szia ámbrus a te mocid nem 100 lovas véletlenül? mert ahogy beszélsz rola nagyom gyengének tünik. és ugytudom hogy 89-ben jöttek a 145 lovasok elöször vagyis az exup! ja és én is csak ajánlani tudom mindenkinek a http://www.sugomotor.hu/
1:gondolom RÓLA van szó.
2:Ő bizony ott lakik bent a sötétben.
3:Nincs egyedül,ugyanis nagy haverok a szabadonfutóval.
4:Hogyha közelebbről meg szeretnél ismerkedni velük,akkor így juthatsz el hozzájuk:
Ha hátra minél kisebbet teszel, VAGY! előre nagyobbat akkor az áttételed egyre hosszabb lesz,tehát egyre inkább fogsz egyesben 150-160-at menni és ötödikben HA! kiforogna 10-11 ezerig,belevernél a 300km/h-ba.(ehhez viszont hiányzik a motorteljesítmény)
A gyári áttétel elől 16 hátul 46-os,ez 2,875:1. Az áttételt a következőképpen számíthatod ki:a hátsó l.kerék fogszámában megnézed hogy hányszor van meg a első(46/16=2,875).
Minél inkább közelítesz az 1:1-hez,áttételhez annál hosszabb lesz az áttételed,ugyanannál a sebességnél kisebb fordulatszámon dolgozik a géped,ezért kevesebbet fogyaszt,viszont nehezebben gyorsul,többet kell visszaváltani emelkedőn főleg utassal,csomaggal(ez most úgy hangzott mintha egy asztmás 125-ösről beszélnék,nem egy 140 lovas állatról)
Mint olvastad,én 2,5-ös áttétellel vettem a gépet,de az első l.kerék úgy volt 18 fogú hogy az ember kiesztergálta a régi l.k közepét,és ezt belehegesztette egy nagyobb l.k-be (valami gépé volt)de tett volna fel 17/43-ast azt lehet kapni és ugyanezt éri el,dehát ez is egy formája a spórolásnak.(barmolásnak)
2,5-ösnél hosszabbat ne tegyél fel,mert az nagyon sok.(már ez is egy kicsit)
Ha a fogyasztást szem előtt tartod akkor a mostani áttételed pont jó,ha ész nélkül akarsz gyorsulgatni akkor rövidítsd meg.Az egykerék sokkal könnyebb lesz nagyon rövidre véve,de csökken a végsebesség,és nő a fogyasztás(meg a gumikopás)Ha elől egy fogat változtatsz az annyi mintha a hátsón kettőt vagy hármat változtatnál,ezért figyelni kell a lánc hosszára is!
Lánckerék ügyben nézz szét a Pink Motors lapján,(innen szoktam rendelni én is)onnan sokat megtudhatsz a gyártótól.(JT ) 3700 Ft volt a 17-es első,8000 körül van a hátsó l.k.
VIGYÁZZ! A gyári lánc-lánckerék 532-es,nem 530-as ezért nézd meg milyen van neked a gépen(ha nem szettben cseréled,hanem csal l.kereket)és ezért figyelj a gyártási kódokra a JT oldalán.Más a kódja az 532-nek és az 530-nak (kicsi a különbség,de kinyírja a láncot ha nem azonos) .Láncszettet ha cserélsz és nem vagy egy gáztépő állat (ahogy én sem)akkor elég az 530-as,mert jóval olcsóbb mit az 532-ZLV.
Te FerI!Te ott dolgozol az okmányirodán,úgy hallottam hogy be lehet menni a vezetői engedélyekért,nem kell kivárni a postát.tudsz erről valamit,mert hétvégén mennék messze,sőt medvesajt is találkozót szervez vasárnap du.2-re a rakpartra.Holnap lesz két hét hogy beadtam a kérelmet,szerintem már elkészült a jogsim.
akkor kiegeszitem,erdeklodes, es ido hianyaban:)
sosincs idom fejleszteni,vagy motorozok,v szerelem,v dolgozom.senki nem vallalta at a fejlesztest,igy szunetel.de ha tudsz jo fejlesztot,a jogokat atadom
Érdeklődés hiányában?De hát most érdeklődtem!
Egyébként én vártam a frissítéseket de nem akart változni az a dátum.
Kár az oldalért,hasznos lett volna.
ja.erdeklodes hianyaban a fejlesztes abbamaradt.a forum resze meg eldegel:) egyebirant fejlesztoekt keres,mert a mostani egy idiota,es soha nem er ra:) a mostnai amugy e nvagyok
Az FZR clubról tud valaki valamit,vagy haldoklik az oldal?
Úgy láttam hogy Madmaxbiker eladta a tagsági igazolványát (az FZR-t) mert autóra van szüksége.
Helló srácok,végetért a szabadságom, újra itt vagyok.Visszaolvastam a fórumot látom vannak problémák.Tegnap én is szétkaptam a gépet,mert azt hittem rossz az olajnyomás jelzőm.Aztán mikor a szervízkönyvben megláttam az oil level switchfelírást,rájöttem ez csak egy szintjelző.Amikor ráadom a gyújtást megfelelő olajszintnél,akkor sötét a lámpa,utána indítózáskor világít,mert az indítókapcsoló(start) egy diódán keresztül az olajlámpát is bekapcsolja,de amikor elengedem,akkor kialszik.Amikor megy a motor akkor is sötét a lámpa.Az amerikai Fzr-nek van üzemanyag szintjelzője,mert én most cseréltem műszerfalat,(asszem manókától jött)ez mérföldben mér,és van benzinszint jelző lámpája is.csak ilyen tartályt kell találni hozzá,amiben van szintjelző.Az Fzr fesszabályzója népbetegség,mert az enyém is cserélt,egy nagy Sh 535-ös van most rajta.
Nálunk van exuphoz első lánckerék 5000,- Ft.
itt vagyunk
Üdv: Andi
1:
2:
3:
4:
2:Ő bizony ott lakik bent a sötétben.
3:Nincs egyedül,ugyanis nagy haverok a szabadonfutóval.
4:Hogyha közelebbről meg szeretnél ismerkedni velük,akkor így juthatsz el hozzájuk:
Ha hátra minél kisebbet teszel, VAGY! előre nagyobbat akkor az áttételed egyre hosszabb lesz,tehát egyre inkább fogsz egyesben 150-160-at menni és ötödikben HA! kiforogna 10-11 ezerig,belevernél a 300km/h-ba.(ehhez viszont hiányzik a motorteljesítmény)
A gyári áttétel elől 16 hátul 46-os,ez 2,875:1. Az áttételt a következőképpen számíthatod ki:a hátsó l.kerék fogszámában megnézed hogy hányszor van meg a első(46/16=2,875).
Minél inkább közelítesz az 1:1-hez,áttételhez annál hosszabb lesz az áttételed,ugyanannál a sebességnél kisebb fordulatszámon dolgozik a géped,ezért kevesebbet fogyaszt,viszont nehezebben gyorsul,többet kell visszaváltani emelkedőn főleg utassal,csomaggal(ez most úgy hangzott mintha egy asztmás 125-ösről beszélnék,nem egy 140 lovas állatról)
Mint olvastad,én 2,5-ös áttétellel vettem a gépet,de az első l.kerék úgy volt 18 fogú hogy az ember kiesztergálta a régi l.k közepét,és ezt belehegesztette egy nagyobb l.k-be (valami gépé volt)de tett volna fel 17/43-ast azt lehet kapni és ugyanezt éri el,dehát ez is egy formája a spórolásnak.(barmolásnak)
2,5-ösnél hosszabbat ne tegyél fel,mert az nagyon sok.(már ez is egy kicsit)
Ha a fogyasztást szem előtt tartod akkor a mostani áttételed pont jó,ha ész nélkül akarsz gyorsulgatni akkor rövidítsd meg.Az egykerék sokkal könnyebb lesz nagyon rövidre véve,de csökken a végsebesség,és nő a fogyasztás(meg a gumikopás)Ha elől egy fogat változtatsz az annyi mintha a hátsón kettőt vagy hármat változtatnál,ezért figyelni kell a lánc hosszára is!
Lánckerék ügyben nézz szét a Pink Motors lapján,(innen szoktam rendelni én is)onnan sokat megtudhatsz a gyártótól.(JT ) 3700 Ft volt a 17-es első,8000 körül van a hátsó l.k.
VIGYÁZZ! A gyári lánc-lánckerék 532-es,nem 530-as ezért nézd meg milyen van neked a gépen(ha nem szettben cseréled,hanem csal l.kereket)és ezért figyelj a gyártási kódokra a JT oldalán.Más a kódja az 532-nek és az 530-nak (kicsi a különbség,de kinyírja a láncot ha nem azonos) .Láncszettet ha cserélsz és nem vagy egy gáztépő állat (ahogy én sem)akkor elég az 530-as,mert jóval olcsóbb mit az 532-ZLV.
Gázbowden is érdekel.
"fzr1000 '95, kanadai, 3LK-s motor. jo allapotu hengerfej vagy komplett szelepsor kene (minimum a beomlo szelepek, az 12db). szimmeringek, szelepvezetok rendben vannak."
aki tud segiteni kerem jelezze
sosincs idom fejleszteni,vagy motorozok,v szerelem,v dolgozom.senki nem vallalta at a fejlesztest,igy szunetel.de ha tudsz jo fejlesztot,a jogokat atadom
köszi
Tudna valaki segíteni hogy a primerlánc cseréhez szét kell húzni a blokkot?
előre is köszi
Egyébként én vártam a frissítéseket de nem akart változni az a dátum.
Kár az oldalért,hasznos lett volna.
Úgy láttam hogy Madmaxbiker eladta a tagsági igazolványát (az FZR-t) mert autóra van szüksége.