Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na, mennyi az annyi km-ben? nekem is kell egy E-s lámpa hogy vizsga lehessen a gépen.. :S
Nekem nem a kormányom görbe hanem a KTM fejidom van csak feldobva olyan bénán, mert még a műszerfal maradványok még mindig ott vannak a felső kiflin. Egyébként a legjobb gép, majd nem 5X több van benne mint az ezresbe de még mindig megy és eddig csak egyszer volt generálozva. Igaz már minden alkatrész szinte cserére érett rajta. De hát ez van ez a kenyérkereső.
Szeva! Mit gondoltok erről a 600asról FZR 600 ! Megér ez 320at, mert a csávó cserére ajánlptta a mocimért, amit 320ba adnék. Tudtok erről valamit?
azután állt olyan természetellenes szögekben a korányod a tuxon?
Hát bazki ezt nem értem balesetet okozott akár még súlyos is lehetett volna ezért kap egy 5 rugós csekket.
Én januárban frontálba ütköztem szintén a Dózsán, persze a motor TK erre a fasz kap egy 15 rugós csekket meg elvették a jogsiát. Erre én átmegyek a piroson a paraszt utánam és máris küldik a 20 rongyos csekket meg a 4 bünti pontot. Azóta fut ha csekket akar adni nekem.
...
nem reagáltam anyagi nehéz helyzetedre ha azt mondod kell, akkor elrakom neked ill nem adom el másnak
itt pont nincs rajta :-)))
majd itt
a 600-asra mámennek, és minden 4 dugattyús féknyereg helyére felmennek. 100 mm a csavartávolság. Nekem 600-ason van rajta, feltételezem, hogy a 400-as első villáa ua.
És akkor ezek a féknyergek rámennek az FZR 400 teleszkópjára? :)
Igen, azt hiszem akkor már a fékcsövek is kellenének majd.. ;) És a spirál is.
De sajnos csal fizetés után, mert most per pill egy vassam sincs.. :D
Ez még kapósabb mint a TZR!Szerintem jobban eladható.A Mito Evo2 mellett ez a legkeresettebb 125-ös.Persze a műszaki állapottól függően.Én megtartanám, ha kifogástalan.
link
nem TZR,akkor mar reg megvettem volna:P imadom a 94-es TZR-eket.azt meg meg is tartanam.ez csak RS.
Ha tovább akarod adni,akkor a nálad maradó adásvételin csak az eladói részt kell kitölteni és aláíratni vele,törzskönyv,forgalmi,biztosítás nálad van,körözésben nem szerepel,rendőr úr nem tehet mást ,szépen továbbenged.Aztán majd az új tulaj kerül a vevő rovatba.Így Feri bácsi kimarad a bizniszből.Papiron.
Nekem nem jött be a link amit írtál,de ki kell próbálni,TZR 125-ös ha jól olvastam.Ha nem csörög,zörög,power kapcsol rendesen,akkor megfontolandó.Vedd számításba,a 250-ed most használhatatlan,viszont így is eszi a pénzed.Akkor már lenne egy üzemképes helyette.Ha lett volna elég pénzem én sem váltam volna meg a Gilerától.
tuti nem kell,viszotn ahogy vegiggondolotam,csak azert megvenni,h eladjam,nem biztos,h megeri.atiratas,miegymas,semmi hasznom nem volna rajta. mind1,most ugy tunik ugyis kudarcba fullad,mert a sracnak csak korlatozott jogsija van..
Sziasztok!
Fájó szívvel megválnék motoromtól.Yamaha FZR 600R 1994-es gyári fekete fényezés,gyönyörűszép,tényleg megkímélt állapotban, K&N sportlégszűrő,Dynojet kit, Sebring full nyitott versenyrendszer,motorikusan is patika állapotban van új Castrol R1 olaj benne, vadi új DID láncszett,jó állapotú Metzeler gumik,gyári üléstakaró,stb...
ha valakit érdekel,hétvégén tudok képet küldeni(most nem vagyok otthon)...
érd.:dadis@freemail.hu
nekem van azt hiszem :-)
15ezer a pár. 5-é adom hozzá a fémszövetes, hozzá való fékcsöveket is
az elejét hogyan szeretnéd kicserélni? mit tennél bele?
Jah, és km-spirálja nincsen valakinek?
Bagoly!
Dehogynem! Az egyetlen rossz pontja a gépnek, hogy gyenge a fék... :S És ez nagyon zavar! De igazából azt terveztem, hogy az egész elejét kicserélem, fékestül, stb... tavasz környékén.
Mennyibe dobnád az R6 féknyerget?
ha igaz, hogy frissen felújítva, esetleg számlák az alkatrészekről és a próbaút is OK, akkor csere majd eladás. Úgyis van már egy 600-asod nem kell ez.
na igen,ez eddig szep es jo,es mi van,ha kapok erte megint egy halom ocskavasat?:D en ettol fosok csak.amugy amr bele is mennek.
400-as vaz,600-as blokk
nu,es mennyibe alltatok meg vegul?marmint arban
mitől is mutáns ez? már nem is emléxem :-) de azé sok szerencsét hozzá
nem akarod az első féknyergeket kicserélni R6-oséra? :-)