Hali!Igen érdekelne a fesszabályzó csak előbb tudnom kellene,hogy tutira az ment e tönkre.de sajna nemtom pontosan melyik az,mert ha tudnám ki tudnám cserélni egy próba erejéig mert a haveromnak is ilyen mocija van.Amugy mennyit kérnél érte?
Pont tegnap csináltam magasabbra a motor hátulját!Szerintem jobb rajta ülni jobban kanyarodik,atom kemény a hátulja és jobban néz ki! Itt van róla kép,eddig alig látszott a kerék teteje!
Hi!
Olvasgatva a fesszabályzós részt hobbiból rámértem az akksira 2000rpm-en és 14.8-9 V 2500rpm en pedig már 15.2-3V mutattott mindenféle plusz fogyasztó nélkül(lámpák). EZ JÓ? Az akksim 1 hónapja cseréltem azóta indul pöccre a régi zárlatos lett.
Más:
Az első futómű nekem is lég/olaj csillapított most lett rendbetéve, de nem tudom mennyi lehet az utcai légnyomás valaki esetleg rendelkezik ilyen adattal? Előtte 0 baral jártam és kb 3cm alacsonyabban volt az eleje most viszont keményebb lett és simán jön 1kerékre erőltetés nélkül bár akkor picit csapkodja a kormányt kb 1baron.
szeva, nekem maradt némi efféle vas az FZR-ből. csináltattam 3 méretet -10, -20, -30 mm-el. úgy emléxem -20 lett a "jó" holnap lemérem meg készítek képet róla, azt ha kell megegyezünk (megvan mind) 1-2 tábla csokiban
Akkor behalt a fesszabályzó,mert azt nem hiszem hogy mindhárom generátor tekercs szakadt lenne.Érdeklődj itt,hátha van itt valakinek eladó.Nekiláttam már készíteni egyet,csak az anyagköltsége is kb.8000 forint,és ebben a hónapban már nincs rá keretem.
Nekem a kuplungoldali súly mozog,mert megszakadt a menet,és nem szorítja meg a csavar.Fel kell fúrni egy mérettel nagyobbra,(át kell fúrni a súlyt is)és akkor jó lesz.Előfordul az ilyesmi,mert egy két borulás után könnyen kiszakad a csavarmenet.
Ha van feszültségmérő multimétered,járó motornál mérj rá az akksira.(kb.2000-es fordulatnál,mert lehet hogy alapjáraton nem tölt eleget),13.8V -14.4 között jó a töltés.Ha kevesebb akkor elégtelen a töltés,ha több akkor meg túltölti,elfőzi az akksit.
Nekem 500-om van,nálam a fesszabályzóa baloldali hátsó idom alatt van.Az enyém is már cserélt,három fehér vezeték jön a generátorból,egy piros az akksi +-ra,a fekete a -ra,egy zöld\sárga a segédvázhoz van kötve.
nincs esetleg valami pontosabb javaslatod hogy melyik zsinórokat nézzem át a töltés miatt?Ja meg azt kéne még tudnom melyik a feszültségszabályzó?Az ami a tank alatt van?Előre is köszi!
Köszi de most már nem dupla,az csak kísérlet volt,azért volt olyan sarkosra csövezve.Jól néz ki ikerdobbal,de levettem mert
csak útban volt a lánckenésnél,+macerás szépen becsövezni a sztendertől és a himbától,bár megoldható.
A levegős telód nem gyári de jó megoldás,én is gondolkodtam rajta hogy átalakítom.Az sc 21-es cbr-nek van ilyen 41-es telószára és van is itthon elfekvőbe azt hiszem.
Hello Ábrus! Köszi a képeket meg mindent! Thunderace központi teló zsír megoldás Szelepelt első telóim vannak és nagyon elégedett vagyok velük egy-két tized baros nyomáskülönbség ég és föld. Ugyanaz a szelepe mint a gumiknak, de csak ez az egy állítási lehetőség van rajta. Ezek voltak a motorban amikor megvettem.Tegnap mentem vele nagyon nagyot, be is szitált 200 körül valahol de csak egyszer. Gázmarkolat alatti kormánysúlyom lötyög és nem tudtunk rájönni miért, nem is volt még levéve a markolat. FZR-ed nagyon meg van csinálva, meg azok a dupla dobok se semmik!
Ezt az 1,2 bar-t nem értem.Neked szelepelt első telód van?
Így néz ki a hosszabbított kutyacsont (neked rövidíteni kell) és ennyivel hosszabb az yzf k.rugó:
De olcsóbb ha a gyári \"kutyacsontból\" kivágatsz kb 8-10 milimétert (precízen hogy tuti egyforma legyen)és profin meghegeszteted.Azért csak ennyit mert a himbarendszer áttételes szerkezet.Ha kiveszed a himbatengelyt a \"kutyacsont\" alján és felemeled a vázat ameddig szeretnéd,megmérheted hogy mennyit kell kivágnod a \"kutyacsontból\".Nekem megtoldva lett mert én lejjebb akartam engedni az ülést.A rugózásod így egy kicsit keményebb lesz mert megváltozik a lengővilla szöge,de nem számottevően.(nekem puhább lett)
Ha erre nem vállalkozol akkor javaslom az utángyártott emelőszettet,bár én egy huszast sokallok érte.
Azt nem tudom hogy az R1 k.rugója jó-e az fzr-be,de az YZF 1000 Thunderace-é belemegy és hosszabb mint az fzr-é,csak két kerek távtartót kell esztergáltatni a felsőszemhez.Nekem YZF 1000-hez való Öhlins k.rugó van a gépben,mivel magasabb lett nekem ezért lett lejjebb engedve.Idegennek én biztos nem adnám el üzembentartóival mert akármit csinál,téged is elővesznek miatta.Ha meg nem is büntetnek miatta de macerás dolog idézést kapni és bizonygatni hogy te csak a tulajdonos vagy,és igen ez az ember az üzembentartó.Amikor ő esetleg el akarja adni a motort,lehet hogy pár év múlva akkor neked kell a aláírni az adásvételi szerződést mint tulajdonos.Ekkor már ki tudja milyen állapotban lesz a motor.Ha ismerősnek adod igy el az más(ha megbízol benne) de én kerülném ezt a megoldást.
Hellosztok!
FZR-em hátulját feljebb akarom emelni (állítható R1 központi rugóstagot néztem bele, lehet bele is menne), de ezzel is jó, légyszi írjon valaki aki tudja hogy kell mert nagyon kéne neki legalább 2-3 centi kb., elől már nem lehet ültetni tovább, csak módosított fejidomtartó vassal, és még csak most kezd jó lenni, még kicsit nehezen fordul, de a telókból kiengedve a nyomást (1,2 bar - nekem) 3-4 centivel lejjebb ül az eleje és vagy 100 kg-mal könnyebnek érezni úgy a motort csak akkor meg puha az eleje, és használhatatlan.
Üzembentartóira ha eladom akkor nekem lehet abból hátrányom? Nem merek belemenni, lehet inkább marad még a moci. Köszi, Üdv. Zoli
Olvasgatva a fesszabályzós részt hobbiból rámértem az akksira 2000rpm-en és 14.8-9 V 2500rpm en pedig már 15.2-3V mutattott mindenféle plusz fogyasztó nélkül(lámpák). EZ JÓ? Az akksim 1 hónapja cseréltem azóta indul pöccre a régi zárlatos lett.
Más:
Az első futómű nekem is lég/olaj csillapított most lett rendbetéve, de nem tudom mennyi lehet az utcai légnyomás valaki esetleg rendelkezik ilyen adattal? Előtte 0 baral jártam és kb 3cm alacsonyabban volt az eleje most viszont keményebb lett és simán jön 1kerékre erőltetés nélkül bár akkor picit csapkodja a kormányt kb 1baron.
csak útban volt a lánckenésnél,+macerás szépen becsövezni a sztendertől és a himbától,bár megoldható.
A levegős telód nem gyári de jó megoldás,én is gondolkodtam rajta hogy átalakítom.Az sc 21-es cbr-nek van ilyen 41-es telószára és van is itthon elfekvőbe azt hiszem.
Így néz ki a hosszabbított kutyacsont (neked rövidíteni kell) és ennyivel hosszabb az yzf k.rugó:
Ha erre nem vállalkozol akkor javaslom az utángyártott emelőszettet,bár én egy huszast sokallok érte.
Azt nem tudom hogy az R1 k.rugója jó-e az fzr-be,de az YZF 1000 Thunderace-é belemegy és hosszabb mint az fzr-é,csak két kerek távtartót kell esztergáltatni a felsőszemhez.Nekem YZF 1000-hez való Öhlins k.rugó van a gépben,mivel magasabb lett nekem ezért lett lejjebb engedve.Idegennek én biztos nem adnám el üzembentartóival mert akármit csinál,téged is elővesznek miatta.Ha meg nem is büntetnek miatta de macerás dolog idézést kapni és bizonygatni hogy te csak a tulajdonos vagy,és igen ez az ember az üzembentartó.Amikor ő esetleg el akarja adni a motort,lehet hogy pár év múlva akkor neked kell a aláírni az adásvételi szerződést mint tulajdonos.Ekkor már ki tudja milyen állapotban lesz a motor.Ha ismerősnek adod igy el az más(ha megbízol benne) de én kerülném ezt a megoldást.
hivoszint_id=4&h_cat_id=31
Sok sikert!
FZR-em hátulját feljebb akarom emelni (állítható R1 központi rugóstagot néztem bele, lehet bele is menne), de ezzel is jó, légyszi írjon valaki aki tudja hogy kell mert nagyon kéne neki legalább 2-3 centi kb., elől már nem lehet ültetni tovább, csak módosított fejidomtartó vassal, és még csak most kezd jó lenni, még kicsit nehezen fordul, de a telókból kiengedve a nyomást (1,2 bar - nekem) 3-4 centivel lejjebb ül az eleje és vagy 100 kg-mal könnyebnek érezni úgy a motort csak akkor meg puha az eleje, és használhatatlan.
Üzembentartóira ha eladom akkor nekem lehet abból hátrányom? Nem merek belemenni, lehet inkább marad még a moci. Köszi, Üdv. Zoli