ha gyutjast raadod,vilagit az uresjelzovel egyutt.elinditod,elalszik.ez a normalis mod.ha menet kozben bevillan,v vilagit,olajat bele.ez csak es kizarolag olaszintet jelez. nyomast,homersekletet nem.
na nézzed meg a mellékletet, a kapcsrajz egy részlete. W= fehér, a sorrend nem számít, B=fekete, test; R=piros, +; ja és EZ A CSATLAKOZÓT MUTATJA! Ezt vedd figyelembe a bekötésnél.
hello! mégis mennyire gondoltál árban? mert nekem nincs tul sok pénzem az az igazság! 270ér van irányáron az amit én néztem!szoval ha tudok alkudni akkor tudom elhozni! most egyenlőre veszek motoros ruhát azért nem tudok többet szánni rá,(100 ezer minusz) de azért ha tudsz mondani egy jo árat beszélgethetünk rola!üdv
Szeva!
Nekem ilyenem van,de tervezem eladni.nem azért mert szar,hanem kipróbálnám ezt a szupermotó féle fílinget...meg a sportmotor nemigazán nekem való.
szal mi ausztriából hoztuk a gépet, ott tettek bele dyno jet-et, K&N légszűrőt és sebring rendszert...mondanom se kell,hogy mit tud... nagyon megy...fékpadon faszán összefésülték a cuccokat...szal nagyon zsír
kinézetre tetszetős,nagyon kényelmes,inkább kicsit túrás mint sportmotor,de cserébe többet el tudsz vele menni fájdalmak nélkül.
váz az már deltabox 2, kerekek elöl-hátul 17"-os,frankó fékek...
nagyon jó moci és nem túl sok van belőle az országba...
ha érdekel még vmi szólj!
Sziasztok srácok! Lenne egy kérdésem! Az fzr 600 R az mien gép? ugye ezen már méretesebb dolgok vannak váz gumik futomü tekintetében az elődhöz képest,ezért is szemezgetek egy ien géppel! ha valakinek van vagy tud rola valamit az irjon legyen szives vagy vegyen fel msnre!köszönöm előre is!üdv széles utat
Kedves chriss79.
Nemrég írtam,hogy az fzr-en NEM az OLAJNYOMÁST jelzi vissza a piros lámpa hanem az OLAJSZINTET!
Ha ráadod a gyújtást,a lámpa nem csinál semmit,nem villan fel.
Ha a vészleállító kapcsoló OFF állásban van,és megnyomod a START gombot /azaz indítóznál/akkor akkor az olajszintet jelző piros lámpának folyamatosan világítania kell (amíg nyomod)ez a "checkje"a szintjelzőnek azaz a gombának a karterban,ami egy egyszerű úszókapcsoló.
Ha a vészleállító kapcsolót RUN állásba kapcsolod,amíg indítózol addig világít a piros lámpa,mikor elengedted a START gombot, a lámpa elalszik,ha az OLAJSZINT! megfelelő.
Ez ugyanígy működik a legtöbb "régi" Yamahán,/xs,xv 1000,és még néhány/Az olajnyomáshoz semmi köze sincs.
Igen jól mondtad,amikor ráadod a gyújtást fel kell neki villanni.
Ilyenkor ellenőrzi,hogy rendben vaz-e minden,aztán elalszik.
Ha nem alszik el akkor lenne gáz,mert akkor vagy nincs olajnyomás,vagy nem jó a gomba.
Tehát az úgy jó,ilyennek kell lennie!
Ráadod a gyújtást,kivillan és elalszik!
üdv hát az elektronikusommal átnéztük a kanócokat meg a kis fekete dobozokat rájöttünk hogy rossz az olajnyomásjelző mert mert... rájött én nem értek hozzá
oh tehát nincs rajtuk:D
és akkor az normális ha ráadom a gyujtást bevillan és már el is alszik? aztán mikor jár a motor nem világit....
köszönöm nektek hogy visszairtatok
Kedves kollégák!
Ha valakit érdekel,Dombóváron bont egy srác egy 94-es fzr 1000-est,(olasz papíros)voltam nála,e.féktárcsákat,központi rugót (öhlins! nem tudta hogy ez mit jelent,én meg visszaéltem ezzel mert rohadt vagyok)javascript:smile(document.frmmsg.body,'02
39;);document.frmmsg.body.focus()km spirált,váltókart elhoztam 30-ezerért,most kérdeztem eladta még a vízpumpát meg az első sárvédőt,ezenkívül még mindene megvan.(akropovic rendszer /szép/,dynojet karbisor!)
A srác műszakilag nem ért hozzá,és szerszámot vigyetek mert semmilye sincs,de nagyon segítőkész.
A féktárcsák csavarjai bele voltak gyógyulva a felnibe,és inkább szétnyíródott a csavar belseje,de nem jött ki.
Erre átment a szomszédba a kisflexért,és levágta a csavarok fejét,majd átadta a két féktárcsát.A módszert látva azt hittem hogy elsírom magam.(Amíg ezzel küzdött,én villámgyorsan kikaptam belőle a központi rugót)
A száma:70/413-1372 Alkudjatok keményen,mert nincs tisztában az árakkal.Sok sikert!
Hello!
én érdeklődtem néztem is!
csak a 20ezret soknak tartom egy oldalidomért(pénzem se sok van( )
de ha alkuképes írd meg az e-mailemre p_karcsika@freemail.hu
és ha van hátsó kerék akkor honnan lehetne szerezni?(bontás esetleg apró)?
én azért jóval többért adom...mondjuk az enyém fullos
Írtam neked mailt, mivel nekem vannak.
Csako
Pár hónap kihagyás után újra it vgayok bár nem yamahával hanem egy 750-es gixerrel.Az autó meg megy a levesbe majd télre felöltözöm:)
Nekem ilyenem van,de tervezem eladni.nem azért mert szar,hanem kipróbálnám ezt a szupermotó féle fílinget...meg a sportmotor nemigazán nekem való.
szal mi ausztriából hoztuk a gépet, ott tettek bele dyno jet-et, K&N légszűrőt és sebring rendszert...mondanom se kell,hogy mit tud... nagyon megy...fékpadon faszán összefésülték a cuccokat...szal nagyon zsír
kinézetre tetszetős,nagyon kényelmes,inkább kicsit túrás mint sportmotor,de cserébe többet el tudsz vele menni fájdalmak nélkül.
váz az már deltabox 2, kerekek elöl-hátul 17"-os,frankó fékek...
nagyon jó moci és nem túl sok van belőle az országba...
ha érdekel még vmi szólj!
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Megerkezet nagybaracskara a feszszab. Hetfon elmegyek erte, lecives ird le hogyan kapcsoljam ossze (mondtad hogy nem egyezik meg a dugo).
Koszi!
Nemrég írtam,hogy az fzr-en NEM az OLAJNYOMÁST jelzi vissza a piros lámpa hanem az OLAJSZINTET!
Ha ráadod a gyújtást,a lámpa nem csinál semmit,nem villan fel.
Ha a vészleállító kapcsoló OFF állásban van,és megnyomod a START gombot /azaz indítóznál/akkor akkor az olajszintet jelző piros lámpának folyamatosan világítania kell (amíg nyomod)ez a "checkje"a szintjelzőnek azaz a gombának a karterban,ami egy egyszerű úszókapcsoló.
Ha a vészleállító kapcsolót RUN állásba kapcsolod,amíg indítózol addig világít a piros lámpa,mikor elengedted a START gombot, a lámpa elalszik,ha az OLAJSZINT! megfelelő.
Ez ugyanígy működik a legtöbb "régi" Yamahán,/xs,xv 1000,és még néhány/Az olajnyomáshoz semmi köze sincs.
Ilyenkor ellenőrzi,hogy rendben vaz-e minden,aztán elalszik.
Ha nem alszik el akkor lenne gáz,mert akkor vagy nincs olajnyomás,vagy nem jó a gomba.
Tehát az úgy jó,ilyennek kell lennie!
Ráadod a gyújtást,kivillan és elalszik!
oh tehát nincs rajtuk:D
és akkor az normális ha ráadom a gyujtást bevillan és már el is alszik? aztán mikor jár a motor nem világit....
köszönöm nektek hogy visszairtatok
van pár eladó alkatrészem yamaha FZR 600R-hez:
http://www.kepesmotor.hu/idom/...
olcsó-jó
állapotú,vegyétek-vigyétek
Ha valakit érdekel,Dombóváron bont egy srác egy 94-es fzr 1000-est,(olasz papíros)voltam nála,e.féktárcsákat,központi rugót (öhlins! nem tudta hogy ez mit jelent,én meg visszaéltem ezzel mert rohadt vagyok)javascript:smile(document.frmmsg.body,'02
39;);document.frmmsg.body.focus()km spirált,váltókart elhoztam 30-ezerért,most kérdeztem eladta még a vízpumpát meg az első sárvédőt,ezenkívül még mindene megvan.(akropovic rendszer /szép/,dynojet karbisor!)
A srác műszakilag nem ért hozzá,és szerszámot vigyetek mert semmilye sincs,de nagyon segítőkész.
A féktárcsák csavarjai bele voltak gyógyulva a felnibe,és inkább szétnyíródott a csavar belseje,de nem jött ki.
Erre átment a szomszédba a kisflexért,és levágta a csavarok fejét,majd átadta a két féktárcsát.A módszert látva azt hittem hogy elsírom magam.(Amíg ezzel küzdött,én villámgyorsan kikaptam belőle a központi rugót)
A száma:70/413-1372 Alkudjatok keményen,mert nincs tisztában az árakkal.Sok sikert!
én érdeklődtem néztem is!
csak a 20ezret soknak tartom egy oldalidomért(pénzem se sok van( )
de ha alkuképes írd meg az e-mailemre p_karcsika@freemail.hu
és ha van hátsó kerék akkor honnan lehetne szerezni?(bontás esetleg apró)?