Az enyémre gondolsz?Nemrég lett meg a jogsi,aztán az idő is pocsék volt,most is megfáztam.Majd mellérakom a tiednek,és csinálok egy sztárfotót.de egyelőre nátha van.
a 90-esnek lehet.az a sebvaltonal van az allito csavarja.azt nyugodtan leveheted,mert ott csak a lanc van.amugy olajos a kuplungja.anno a 250-es kuplung deklijet levettuk,de nem volt ott olaj.menetkozbe n csapja fel,en ugy vettem eszre...
Jut eszembe,Kicseréltem a fényszóró és helyzetjelző izzókat,mert 100/90-ek voltak benne,a helyzetjelzők meg 23W-ak voltak.Így érthető miért hal meg a fesszabályzó.Nem tudom melyik előző gazdája volt ilyen értelmes.Csak az előírt értékű lehet benne.
Ha exup rendszert teszel rá,a gyújtásmodult is cserélned kell,mert az vezérli az exupmotort.Tegnap jó idő volt,kicsit motoroztam,elvittem az asszonyt hogy szokja,de úgy megfáztam,pedig még melegem is volt.Lehet pont azért.Majd a karbikat át kell néznem,valószínű az úszószintek nem jók,kis fordulaton nem akar húzni,sőt 4000-nél kicsit meg is torpan,afölött már gyorsul rendesen.
Na meg volt az utolsó nagy útja a motornak idénre..
Azt hittem nagyon borzasztó lesz a motorozás az ultra-könnyű 2T-k után ezzel a 170 kg-s döggel, de el kell hogy mondjam, nem is annyira vészes. Természetesen, soha sem fogja annyira feküdni a kanyart, mint az álomédes TZR-ecském, de nem rossz.. ;) Még az eleje is eléggé tűrhető, egyedüli dolog, ami nagyon zavar, azok az első fékei. Olyan langyos pisi a féke.. :D Szóval az tuti cserés lesz tavasszal, majd nézegetek hozzá fékrendszereket, vagy...
Bagoly! Mennyire javult a fékhatás pusztán csak a féknyereg cseréjével?
Igazából az lenne a nyerő, ha az egész elejét ki tudnám cserélni, mondjuk egy R6-os komplett elejével, de azt hiszem anyagi okok miatt ez nem lesz még kivitelezhető... :)
Kérdéseim: Miben különbözik motorikusan a 600-as FZR a 400-astól? Tehát értem ezalatt, hogy a karbik pl ugyanazok voltak? Szerintetek van értelme az exup-rendszernek egy 600-as blokk esetében, ami ugye gyárilag nem volt exupos...? Kipuff rendszert hol tudok rá gyártatni, vagy venni, és mennyiért kb?
És bármi hasznos észrevétel, tanács.. szívesen és köszönettel fogadok, mert még eléggé új vagyok a 4T világban.
Úgy látom ez nem a gyári dobja,ezért nem hiszem hogy találsz rá emblémát.(szerintem nem olyan fontos az)
Más:A 94-es fzr 1000 idomai nem jók rá?Lehet kell némi szerkesztés,de nagyon hasonló(ha valaki tudja szóljon már be!)azt tudok kompletten.Ugyanilyet:link (600-asban nem vagyok perfect)
Hát, még nem mentem vele olyan sokat! Annyi hogy hazahoztam, az volt 50 km, meg így falun belül egy keveset. Még egyenlőre takarítgatom, meg azt a pár kis hibát próbálom megcsinálni, polírozom, ilyesmi. De a 125ös után nagyon zsír . Még 6ba is megindul 2ezerről mint a bolond. Az első egykeró már meg is volt, bár véletlenül. Nagyobb gázt húztam neki, és mér ki is emelte. Úgyhogy nagyon pöpec kis masina!
Így cseréltem az FZR-t, meg a 4 kamiont a mitoért! Sztem megérte Am neem, csak hazafelé megálltunk fater melóhelyén, és gondoltam jól fognak mutatni együtt.
a csere egy környékbeli bowdenesnél történik, készít bele egy másik huzalt végére a megfelelő szemekkel. de szerintem ha csak ennyi a baja, akkor azon lehet állítani. alul, ahol a kiemelő szerkezet van (nálad hiányzik a fekete gumidugó), ott fellazítod az anyát, beljebb tekered kissé a belső csavart majd visszahúzod az anyát. ezért nem kell másik bowden szerintem.
nekem van eladó rendszerem 600-ra,ha az érdekel. van komplatt gyári rendszer(lömlők+dob) és egy Remus dobom is...
ha érdekel írj!
Azt hittem nagyon borzasztó lesz a motorozás az ultra-könnyű 2T-k után ezzel a 170 kg-s döggel, de el kell hogy mondjam, nem is annyira vészes. Természetesen, soha sem fogja annyira feküdni a kanyart, mint az álomédes TZR-ecském, de nem rossz.. ;) Még az eleje is eléggé tűrhető, egyedüli dolog, ami nagyon zavar, azok az első fékei. Olyan langyos pisi a féke.. :D Szóval az tuti cserés lesz tavasszal, majd nézegetek hozzá fékrendszereket, vagy...
Bagoly! Mennyire javult a fékhatás pusztán csak a féknyereg cseréjével?
Igazából az lenne a nyerő, ha az egész elejét ki tudnám cserélni, mondjuk egy R6-os komplett elejével, de azt hiszem anyagi okok miatt ez nem lesz még kivitelezhető... :)
Kérdéseim: Miben különbözik motorikusan a 600-as FZR a 400-astól? Tehát értem ezalatt, hogy a karbik pl ugyanazok voltak? Szerintetek van értelme az exup-rendszernek egy 600-as blokk esetében, ami ugye gyárilag nem volt exupos...? Kipuff rendszert hol tudok rá gyártatni, vagy venni, és mennyiért kb?
És bármi hasznos észrevétel, tanács.. szívesen és köszönettel fogadok, mert még eléggé új vagyok a 4T világban.
Köszi!
Más:A 94-es fzr 1000 idomai nem jók rá?Lehet kell némi szerkesztés,de nagyon hasonló(ha valaki tudja szóljon már be!)azt tudok kompletten.Ugyanilyet:link (600-asban nem vagyok perfect)
szépek a kamionok is, azokhoz is gratula!