Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Fzr 600-hoz vannak alkatrészeim.komplett futómű és fékrendszer,kerekek,tank hátsó lámpa.gyujtás elektronika,fesz.szab,lábtartók,2db faridom és tanktakaróidom,ülések.Ha valakinek kell valami szoljatok biztosan meg tudunk eggyezni!
Elfelejtettem hozzátenni,azt nem tudom hogy az idén mennyit akarsz még menni a rossz időkig,de ha nem sokat,és olajat akarsz cserélni,és nem okvetlen muszáj most (tudod hogy nem állt sokáig,nem benzinszagú,nem korommal telített)akkor menj azzal ami benne van,majd ráérsz tavaszal beleönteni az újat.Ha tervezel még az idén egy-két Transzkontinentális túrát,vagy pár gyorsulási versenyen részt vennél,akkor természetesen csere.
Nekem Castrol volt régen.Kiprobáltam a Motul-t és azota azt használom.Csendesebb is lett és a kuplung is jobban birja a terhelést.Enni eszi ezt is meg az elözöt is.10w40
Tőlem lehet bármiből a Valvoline "olaj" (1700Ft/l) de az tuti hogy a blokk belül gyönyörű komoly szakember szerint teljesen megfelel egy utcai használatban lévő 22éves nem szétfogatott blokkhoz. A repsolt az viszont nem tenném bele többet mert veszettül füstölt és hangosabb is volt vele a blokk.
Valvoline
hú vazze a Volnine-nél szarabb olaj talán már csak a használt étolaj :-) egy ideig használtuk, mert olcsó volt, aztán lett Castrol R1... nem lehet elmondani a különbséget. Castrol vagy Motul 10W-40 oszt kész. Az R1-be is 10W-40 ment, jó is
Az olaj témához annyit, hogy ásványi Repsol 15W40 est szinte azonnal elette a motorom normál használat mellett viszont a Valvoline 20W50 ásványit nem fogyasztaja jelentős mértékben. A pörgőssége viszont romlott nameg a hidegen indítás is nehezebb hallhatóan sajnos.
arról nem is beszélve hogy a sürübb olajjal a pumpa is jobban küzd...
szia pumuckli01 ne haragudgy meg hogy beleszolok de én nem tennék bele 20w50-et.mégpedig azétr mert most jön a hideg és az nagyon vastag olaj 10w40-et tegyél bele félszintetikust mert annak hoszabb a csere periodusa még az ásványi olajnak 3-max 4000 a félszintetikusnak 6000 km ja és a Castrol 20w50 nél nálam nagyon csuszot 10 000 felet és 1000 km után elkezte enni 2000 után meg halotam a fogaskerekek zakatolását
most 10w40-et tetem bele és megszünt minden zaj és csak a kipufogo morajlását élvezem semmi melékes zörej
és eddig nem is evet semmit pedig 1500 km mentm ezel az olajal
Köszi az infót!
Jó bele de ásványi vagy maximum félszintetikust válassz bele ami kimondottan motorkerékpárba való,A "vékonyabb"szintetikus olajokkal általában olajfalóvá válik az Fzr 1000 főleg a 89-estől (exup). A régebbieknek (87-88-as,első széria)a belseje egy kicsit másabb (hengerfej,szelepek,kompresszió) ezért ez nem hajlamos (persze ha nem kopott) az olajzabálásra.Nekem gyakorlatilag semmit nem fogyaszt,bár nem szoktam hajtani.(nekem még a "régi" van),én IGOL 10w40 es félszintetikust szoktam bele venni,de csak azért mert ezt tudtam olcsóbban szerezni (javaslom a 20w50-est ha akkor lett volna én is ezt veszem),de mondom simán jó bele az ásványi olaj(a gépkönyv is ezt írja elő,erre tervezték annakidején). A márka kiválasztása pedig ízlés dolga (aki egy kicsit jobban belelát az olajkörképbe az tudja hogy mennyi a marketing és mennyi a valós érték a nagyobb neveknél)
Gondolom a kollégák is szívesen megosztják veled itt a tapasztalataikat.
Nekem teljesen megfelelt a szimetrikus szórású trapéz/az autós társadalom mindig kinyilvánította nem tetszését/,de egy csattanás után projektorost kapott a szerelőm.Lehet,hogy dizájnosabb,de visszasírom a saját évjáratét.Még az sem vigasztal,hogy a H4 árában kaptuk meg.
Yamaha FZR 250 3ln-rol van szo:) olyen,mint az enyem.marmint a regi:)
es a vicc az egeszben,h a motorom eredetileg 2 korlampas,de az elozo tulaj kicserelte trapezra szoval isten nekem teremtette ezt a motort
Én meg vagyok elégedve a kerek ikerlámpákkal,Feri a trapézmániás.
Sziasztok.Elcserélném a 600asom projektoros trapéz fényszóróját/H1/ egy H4-esre,akár amerikaira is.
Elérhetőségem: fzr@djuice.hu Egyetlen szépséghibája,hogy az egyik foglalat takaró gumi hiányzik.
amúgy hány köbcentis a motorod.csak azért mert én 600-as ról beszélek és az alkatrészek is 600-as é
250-esen nem.250-esen a tank alatt van a vazhoz rogzitve.majdnem ott,ahol az ules kezdodik.ja es a menetiranynak keresztbe.a 4 vezetek stimmel
a 250-esen kulon generator nincs. a fotengely hajtja.nincsenek tekercsek,csak jelado,es egy magneses henger v minek nevezzem.szenkefe sincs benne.en issokat szivtam,mikor a fesszabom kiment.de hal istennek en megusztam fesszab cserevel.
akkor merd ki a fehereket,h egyaltala na fesszabig jut-e feszko.ha nem,akkor a generatornal van gond.jobb oldalt van, 3 v 4 csavar fogja talan.
250-esen mashogy van.bar abban igazad van,h 3 feher van,de fekete nincs.itt a testet a felcsavarozassal oldottak meg...
konkretan a feszszab az a tank alatt van,de kozel az uleshez a vazra csavarozva.egy kb fel cigisdoboz meretu aluminium db,felso resze gumirozott.4 vezetek jon ki belole,+ a haza a test.a 4 vezetekbol 3 jon a generatortol(3 feher),egy piros meg meg y az akksihoz. na ezeket celszeru lemerni.a fehereken valtozo feszt tapasztalsz,akar 40-60 V kozott is lehet.a piroson 13-14 volt lehet.ha kevesebb,ha tobb,akkor rossz a fesszab.
olyan uzembetartoi szerzodest kell irni.mikor hugom eladta az autot,beleirta a szerzodesbe,h az autoval kapcsolatos barmilyen dologra felelosseget ne mvallal,a szerviz,es egyeb anyagi koltseget az uzembetarto allja.csak egy vmit ne felejts meg beleirni.hugom ezt elfelejtette. kosd ki,h mikor irja at a nevere az illeto a motort.mert hugom nem adott meg idopontot,es meg mindig a neven van.problemaja nincs vele,mert semmit nem jelent,de akkor is kellemetlen...
Szia ábrus. Tudnál segíteni hogy a Castrol 20w50 jó a exup ba?
Természetesen ez savas ólomakkura értendő.