Nekem a 98-as 600-as szervízkönyve van meg,és abban az exup veziónál van egy kézi szabályzó (potencióméter)is,vagyis kézzel is lehet állítani az exup-ot.Igaz ez az amerikai (C:California)verzió,nem tudom itthon fellelhető-e.
Xuanhai, szerintem cseréld le az elektronikát is,mert a 400-as blokknak más előgyújtás és fordulathatára van mint a 600-nak,és azt nem fogja szeretni a motor.Minden blokkhoz a vele egyező szériájú modul kell.Az enyém 500-as,de 600-as gyújtásmodul volt benne,és mikor kicseréltem a hozzávalóra,észrevettem hogy másképpen húz.Sajnos ezekkel a gyújtásmodulokkal nem tudsz mit kezdeni,egy Hitachi egycsipes mikrovezérlő van benne örökre beégetett programmal,és módosítani nem lehet.Vannak módosítható vezérlők is versenyszériákhoz(pl:YZF)de azok iszonyú drágák.
szerintem lehet 20 éves egy motor akkár de ha az ember kicsit megvaditja ujabb alkatrészekkel még érdekesebb lesz mint egy uj motor mert arra mit mondasz csak azt ,hogy igy hozztam ki a szalonbol,amugy az elejére meg már készül a gsx-r 1000 k4 es fejidom lámpával és ha lesz időm akkor el is készül
fel hát én egy honda cbr 2003 as farokidomot raktam rá nézd meg van kép az adatlapomon róla 1 heti munka volt de a segédvázat is én gyártotam hozá vet anyagokbol és milliméter pontos
az R6 villa nem jó bele, mert rövidebb a villa is meg a kormánytengelye is (azon kívül, hogy vékonyabb és golyóscsapágyas míg az FZR kúpgörgős), én megszívtam, te ne tedd. azóta is itt pihen egy pár r6 villa. legyen elég az r6-ból a féknyereg Max egy erősebb rugó kellhet bele, a különbözetet meg költsd benyára meg nőre
igazán összehasonlítani nem tudom, mert a régivel mentem sokat, az újjal meg csak pályán 1,5 napot
a régi 7000 körül szépen megindult, jópofa volt és élménydús. Az új meg szinte csak 8000 fölött a pályán, nem egyszer 13-ig, az is jól ment. Az új pörgősebb, a váz jobb, erősebb és a Thundercat cuccai szinte mind jók hozzá (motor, váz)
Viszont az újra mehet 17-es gumi, amiből azért van választék, a régi 18-asból gyári méretben nincs választék, talán már nem is gyártanak hozzá gumit 140/60ZR18...
fékbetét is kell! A Dynojet az egy fúvóka-tű-miegymás készlet, aminek hatására a motor több benyát kap és jobban megy azenyém pl iszonyatosan ment tőle :-) A Pannonia ringen pl. a célegyenesben egy tőlem kicsivel gyengébb motoros tudással bíró GSX-R600-al (2004 körüli) tudtam tartani a lépést (egyszerre nyitottuk rá a tüzet) aztán a végén meg kifékeztem
az nem nagyon állítható és szerintem túl sok értelme nincs nekije. Viszont van hozzá 600-as elektronikám, meg egy karbim Dynojet Stage I fuvókákkal :-)
sajnos azt nem tudom elmondani. Ahhoz költőnek kéne lennem Szóval olyan iszonyatbrutálisan. Persze szinter betét volt a régi FZR-ben is meg az újban is. A féknyereg dugattyúi korábban soha nem tapasztalt könnyedséggel járnak. A régi FZR féknyereg dugattyúit párhuzamszorítóval meg fogóval lehet csak visszanyomni, itt egy ujjal!
Szia!
Hát 600-as blokkot egy 400-as Fzr elektronika működteti, tehát benne maradt az exup vezérlő is, de szerintem amúgy nem jó az exup szelep...
Szóval nem tudom, hogy egyáltalán használ-e az exup technika egy 600as blokk esetén. Nem lenne egyszerűbb 600as elektronikát beletennem? Vagy van valaki, aki be tudja állítani a 600as blokkra az exupot? Ha egyáltalán lehet azt állítani..
Köszi
persze,h a tiedre:) de jo,megbocsajtom,jo kifogasaid vanank:) amugy most en is rendesen emg vagyok fazva,de hat nem tehetek mast.motorra ra,irany melo.majd ujra,irany masik melo.este 8-kor,meg reggel 8kor iszonyat az ido,de mindig jot rohogok az autosokon,mikor a nagykoruton allnak a dugoban,en meg elhasitok mellettuk:P gondolom anyukamat akkor gyakran emlegetik,pedig en scak kozlekedek,meg csak szabalyokat se hagok at...
:DDDD en erre csak annyit mondok,h regen megkerdeztem a hondat,h ugyan mennyi lenne a motoromra egy,azaz egy db gyari oldalidom. 100.000Ft-ot mondtak,es meg ninsc lefestve. egy masik boltban ,igaz nem eredeti,de 15-ert adtak volna. hol itt a 3x-os ar?:P
a régi 7000 körül szépen megindult, jópofa volt és élménydús. Az új meg szinte csak 8000 fölött a pályán, nem egyszer 13-ig, az is jól ment. Az új pörgősebb, a váz jobb, erősebb és a Thundercat cuccai szinte mind jók hozzá (motor, váz)
Viszont az újra mehet 17-es gumi, amiből azért van választék, a régi 18-asból gyári méretben nincs választék, talán már nem is gyártanak hozzá gumit 140/60ZR18...
És mi is az a Dinojet Stage I?
Hát 600-as blokkot egy 400-as Fzr elektronika működteti, tehát benne maradt az exup vezérlő is, de szerintem amúgy nem jó az exup szelep...
Szóval nem tudom, hogy egyáltalán használ-e az exup technika egy 600as blokk esetén. Nem lenne egyszerűbb 600as elektronikát beletennem? Vagy van valaki, aki be tudja állítani a 600as blokkra az exupot? Ha egyáltalán lehet azt állítani..
Köszi