ezt meg azoknak irom akik az EXUP szelepel variálnak ha van a mocin akkor ne vegyétek le mert aki érzi igazán a mocit az észre fogja venni ,hogy anélkül alsó tartományban nincs ereje a gépnek 100 ra min 1 s et veszit és elégé érezhetöen szar, pontositok ha nem jól mükszik a servo (kikopik a besö fogaskerék és közben aszed ,hogy jó mert mükszik de nem jól )szar ,ha nem álitod be a bowdeneket frankon akor is szar ha frankon besikerül álitani érezni fogod (tapasztalatbol mondom ) ez z én véleményem persze de mindenki azt csinál amit akkar ( én is probáltam kivetem mert zörgöt csörgöt meg ilyesmi )fapatkátsem ér a moci nélküle sok sikert mindenkinek
Bagoly! Hát képzelheted mit szenvednék el egy régi ezresen, ha egy K2esen is szenvedtem. :D Nekem még túl erősek az ezresek, a 600-asok még pont megfelelő mennyiségű adrenalint, és leckét tudnak adni.. ;)
Ábrus!
Most néztem meg az adatlapod...
Nem tudsz valamit hozzáfűzni ehhez az FZR 400/600 blokkal, 400 elektronikával dologhoz? És hogy elvileg az áramlással függ össze az exup működése, de belegondoltam, ha a leömlők ugyanazok, mint a 400-ason, kb ugyanúgy áramolhat ki az anyag, azzal a különbséggel, hogy 600 köbcentiből (természetesen abban az esetben, ha 400as elektronika hajta a motort is), tehát elvileg működnie kéne, nem?
Persze, ez pusztán gyermeki feltételezés, mert semmit nem értek a gyujtáshoz, előgyujtáshoz, meg ilyesmi.. :D
azé az 1000esek nem olyan tohonya állatok Mint azt már mondottam soha nem is álmodtam R1-ről, de az élet úgy hozta, hogy az lett. Nos az mindkét 600-asomnál kisebb, könnyebb és persze erősebb
Volt már alkalmam 1x a hringen pályanapozni vele és igazolta, amit már utcán éreztem rajta, hogy finoman kezelhető jóindulatú gép... és kicsi
Öcsémnek Thunderace van, no az ehhez képest egy csatahajó annak minden fürgeségével. FZR1000-hez még nem volt szerencsém, feltételezem csak, hogy az sem lehet sokkal könnyebb a korából adódóan...
Viszont pályára a 4JH isteni volt. Bátran forgattam bele a leszabályzóba, ment mindenhol, ideális gép. Csak az a kurva első villa ... ha nem lett volna szar a csillapítása még ma is az van. De azért így sem rossz a helyzet
Hát tudod, nekem a motorozásban a lényeg a kanyar... :D
Tehát nem, mert az ezres már tényleg dög nehéz, motorozhatatlan kétkerekű tehergépkocsinak számít nálam, ezt természetesen ahhoz képest mondom, h milyen motorjaim voltak eddig... :) Mindig törekedtem, a lehető legkönnyebb motort megvenni. :D
Ez a FZR400 váz 600-as blokkal, pont megfelelő kompromisszum most nekem, nem néz ki rosszul, nem volt annyira drága, ami erő van benne, az most elég nekem, meg persze, sose lesz olyan a kanyarsebessége, mint egy kétüteműnek, de annyira nem is rossz.. ;) Megfelelő, 500 km-t már tettem bele, a végén hazafelé útón, már kóstolgattam komolyabban is a kanyarokat, szóval nem olyan rossz.. ;) Meg nem utolsó sorban, nem kerül annyiba fenntartani, mint egy 2T-t, és hosszabb távra is el merek vele menni..
És az ezreshez még bele kell nőnöm, pl ezres K2-esen egyszerűen rosszul éreztem magam, motorozhatatlan volt, nem tudtam vele jót menni. Még egyenesben sem, nemhogy kanyarban... :D
Arra esetleg nem gondoltál,hogy átülj egy ezresre?Nevetséges áron vannak,és ezt tapasztalatból mondom,ez tényleg odab@sz .(most volt itt nálam egy javításra,(92-es) Yoshi tengely, Dynojet stage 3, Akrapovic rendszer, K&N szűrők, hát ez elmebeteg.Nem tudom hány lovas lehet,de az enyém bevásárlómotor ehhez képest)
Ezeknél aztán tényleg érezni azt a plusz "néhány" lovat.(a szériára gondolok)
A kanyarodás pályán már más téma, bár ennek Öhlins eleje-hátulja volt, meg is volt emelve, könnyebb is volt vezetni mint a szériát.
A srác egy éve vette így a németeknél, összvissz 650-be van neki rendszámostól.
Hát azért gyerekek, nem tudom, lehet, h a gépecskében van a hiba, vagy bennem, de nem nagyon okoz meglepetést ez a kis aranyos... :) Persze, az eddigi motorjaimhoz képest....., ami a legdurvább meglepetéseket okozta, az a kis szöcske SDR és a TZR volt. Azt kell, hogy mondjam, igazak azok a hírek, miszerint egy 250 2T motor tud lépést tartani egy 99 előtti 600-assal. Csak annyi, h többet kell váltogatni.. :P
600-asban meg az a jó, hogy 50-nel megyek hatosban, és ha gyorsítani akarok, akkor egyszerűen ráhúzok egy kicsit, és szépen elkezdi növelni a sebességet, 8000 felett megjön az ereje, és el kezd gyorsítani, de nem érzem azt a 20-30 paci különbséget a gyorsulásban (gondolom, mert vagy 50 kilóval nehezebb a motor maga). Abban viszont igen, hogy 160 felett azért már igen visszavesz az erejéből egy 250 2T, az FZR-ben meg azért van ott is szaft... meg persze többet megy végre, de az úgyse annyira lényeges.. ;)
De aztán lehet, hogy a hibrid FZR gyenge, valami oknál fogva, viszonyítási alapom sajnos nincs (egy ninja 600-as, meg egy K2-es 1000-s nem viszonyítási alap, ugye? :P), kiváncsi leszek, ha tavasszal szét lesz szedve, be lesz állítva minden, akkor hogy fog haladni. Meg persze, kiváncsi lennék arra is, mit művel a 600-as blokkal a 400-as elektronika, meg a hibás exup-motor, és milyen lenne a saját elektronikájával... ;)
Folyt köv tavasszal...
ott meg nagyon nem tartok:) meg csak 1600km-t tettem bele,szoval csak ismerkedunk. atlag 90-150 korul mozgok vele, epp idojarastol,kedvtol,adrenalintol fuggoen.van mikor azert fele megyek,de ritka. kicsit meg tartok tole,h meglep vmi aranyossaggal. multkor is kicsapta alolam a segget,alig birtam megfogni:)
hajjajj,de meg milyen szepen:) 210-ig meg se all:) csak aztan jott a kanyar,pedig meg 6-ba fel se valtottam:) es be se doltem.nagoyn kivancsi vagyok,mit visz vegre,de meg nem merem nagyon piszkalni
Tudom.. ;)
Kicsit csalódott voltam, amikor meglestem, hogy csak 3HE, és nem pörög 13000-t.. :(
De sebaj, lehet majd még ezt faragni.. ;) Vagy veszek bele egy 4JH-s blokkot.. :D:D (vicc)
95-ben csak az USA-ban ment ez a blokk FZR600R néven (jó sokáig). Európában 94-től volt az FZR600R 4JH motorkóddal olyan mint az enyém. Aztán jött a Thundercat ugyanazzal a blokkal csak más csomagolással
Hát nekem is azt mondták, hogy 95-ös blokk van benne, de belenéztem, és a blokkra mindenhova az van odaírva, hogy 3HE... ezen én is csodálkoztam, egy kis darabka segédvázzal van megoldva a blokk felfogatása.
Ahogy olvasom a 2006-os hozzászólásokat, FSMarknak volt egy ilyen hibrid motorja, csak még a régi vázas FZR 400, gondolom azzal az elektronikával, és 3HE 600-as blokkal, exuprendszerrel, és ő azt írta, hogy nagyon is odavaló az az exupszelep....., meg hogy amikor kikötötte, akkor rosszabbul ment.
Hát nem tudom, jövőre kikötöm én is, azt meglátjuk, jobb-e. :) Ha meg jobb, és működik, akkor így hagyom, meg persze szerelőéket is megkérdem...
Mindenesetre elég érdekes, mert a motor tökéletesen jár és pörög, csak annyi, hogy 3HE blokk van az enyémben is, és az elektronika nem tilt le 12000-nél... kipörgi sztem a 15000-t is, bár nem próbáltam, csak 14-ig... ami elég ijesztő és bizarr, félek, hogy szétrobban a 3HE blokk... :P
Amúgy köszi a hozzászólásokat, van még időm gondolkodni, egy egész tél, tavasszal a megoldásra jutok. ;)
nem lett elektronika benne scerelve,es igy mukodik a motor? hmm sztem szerezz be egy 600-as elektronikat,es csinaltass egy exup nelkuli leomlot. nem lesz olcso mulatsag,de legalabb lesz egy tiszta rendszered, mert nem hinnem,h a gyujtaselektronika jol mukodik egy ekkora motornal.
Most néztem meg az adatlapod...
Nem tudsz valamit hozzáfűzni ehhez az FZR 400/600 blokkal, 400 elektronikával dologhoz? És hogy elvileg az áramlással függ össze az exup működése, de belegondoltam, ha a leömlők ugyanazok, mint a 400-ason, kb ugyanúgy áramolhat ki az anyag, azzal a különbséggel, hogy 600 köbcentiből (természetesen abban az esetben, ha 400as elektronika hajta a motort is), tehát elvileg működnie kéne, nem?
Persze, ez pusztán gyermeki feltételezés, mert semmit nem értek a gyujtáshoz, előgyujtáshoz, meg ilyesmi.. :D
Volt már alkalmam 1x a hringen pályanapozni vele és igazolta, amit már utcán éreztem rajta, hogy finoman kezelhető jóindulatú gép... és kicsi
Öcsémnek Thunderace van, no az ehhez képest egy csatahajó annak minden fürgeségével. FZR1000-hez még nem volt szerencsém, feltételezem csak, hogy az sem lehet sokkal könnyebb a korából adódóan...
Viszont pályára a 4JH isteni volt. Bátran forgattam bele a leszabályzóba, ment mindenhol, ideális gép. Csak az a kurva első villa ... ha nem lett volna szar a csillapítása még ma is az van. De azért így sem rossz a helyzet
Tehát nem, mert az ezres már tényleg dög nehéz, motorozhatatlan kétkerekű tehergépkocsinak számít nálam, ezt természetesen ahhoz képest mondom, h milyen motorjaim voltak eddig... :) Mindig törekedtem, a lehető legkönnyebb motort megvenni. :D
Ez a FZR400 váz 600-as blokkal, pont megfelelő kompromisszum most nekem, nem néz ki rosszul, nem volt annyira drága, ami erő van benne, az most elég nekem, meg persze, sose lesz olyan a kanyarsebessége, mint egy kétüteműnek, de annyira nem is rossz.. ;) Megfelelő, 500 km-t már tettem bele, a végén hazafelé útón, már kóstolgattam komolyabban is a kanyarokat, szóval nem olyan rossz.. ;) Meg nem utolsó sorban, nem kerül annyiba fenntartani, mint egy 2T-t, és hosszabb távra is el merek vele menni..
És az ezreshez még bele kell nőnöm, pl ezres K2-esen egyszerűen rosszul éreztem magam, motorozhatatlan volt, nem tudtam vele jót menni. Még egyenesben sem, nemhogy kanyarban... :D
Ezeknél aztán tényleg érezni azt a plusz "néhány" lovat.(a szériára gondolok)
A kanyarodás pályán már más téma, bár ennek Öhlins eleje-hátulja volt, meg is volt emelve, könnyebb is volt vezetni mint a szériát.
A srác egy éve vette így a németeknél, összvissz 650-be van neki rendszámostól.
600-asban meg az a jó, hogy 50-nel megyek hatosban, és ha gyorsítani akarok, akkor egyszerűen ráhúzok egy kicsit, és szépen elkezdi növelni a sebességet, 8000 felett megjön az ereje, és el kezd gyorsítani, de nem érzem azt a 20-30 paci különbséget a gyorsulásban (gondolom, mert vagy 50 kilóval nehezebb a motor maga). Abban viszont igen, hogy 160 felett azért már igen visszavesz az erejéből egy 250 2T, az FZR-ben meg azért van ott is szaft... meg persze többet megy végre, de az úgyse annyira lényeges.. ;)
De aztán lehet, hogy a hibrid FZR gyenge, valami oknál fogva, viszonyítási alapom sajnos nincs (egy ninja 600-as, meg egy K2-es 1000-s nem viszonyítási alap, ugye? :P), kiváncsi leszek, ha tavasszal szét lesz szedve, be lesz állítva minden, akkor hogy fog haladni. Meg persze, kiváncsi lennék arra is, mit művel a 600-as blokkal a 400-as elektronika, meg a hibás exup-motor, és milyen lenne a saját elektronikájával... ;)
Folyt köv tavasszal...
Amúgy mennyi lenne egy elektronika 3HE-hez?
Kicsit csalódott voltam, amikor meglestem, hogy csak 3HE, és nem pörög 13000-t.. :(
De sebaj, lehet majd még ezt faragni.. ;) Vagy veszek bele egy 4JH-s blokkot.. :D:D (vicc)
Ez nem egy 600-as FZR, a váz az 400-as... :P Megnézem én is majd, hogy jó -e egyáltalán bele
Hát nem tudom, jövőre kikötöm én is, azt meglátjuk, jobb-e. :) Ha meg jobb, és működik, akkor így hagyom, meg persze szerelőéket is megkérdem...
Mindenesetre elég érdekes, mert a motor tökéletesen jár és pörög, csak annyi, hogy 3HE blokk van az enyémben is, és az elektronika nem tilt le 12000-nél... kipörgi sztem a 15000-t is, bár nem próbáltam, csak 14-ig... ami elég ijesztő és bizarr, félek, hogy szétrobban a 3HE blokk... :P
Amúgy köszi a hozzászólásokat, van még időm gondolkodni, egy egész tél, tavasszal a megoldásra jutok. ;)