igen, jól érted. a ház elvileg szigetelve van az elektronikától és külön megy be test, míg a régi bordátlannak nem volt test csatlakozása, ott a házat kellett testelni, hogy legyen neki :-) De a felfogatás majd testeli a házat úgyis.
Megerkezet a regulator, el is hoztam, ha jol ertem a feszszab also harom pinjere megy a feher drot a generatorol. a ballos a piros a jobbos a fekete. Erre a feszabra nem kell rakotni a feketet a hazra?
Hát igen ezzel tisztában vagyok!De sajnos most csak ennyi pénzt tudok rá szentelni!és max később még lesz pénzem utána tudok rá költeni a dolgaira!nekem nem kell tökéletes motor!nem turázom,nekem arra kell a motor h pár napot egy héten tudjak örültködni! az a lényeg nekem h lehessen vele kerekezni és csuszkálni!Sajnos én ien kis örültnek születtem,és nemtudom megváltoztatni(pedig néha jo lenne)!De valahogy igy érzem jol magam! nem is tudom! nem tetszenek a zsir állapotu gépek! Nekem az tetszik ha kiscit viseltes de jo motorral futomüvel rendelkezik a gép! valahogy az ien fighter feelingü motorok jönnek be! Nem akarok hibátlan motort! Csak venni valamit amivel még elmászkálhatok egy évig! Utána megyek miami-ba dolgozni!ugyh ez az év amig meglesz az érettségi addig akarok valamit! röviden ennyi a történet:) NAGYON KÖSZÖNÖM A SEGITSÉGEDET, IRTÓ RENDES TŐLED! ÜDV
ertem.a gond az,h nekem meg a regi 3he-m van.nem tudom aban hogy mukodne. de otletnek nem rossz.nehogy jovore beruhazzak en is egy ilyenre.bar a muszerfalat nem bantanam,hanem + merot raknek be.
A 600 as nem rossz gondolat ha kifogsz egy olyat ami nincs széthajtva (ha sportmotorra gondolsz abban ritka az ilyen)
A TL csodálatos hangú szépség,de rángat mint a barom és sok gubanc van a hengerfejjel,valamint valami sz.rság mindíg van vele (van néhány a környéken)minden gazdája szerette (volna néha felgyújtani)de akkor imádta igazán amikor elvitték.
Ha a Burgmant pár évesen veszed sokkal nagyobbat húzol,és ezeket nem hajtják szét tehát később is jók.
Kb 3/4-felettről indul meg lefelé a műszer,az úszó karját(drótpálca) úgy állítottam be,hogy amikor a piros mezőbe ér a mutató,akkor kell áttenni tartalékra a csapot.Kb 70km után indul meg a műszer és kb 240km nél ér a piros mezőbe (normális használat mellett),nekem tökéletesen bevált.Nem olyan veszélyes ez ha van vész esetére egy tarcsi tankod ha ezt elszabod,nekem volt de nem kellett :-))
Bagoly kolléga 1,2M-ért vette az R1-et.Akarsz ennél jobbat?
Ezt később eladhatod ha úgy alakul,de a millás FZR-eddel együtt mehetsz nyugdíjba,mert a ráköltött összeg felét sem fogod megkapni,és egyébként kereslet már most sem igen van rájuk.Képzeld el ezt pár év múlva.
Hiába van az enyém közel 700-ba,jó ha most 400-ba el tudnám adni.Csak nézz fel a használtauto.hu-ra
haat,kerdes,h ez megerne-e mar.mert egy millat rakolteni pluszba,fene tudja.eladni nem fogod tudni jo aron,az biztos.ez mar csak akkor erne meg,ha orokre nalad maradna,mert sneki ne mfog adni tobb,mint egy millat egy FZR-ert.
Hm.Egyedi motor.
Ebben igazad van,de ennél ez "kényszer" volt.Amikor megvettem RF idom volt rajta,GSXR versenyplexi,projectoros lámpa ködlámpából(sz.rt se ért este).A gazdája egy 50 éves ember,ő magának csinálgatta ilyenre,motorosként elég ismert errefelé.Én megvettem,és pár hónap kellett hozzá hogy rájöjjek,bármerre jártam,akárki meglátta a motort:persze ismerem ez a Kugler Viktor FZR-je,k.rvára nem zavart senkit hogy én megvettem.
Egy ilyen palinak mint én,aki átépített már ezt-azt és az ő nevét szokták említeni,(nincs nagy egom,de jólesett ha elismerték azokat a gépeket amiket sk összehoztam)nehéz elfogadni,hogy csak a forgalmiban lettem tulajdonos.
Alig vártam hogy tél legyen és úgyis volt néhány elképzelésem,neki is álltam.
A tavalyi évet félkészen tette meg (próbadarabként üzemelt,itt kiderült hogy mi mindent csináltam)és a következő télen elvégeztem a szükséges módosításokat.(Most lett teljesen az enyém)
Az üza mérő:mivel a cbr-nek gyárilag van műszere,ez adott volt.Felhajtottam egy cbr 1000 tankot (5000 Ft volt kompletten) fájó szívvel kivágtam a lemezt az alján a szintmérővel együtt,majd behegesztettem az fzr tank aljába (szigorúan csak CO val mert nagyon könnyen átég a lemez,ezért a lakatos kollégám csinálta a hegesztést)bekábeleztem ezt is és lőn az FZR-en tankolási segédlet.Képek a galériában.(A kedvedért most kimentem és mivel úgyis le van véve a tank ezért katt-katt,mindjárt feltolom a képeket)Még valami,a CBR komplett bútorzatot:idomok(az hasát levágta a gazda),műszerfal,lámpa ,indexek,ülés,h.lámpa,40 ezerért hoztam Vácról,egy srác chopperé alakította a cbr 1000f-et,(egy fekete idom nélküli vaddisznó lett belőle,ott cirkulál a környéken) és nem kellettek neki a cuccok.
én olyanra is gondoltam már, hogy pl veszek egy ezres fzr-t, és akár hitelből 1 misit szánok rá cakkpakk.. abból csak összeáll pengén, és még mindig egyy sv650 árának bő felénél járok, de ugye...
viszont van egy kivetelesen egyedi motorod:,mig a haverodnak egy tucatjargany. melyikre lehet buszkebb a gazdaja?
az atalalkitas nem is a gazdasagossagrol szol.azert alakijtjak at az emberek,h az igenyuknek tokeletesen megfeleljen.nezd meg jagermanokat.mit osszehozott! es buszke is lehet ra:)
abban viszont igazad van,h mielott megveszi az ember koltsegvetest kel lcsinalnia,h megeri-e,ha csak sima felujitasrol van szo. csak hat en akkor,mikor megvettem,azt hittem tokeletese a jargany:) gyorsan rajottem,h tevedtem.mostanra mar felhagytam vele,vettem egy masikat:)
az uzemanyagszintjelzot hogy oldottad meg? rettento modon erdekelne:)
na azert:) par durrogastol nem mehetett tonkre,jol sejtettem.hiaba,ez a tipus nekem mar ujat ne mtud nyujtani meghibasodas teren:D lassan az utolso csavarig mindent ismerek rajta.talan meg a hatso rugostaghoz nem ertem hozza
Így van ez.Mégegyszer én sem kezdenék bele az fzr projectbe,(az volt a cél hogy a blokk bírja a két személyt+ a dobozokat hosszabb távon is,ebben nem is volt hiba)Aztán mire túragépet csináltam belőle hogy kényelmes legyen(cbr komplett műszerfal,idomok/vácról/,sv dob,lábtartóknak konzol hogy lejjebb legyenek,kapaszkodó és kényelmes cbr űlés az asszonynak,ehhez háromszor hegesztettem át a váznyúlványt aztán gyárthattam le hozzá egy fzrcbr űlésidomot hogy kinézzen valahogy,17-es hátsó kerék beszabása,hosszabb áttétel,és persze ha egy dolgot megváltoztattam,akkor azzal borult két-három másik is)+kicserélgettem a szokásos dolgokat:új gumik,gyertya,kuplung,féktárcsák,fékbetétek,pár szelephézagoló pogácsa,tömítések,akku,meg vettem hozzá 80-ért egy majdnem komplett svájci fzrt,stb.
380 volt a vételár és hipp-hopp máris közel járunk a 700-hoz úgy,hogy én csináltam mindent rajta.
Még kell egy magas plexi,vez.lánc,meg a dobozok,(majd a télen)és talán megvagyok egyenlőre.
Ma a karburátorokkal baszakodtam,mert az egyik túlfolyik,tehát egy kis elfoglaltságot is biztosít egy ilyen korú gép.Erre mondom hogy a haverom egy milláért vette (suzuki kereskedésből) a 2004-es 1200-as Banditot,(én mentem el vele megnézni) tavaly tavasszal.A különbség a kettő között 300,000 Ft és 16év
Megvette rá a dobozokat és KÉSZ!nem szerel,nem alakít át,és csak tolja bele a kilómétereket.Ja,9800 km volt benne a vételkor. (Nem baj,de az enyém gyorsabb )
Mondhatnám:hogy ha én ezt tudom, de hát mostmár tudom mert megtanultam.Ajánlom másnak is.
Értelek és köszönöm a jó tanácsodat meg fogadom mert tényleg buta játék egy ilyen finom gépnél.
Szerencsére az exup szelepem jól müködik és nem is csörög.
Vigyázok rá ja és megjavult reggelre szerintem csak beázott az elektronika mert lemostam és menet közbe állt le.
Pöcre indult reggel most mentem vele egy 10 km es karikát.
Köszönöm a jó tanácsodat Barátom!
köszönöm szépen a válaszodat.
Igazad van a durrogtatás téren kicsi müszer és az exup szelepnek se tesz jót!
Már bánom is de csak párat durrogtattam vele csak nem lett baja .
Reggelre meg javult a gép szerintem beázott mert szépen lemostam és menet közbe befolyt az elektronikába a víz.
Most mentem vele egy karikát.
Köszönöm még egyszer!
ezzel teljesen egyetértek. Jó példa erre az FZR. Kb. 700-ban állt meg, mire kiderült, hogy szar az egész pályára, pedig a teljesítménye elég lett volna. Aztán vettem 1,2-ért egy R1-et, amire csak azért költök, mert jólesik (ha van pénzem ) és isten, nincs rá jobb szó. Meguntam az örökös szerelést, hogy pályára szerszámkészlettel kell menni, mert nem hibátlan a vas. Igen, az FZR-t üzemképtelenül vettem, jó vételnek tűnt
Persze könnyen írok, megtehettem, hogy vállalok hitelt és veszek egy tisztességes, üzemképes motort . Akinek ez még nem adatik meg, az vegyen ócskát, de számítson nehézségekre. Vagy, amire Q jó példa, fejezze be a szopakodást és vegyen egy használható vasat.
Megerkezet a regulator, el is hoztam, ha jol ertem a feszszab also harom pinjere megy a feher drot a generatorol. a ballos a piros a jobbos a fekete. Erre a feszabra nem kell rakotni a feketet a hazra?
Ebből elmotororhat egy darabig.
A TL csodálatos hangú szépség,de rángat mint a barom és sok gubanc van a hengerfejjel,valamint valami sz.rság mindíg van vele (van néhány a környéken)minden gazdája szerette (volna néha felgyújtani)de akkor imádta igazán amikor elvitték.
Ha a Burgmant pár évesen veszed sokkal nagyobbat húzol,és ezeket nem hajtják szét tehát később is jók.
Ezt később eladhatod ha úgy alakul,de a millás FZR-eddel együtt mehetsz nyugdíjba,mert a ráköltött összeg felét sem fogod megkapni,és egyébként kereslet már most sem igen van rájuk.Képzeld el ezt pár év múlva.
Hiába van az enyém közel 700-ba,jó ha most 400-ba el tudnám adni.Csak nézz fel a használtauto.hu-ra
Ebben igazad van,de ennél ez "kényszer" volt.Amikor megvettem RF idom volt rajta,GSXR versenyplexi,projectoros lámpa ködlámpából(sz.rt se ért este).A gazdája egy 50 éves ember,ő magának csinálgatta ilyenre,motorosként elég ismert errefelé.Én megvettem,és pár hónap kellett hozzá hogy rájöjjek,bármerre jártam,akárki meglátta a motort:persze ismerem ez a Kugler Viktor FZR-je,k.rvára nem zavart senkit hogy én megvettem.
Egy ilyen palinak mint én,aki átépített már ezt-azt és az ő nevét szokták említeni,(nincs nagy egom,de jólesett ha elismerték azokat a gépeket amiket sk összehoztam)nehéz elfogadni,hogy csak a forgalmiban lettem tulajdonos.
Alig vártam hogy tél legyen és úgyis volt néhány elképzelésem,neki is álltam.
A tavalyi évet félkészen tette meg (próbadarabként üzemelt,itt kiderült hogy mi mindent csináltam)és a következő télen elvégeztem a szükséges módosításokat.(Most lett teljesen az enyém)
Az üza mérő:mivel a cbr-nek gyárilag van műszere,ez adott volt.Felhajtottam egy cbr 1000 tankot (5000 Ft volt kompletten) fájó szívvel kivágtam a lemezt az alján a szintmérővel együtt,majd behegesztettem az fzr tank aljába (szigorúan csak CO val mert nagyon könnyen átég a lemez,ezért a lakatos kollégám csinálta a hegesztést)bekábeleztem ezt is és lőn az FZR-en tankolási segédlet.Képek a galériában.(A kedvedért most kimentem és mivel úgyis le van véve a tank ezért katt-katt,mindjárt feltolom a képeket)Még valami,a CBR komplett bútorzatot:idomok(az hasát levágta a gazda),műszerfal,lámpa ,indexek,ülés,h.lámpa,40 ezerért hoztam Vácról,egy srác chopperé alakította a cbr 1000f-et,(egy fekete idom nélküli vaddisznó lett belőle,ott cirkulál a környéken) és nem kellettek neki a cuccok.
az atalalkitas nem is a gazdasagossagrol szol.azert alakijtjak at az emberek,h az igenyuknek tokeletesen megfeleljen.nezd meg jagermanokat.mit osszehozott! es buszke is lehet ra:)
abban viszont igazad van,h mielott megveszi az ember koltsegvetest kel lcsinalnia,h megeri-e,ha csak sima felujitasrol van szo. csak hat en akkor,mikor megvettem,azt hittem tokeletese a jargany:) gyorsan rajottem,h tevedtem.mostanra mar felhagytam vele,vettem egy masikat:)
az uzemanyagszintjelzot hogy oldottad meg? rettento modon erdekelne:)
380 volt a vételár és hipp-hopp máris közel járunk a 700-hoz úgy,hogy én csináltam mindent rajta.
Még kell egy magas plexi,vez.lánc,meg a dobozok,(majd a télen)és talán megvagyok egyenlőre.
Ma a karburátorokkal baszakodtam,mert az egyik túlfolyik,tehát egy kis elfoglaltságot is biztosít egy ilyen korú gép.Erre mondom hogy a haverom egy milláért vette (suzuki kereskedésből) a 2004-es 1200-as Banditot,(én mentem el vele megnézni) tavaly tavasszal.A különbség a kettő között 300,000 Ft és 16év
Megvette rá a dobozokat és KÉSZ!nem szerel,nem alakít át,és csak tolja bele a kilómétereket.Ja,9800 km volt benne a vételkor. (Nem baj,de az enyém gyorsabb )
Mondhatnám:hogy ha én ezt tudom, de hát mostmár tudom mert megtanultam.Ajánlom másnak is.
Szerencsére az exup szelepem jól müködik és nem is csörög.
Vigyázok rá ja és megjavult reggelre szerintem csak beázott az elektronika mert lemostam és menet közbe állt le.
Pöcre indult reggel most mentem vele egy 10 km es karikát.
Köszönöm a jó tanácsodat Barátom!
Igazad van a durrogtatás téren kicsi müszer és az exup szelepnek se tesz jót!
Már bánom is de csak párat durrogtattam vele csak nem lett baja .
Reggelre meg javult a gép szerintem beázott mert szépen lemostam és menet közbe befolyt az elektronikába a víz.
Most mentem vele egy karikát.
Köszönöm még egyszer!
Persze könnyen írok, megtehettem, hogy vállalok hitelt és veszek egy tisztességes, üzemképes motort . Akinek ez még nem adatik meg, az vegyen ócskát, de számítson nehézségekre. Vagy, amire Q jó példa, fejezze be a szopakodást és vegyen egy használható vasat.