Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi ebben a kockázat? ott egy halom ócskavasad és kapnál érte egy rendszámos 125-öst. Szerintem ha 200-ért másnap továbbadod akkor is megéri. Azt a kotványt úgyse viszi el senki, mert vagy a próbaúton már megforr vagy az első melegebb napon jön vissza méltatlankodni :-) Szerintem ha tiszták a papírjai és üzemképes, akkor hajrá!
Szevasztok Gyerekek!
Mától (tegnaptól) én is csatlakoztam az FZR tulajokhoz... :)
Norgee mutáns gépét sikerült elhoznom, de igen kellemes kis masinéria.
Köszi Norgee! ;)
mas:
meg mindig elado a 250-es FZR-em.tegnap kaptam egy ajanlatot ra
konkretan ezt:
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=110590
egy
az egyben ideadna a srac.ne mtudom meg merjem-e kockaztatni.velemenyek?
markoati! megvannak meg a blokkjaid? egy ismerosom a prohardveres motoros topicban erdeklodik irantuk.jobban mondva a hengerfejed irant.ha tudsz e-mail cimet dobni,atadom,v gyere at kicsit oda
szemely szerint ugy tudom ekll egy vampapir,egy ketnyelvu adasveteli,es most nem vagyo kbiztos benne,de vagy a forgalmija,v a forgalombol kivonasrol szolo okirat. azert ezt ne vedd keszpenznek,mert mar reg meseltek,mik kellenek.
és a régi forgalmit adják vagy el kell kérni
?
üdv srácok! megkérdezhetem tőletek hgoy milyen papirok kellenek egyolaszbol behozott mtor forgalombahelyezéséhez? elég a vámpapir hogy olaszbol ki van vonva papir meg az adásvételi onnan?
Nekem 500-om van,amikor a műszerfalat cseréltem,(előző gazdi törte)akkor a sebessgmérőben találtam egy jeladót.Egy fehér zöld csíkos vezeték volt rákötve,és az irányjelzőhöz ment.Valószínű egy sebességhatárnál villogtatta az irányjelzőt.Ezen a gépen nincs sebesség lámpa,így oldották meg.Tehát bizonyos tipusok jeleznek sebességhatárt.
Szép a bmw! (is). A háttérben pedig egy Capri. Hm
Nekem is van benne olyan piros lámpa. kb 80 felett világított pirosan. Mindig megilyedtem hirtelen, hogy elment az olaj vagy ilyesmi, aztán kiszedtem az égőt... és beleraktam a risztó villogóját...
De minek ez neked?
Igen azt tudom hogy belpiacos az TUTI, de viszont a KM órája 220 ig van számlázva:D
Arra lennék kiváncsi hogy ezt hol lehet visszakötni ha esetleg ki van vagy lehet hogy csak az izzót szedték ki?
Majd elfelejtettem:ha 180-ig van a km órád akkor biztos hogy belpiacos gép(vagy legalábbis a műszerfal)
Az hogy 1wg nekem nem mond sokat(400-asban nem vagyok otthon)de jó eséllyel japán belpiacos a géped.
Azoknál (japán kresz szabály) a robogóknál 35 km/h a megengedett sebesség,azfelett idegesítően villogni kezd egy piros kontrolllámpa SPEED felirattal hogy gyorsabban mész mint a megengedett.
Nagymotoroknál is alkalmazzák,(csak a japán piacra készülteknél) de ott nem tudom hogy mennyi a limit (ha jól rémlik akkor 80 km/h),de biztos hogy a sebességed miatt reklamál,nem a fordulatszám miatt.(ha működik,de nálunk ki szokták kötni vagy kiveszik az izzót mert csak idegesít)
Sziasztok!
Egy nagy kéréssel fordulnék hozzátok remélem valaki tud segíteni:DA helyzet az hogy van nekem egy FZR 400-som 1WG sorszámú a fordulatszámmérőben van egypiros lámpa fölé pedig az van írva hogy Speed, pontosan nem vágom milyen célt szolgál ez vagyis csak sejtésem van a japánokból kiindulva egyik sejtésem az hogy bizonyos fordulatoknál felvillan a váltást jelezvén vagy ha éppen pirosban van már a tartomány vagy a másik amire gondoltam hogy egy bizonyos km/h nál villan fel?Mert a helyzet az hogy megnéztem a műszerfalat leszedtem be van kötve rendesen nincs szétcsuszva semmi (mondjuk az égőt nem szedtem ki), és soha semmi féle fajta körülmények között nem villan fel nem is ég semmi........
HA VALAKI TUDJA HOGY ESETLEG MI LEHET A BAJ VAGY ESETLEG NINCS BEKÖTVE vagy bármi ami tén nem tudok az segítsen KÉREM!
Előre is Köszi!
Sziasztok
Jut szembe,a vákummérők milyen méréshatárúak?
Köszi,valószínű az úszószinttel van baj,majd aprólékosan átnézem.Ha nem muszáj nem viszem szerelőhöz,mert nyáron trafókat cseréltem rajta,hol volt szikra hol nem,viszont nem gyáriak vannak rajta.Így olcsóbb volt.Köszi.
csak akkor állj neki ha van szinkrontesztered és csatlakozód,anélkül semmi értelme.
szervízben (felénk)kb3000 ft.
Én itthon szoktam csinálni,ha mindenképpen te akarod akkor:http://www.mforce.hu/mforce/ci...
Srácok,aki tudja hogy kell a karbiszinkront beállítani,az segítsen nekem,mert két hengerem keveset kap,nehezen indul a motor,az alapjárat is alacsony.
Kávédarálónak még éppen jó lenne otthonra!
ez má tetszene :-)
Jó a kép ábrus
Elnézést helyesbítek:
Ehhez lehet hogy egy kicsit többre lesz szükség.