nincs eso:) csa kegy bazi nagy dugo volt reggel a kossuthlajos es nagykorut sarkan,mert ket auto koccant.en is beszortultam motorral,pedig az mar nagy szo:)
ha egyszer van,egyszer nincs,akkor vmi vezetekproblemara gondolnek.lehet egyik vezeteked el va ntorve,es hol erintkezik,hol nem. ezen kivu lerdemes meg megnezni a fesszabot is,es a generatort.
Hali!Tudna valaki segítteni abban,hogymiért van az hogy egyszer van töltés a mocin egyszer meg nincs!?Bár az elmult két nabban egyáltalán nem volt töltésem:-( Kezdi mákivinni a hajamat
Hali!Tudna valaki segítteni abban,hogymiért van az hogy egyszer van töltés a mocin egyszer meg nincs!?Bár az elmult két nabban egyáltalán nem volt töltésem:-( Kezdi mákivinni a hajamat
nekem ispont igy viselkedik.alacsony fordulaotn,meg csusztatott kuplungnal,de csak,mikor indulok,v inditozok. en is primerre gyanaxom.allitolag nem tud elszaakadni,ugyhogy en lesz.rom:)
Szia. Igen tudom ez a távgyógyítás nehéz dolog.Azért köszi a választ. Egy kicsit értek hozzá én is má csináltam egy két motort,ezért azt látom már ha valaki ért hozzá ezért érdekelt a véleményed. Két hónapja van meg a motor és még nem ismerem . Szerintem nagyon jó bringa csak az elöző gazdija elhanyagolta most próbálom gatyába rázni.
Nos:ha mondjuk mész ötödikben 50-nel és ráhúzod a gázt (alacsony fordulatról kuplung nélkül) akkor is hallod a zörgést?(1-2 másodpercig)
Megmondom miért.Ez a jelenség most éppen nekem is van.Tudom hogy a primerláncot kérdezted,ez hajtja a generátor tengelyét amin a szabadonfutó is van.
Nekem a primerlánc új,ennek gyárilag nincs feszítője csak egyoldali csillapítója van hogy ne a blokk oldalát verje.
Mivel az enyém nem exup,ezért az enyémben nem zöröghet.(gyári leömlő,60-as saválló cső,egy db SV 1000 katalizátoros dob)
Miután ezek kiestek maradt még egy lánc,és ez valóban a vezérműlánc.
1:vagy a ricnis feszítő rugója legyengült,ezért nem nyomja elég erősen a feszítősínt(ez nem valószínű)
2:a feszítősín elkopott,és a rugós feszítő már nem tudja eléggé nyomni,vele szemben (elől)van itt is egy csillapító "pálca"ez is elfogyhatott,ez nem feszítős.(ez már reálisabb)
3:megnyúlt a vez.lánc,ezért már nem lehet eléggé feszíteni.(ez szinte biztos)
Hogy nálad is ez van-e azt innen nem tudhatom.Onnan se.Nehéz dolog ez a távgyógyítás.
Ha kérdésed van tedd fel bátran,ha tudok válaszolok(ez vonatkozik mindenkire)
Szia ábrus.
Ne haragudj hogy megint bombázlak a kérdéseimmel,de multkor azért kérdeztem a vezérmű láncot mert alacsony fordulaton,pl ha elindulok és lassan engedem ki a kuplungot és nem csúsztatom egy kicsit valami becsörög. Valaki azt mondja vezérműlánc ,más meg azt hogy az exup. Kiváncsi vagyok a Te véleményedre hogy szerinted mi lehet. Melegen jobban csörög mint hidegen,meg ha terhelés alatt van.
Elöre is köszönöm
nem az okmanyirodaban dolgozom,csak az epuleteben:) amugyvaloban letezik.elvileg nyilatkoznod kellett,h postazzak,v bemesz erte.en mivel itt dolgozom,ide kerettem,es ropke masfel het alatt a kezemben volt. probald meg,veszitnei nem vesztesz.bejossz,es mielott kimennel az udvarra,elfordulsz balra.ott az elso par ablaknal adjak ki.de ha a biztonsagi oroket kerded,ok is szivesen utba igazitanak.
nekem is kene egy,mert az enyem nagyon meg van nuylva,es recsegve veszi a 2-est.beallitottuk a kuplungot a gepezeten,erre elkezdett csuszni.most visszabb vettuk,most fasza,de meg mindig reseg a 2-esnel. a tokom k ivan.sztem tul van nyulva a bowden.
egyszoval:nincs
Az 1987-ben kiadott első szériás fzr (2GH) gyári állapotban 136 lovas volt.A svájci (2LF) 100 Le-s,ez is az volt,de nekem már felköszörülték a szívócsonkokat,átfúvókázták a karbit,ledobták a kip.gáz visszavezető rendszert,én már így vettem,tehát nyitott.
Az exup (3LE)1989-től jött,elvileg 145 lovas,de több akkori fékpadi mérés szerint ez is csak 136-138 lovat adott le.
Nem tudom miből gondolod hogy gyenge lenne.
én előre egyelkisebbet tettem fel, a 186 helyett most bő 170-et megy, 100 nál 500-al többet forog. (nem emléxem hogy 9000 helyett 9500 vagy 9.5 helyett 10..)
Megmondom miért.Ez a jelenség most éppen nekem is van.Tudom hogy a primerláncot kérdezted,ez hajtja a generátor tengelyét amin a szabadonfutó is van.
Nekem a primerlánc új,ennek gyárilag nincs feszítője csak egyoldali csillapítója van hogy ne a blokk oldalát verje.
Mivel az enyém nem exup,ezért az enyémben nem zöröghet.(gyári leömlő,60-as saválló cső,egy db SV 1000 katalizátoros dob)
Miután ezek kiestek maradt még egy lánc,és ez valóban a vezérműlánc.
1:vagy a ricnis feszítő rugója legyengült,ezért nem nyomja elég erősen a feszítősínt(ez nem valószínű)
2:a feszítősín elkopott,és a rugós feszítő már nem tudja eléggé nyomni,vele szemben (elől)van itt is egy csillapító "pálca"ez is elfogyhatott,ez nem feszítős.(ez már reálisabb)
3:megnyúlt a vez.lánc,ezért már nem lehet eléggé feszíteni.(ez szinte biztos)
Hogy nálad is ez van-e azt innen nem tudhatom.Onnan se.Nehéz dolog ez a távgyógyítás.
Ha kérdésed van tedd fel bátran,ha tudok válaszolok(ez vonatkozik mindenkire)
Ne haragudj hogy megint bombázlak a kérdéseimmel,de multkor azért kérdeztem a vezérmű láncot mert alacsony fordulaton,pl ha elindulok és lassan engedem ki a kuplungot és nem csúsztatom egy kicsit valami becsörög. Valaki azt mondja vezérműlánc ,más meg azt hogy az exup. Kiváncsi vagyok a Te véleményedre hogy szerinted mi lehet. Melegen jobban csörög mint hidegen,meg ha terhelés alatt van.
Elöre is köszönöm
egyszoval:nincs
Az exup (3LE)1989-től jött,elvileg 145 lovas,de több akkori fékpadi mérés szerint ez is csak 136-138 lovat adott le.
Nem tudom miből gondolod hogy gyenge lenne.