műszerek.
Ha nem félnél a nagyobbaktól akkor a 900-as fireblade-et ajánlanám,(az elsőket,az áruk miatt)az is remekül vezethető, "könnyű "és van hozzájuk minden bontottan is. (tudom,az fzr-hez is)
Előrebocsátom:nem vagyok Honda buzi de tudom hogy az AKKORI fzr konstrukcióknál fínomabbak,kezelhetőbbek,egyszerűen jobbak voltak.
Az R6/R1 korszak már másik világ,azokra már ez nem érvényes.(igaz bagoly?)
Tehát min.600-ast
A honda csak buzimotorokat gyárt.. :D Nem vagyok honda párti, sőt, nem szeretem szeretem őket.. :D Mondjuk el kell ismerni, vannak jó honda motorok (VTR, NSR250, CBR de csak 2007-től.. :D, nameg a CR)
Inkább FZR vagy ZXR
és jön a 250es, és elmegy mellette!
zizzenj már le a köcsög 400-asokról! 600-ast vegyél, egy 4JH-t. Az talán jobban néz ki, van hozzá minden alkatrész (nekem is ) meg máshol is. Gumit kapsz rá jót (17-es hátsó!), a Thundercat alkatrészeit tudod használni stb stb. NE szarakodj mondenféle belpiacos szarral, mert az lesz, hogy többet mászkálsz alkatrészért meg spórolsz, hogy nem lesz időd/pénzed motorozni. PL a 4JH-hoz jó a Tcat szervizkönyve. 400-ashoz létezik egyáltalán? stb stb. NA! És ki nem szarja le hogy néz ki? Üvöltsön és menjen, mint az állat
igen jó duskálok az alkatrész-kínálatban (FZR-hez csak UK volt a forrás), van hozzá (csak pénzed legyen) minden, jó gumi, pályaidom stb. a mérete elképesztő, a futóműve tökéletes. a teljesítményét nem említem, mert még nem tartok ott, hogy akár csak jobban megérintett volna. Egyszer-egyszer meghúztam jobban, de akkor úgy megindult, hogy kapkodni kellett majd idővel.

Már készülök a jövő évi pályaszezonra. PL ma jött meg USA-ból a tartalék kormánycsutka-pár 15eHUF-ért... és nemsokára megrendelem a pályaidomot is.

Befejezésül: aki szereti a kanyargást legalább egyszer szorítsa ki a pénzt egy pályanapra! Akkor lehet rájönni arra, hogy amit eddig az ember eszeveszett tempónak érzékelt utcán, annál még van odébb is és jó...
és ehez mit szósz? ez ugyan honda 400, ami ugye tudjuk jól közelébe sem jöhet az fzr-nek....
http://www.expressz.hu/auto/mo...
nekem is 400-as volt igaz én 2 évig ütöttem vele és akkor adta meg magát. sokat kellett volna rákölteni így inkább eladtam ocsoért. persze ez csak az én szerény véleményem.
Ennyire rosszak lennének a 400-asok? Szétpörgik magukat?
Ahogy olvastam a régebbi hozzászólásokat, Dawn-nak volt 400-as FZR-e, és írta, hogy nagyon sokat szenvedett vele szervízben, és pénzügyileg is.
A 600-as valamiért nem tetszik.. :D Bár lehet megnézek egyet, kettőt.. :D
szerintem 600 alatt ne vegyél árban ott van. igaz most láttam a hirdetések között egy 500-ast 4 körül.
Naja!
Nincs valakinek 400-as FZR eladó, olcsón? Na persze, rendezett papirokkal, jó állapotban..
az zsír
Hát, igazából a 400-as ZXR-be kóstolnék bele, egy kicsikét... azt mondjék hihetetlen, hogy egy 400-as úgy megy, kiváncsi lennék rá.. ;)