Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tapasztalat:ha az átlagos áraknál kevesebb pénzért veszel meg valamit,az általában nem baj.
Ha azt gondolod magadban hogy milyen jó üzletet kötöttél,és elégedett vagy(+még örülsz is hogy kerestél a bolton)AKKOR TÉGED ÁTVERTEK!(pontosabban te saját magadat).Ez a magyarországi valóság.
Én ismerem a "kevés pénzért k..va jót akarunk,de ha nem megy akkor majd megcsináljuk"elvet,hiszen én is ezt csinálom lassan 20 éve.(már én is belefáradtam,bár ha találnék "olcsón" egy H-D blokkot,meg egy kopasz vázat )
Tehát:Csak akkor menj bele olcsó ajánlatba ha TUDOD! hogy mennyi pénzt fogsz még beleönteni a projectbe(utána ezt szorozd meg legalább kettővel )
Ezért egyszerűbb ha gyűjtesz még egy kis dohányt,és utána nézel szét a piacon (nagyítóval!) mert így megteheted hogy csak olyat veszel meg ami tényleg rendben van,ezért könnyebb elkerülni a pofáraesést.
A típusról annyit hogy nagyon jók voltak újonnan,de ne felejtsd el hogy hány éves voltál akkor amikor a kiszemelt motort(ezek már nem fiatal gépek) kihozta a szalonból az új gazdája,és amíg te felnőttél,addig mire és hogyan használta(sportmotornak gyártották,valószínűleg úgy is használták)karbantartotta-e,stb.
Ezért kell rohadtul megnézni hogy mit veszel meg,mivel az alkatrészárak nagyon durvák,és villámgyorsan az "olcsó" motor vételárát költheted a megvett gépre,és olyankor:
hát szép szép!de nincs enynim sajnos
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=115472
ja meg vmi
volt alkalom,mikor nem porgott az oninditom.beraktam egyesbe,toltam egy fel metert,ekkor atfordult a fotengely,es utana mar mukodott. osszeakadtak a fogaskerekek az oninditonal.ritkan,de elofordult. maga a start gombot jol nezd meg,nekem ott is volt gond. gyujtast jelzi?
amugy a kerdesre is valaszoljak: nezd at a redszert,nekem akkor kattogott,ha valahol nem ment at jol a feszko. nalam az akksisaru le volt lazulva.lehet nalad is csak ennyi lesz.kapcsolo,saruk,stb.
csak nehany adat:
a szelepszar vastagsaga 3,5mm. mhossza kb 8-10 centi. ara 15.000Ft. ebbol 16 db van:)
a dugo atmeroje kevesebb,mint 48mm magassaga kb ugyanennyi. ara 20.000Ft korul. ebbol 4 van:)
a legvastagabb gyuru 1,8mm egy gyuruszett 32.000Ft egy szettben 5db van es ezt meg meg kell szoorzni 4-gyel:)
csak azert tudo milyen biztosan,mert en mar tul vagyok par felujitason egy pont ugyanilyennel:) en nem durrogtattam,nem tiltottam,de az elozo gazdaja ne mtdom mit muvelt vele.

mikka

nagyon ovatosan banj azzal a geppel.ezt ne osztasnak vedd,hanem barati jotanacsnak. hihetetlen elmenyeket nyujt,de ha bantod megsertodik,es megoli sajat magat. hidd el,mar kozel 2 eve tapasztalom. az elozo gazdaja kinyirta,en meg csak oltem bele a penzt egy vagonnal,es most se jo.335-ert vettem.meg ennel is tobbet rakoltottem felujitasra,es most hengerfejes. a szelepek el voltak egve,vagni lehetett veluk a papirt.pedig ott min. 2-3 mm vastagnak kellett volna lennie. a dugo es a henger fala kozott atlattam. a szimmeringek darabokban jottek ki.egynemelyik fotengelycsapagy total szetkopva. es meg sorolhatnam.ehhez a motorhoz baromi draga az alakatresz.csak a fesszabot 8-ezerert vettem barati aron,hasznaltan.
szoval ovattal:) ja,az exup meg hajlamos egy ido utan csorogni,de annyira,h tonkreteszi a blokk szepen visito hangjat.
Kedves kolléga.
Nyilván semmi közöm hozzá hogy ki hogyan és mire használja a motorját,és nem is akarok beleokoskodni,de tisztában vagy azzal,hogy mi történik a hengerben és a kipufogórendszerben a két ill.négyütemű motornál amikor \"durrogtatsz\"?Kifejteni itt hosszú lenne,de legyen elég annyi hogy ami a Mitoval jó játéknak tűnhet,(annak se használ)az egy ilyen négyhengeres kis lökettérfogatú,magas kompressziojú fínom műszernél,ami hipermagas fordulatszámon dolgozik,gyilkosság a hengerfej,és a szelepek ellen.Nem tudom hogy láttál-e szétszedve zxr,fzr,gsxr,cbr 250/400 hengerfejet szétégett szelepekkel(gondolj bele:~62 ccm/henger,milyen picik és vékonyak lehetnek a szelepek,szelepszárak)
de hidd el,a szervízben a szerelők szeme sem rebben,amikor közlik veled a hatszámjegyű összeget a h.fej felújításért.(amikor berobban a benz.lev.keverék a leömlőben,az olyat üt vissza a szelepeknek(is)mintha kalapáccsal vernéd őket,+kinyírod az exup szelep terelőlemezét is)
Amit csináltál,annak a szikrához nincs köze,nézd meg a relét hogy átad-e.(és szerintem ne gyilkold szét ezt a pici finom kis műszert,mert ennél többet érdemel)
hát a berobbanós móka biztos hogy kuuurvára nem tesz jót az exup-nak sem.. sem a szelepeknek. gyertyák még.
szia!mien árban adod a tiedet?képet tudnál küldeni?üdv
Hy.
Ma jól megjártam durrogtattam az Fzr emet a gyorsleállítóval és szétment a reglé mert csak kattog és nincs szikra biztosítékok jók más csak nem ment el?
Hi, az enyém eladó. Pont annyi baja van, hogy ledobd az idomokat róla. Szólj, ha kell.
mi kéne? írjad meg akár ide akár mélben. cím az adatlapomon :-)
egyenlőre örülök ha megtudom venni!mert igy más dolgokba vana pénzem!ez csak ien mellékes megsporolt pénzből venném!de ha rendbe jövök majd anyagilag akkor lehetséges h vennék tőled cuccokat!IRJATOK MÁR PÁR DOLGOT ERRŐL A MOCIROL
csáó!tényleg kicsi a világ!jaja elvitték már!Fighternek használják!Tényleg naon komoly a géped!énis ilyen fzrt akarok venni! vegyél már vissza msnre! akarok kérdezgetni rola
Hahó
Fzr 1000 exuphoz van egy utángyártott új tömítés készletem, igaz hiányos, de a fő tömítések még megvannak. A szelepszár szimeringek tuti hiányoznak, mert azokat beszereltem a motororba. Ha valamire szükségetek van, megnézem hogy benne van-e, de csak egyben adom el. Új ára 40K volt. A feléből lehet alkudni is egy kicsit! :-)

Valamint egy nagyon jó állapotban lévő henger sorom ami ha jól emlékszem +2re van fúrva. Hónolás nyomai feltűnöen láthatóak. Állítlag Bimotán volt. Valamint alap méretes dugatyúim, gyűrűkkel együtt, persze kopottak, ezeket forintokért odaadmom valakinek ha kell.

Ha már itt vagyok megemlítem van egy 180/55Zr17 Bridgestone Battlax 057es hátsó gumim, és egy Battlax 014120/70R17 első is. Mindkettő nagyon jó állapotban van, a hátsónak a közepe a legkopottabb, ugyan kell egy folt rá, mert lukas. Az elsőnek a szélén 1,5 cm még aszfaltot sem ért. Ez makulátlan. Egy BMW túra motoron voltak.
Hello.
kellene egy kis segítség E-bayon:)
nekem van hozzá egy csomó cuccom eladó :)
Adam kicsi a világ! Hogy keveredtél te ide? Megvan méga honda? Ha nincs mennyiért dobtad el?
Majd nem megvettem ha nemlépsz visssza de igy utolag nem is bánom! Találtam jobbat:)
Bagoly!Szeretnék valamit az E-bay-ról segítenél?
Itt a mail címem írj majd rá ha ráérsz:szvp@citromail.hu
Köszi.
sry,ez nem derult ki.viszont ha ennyire hianyos,akkor is atneznem,foleg a villat,meg a vazat,felniket.nem veletlenul nincs idomja.
azert mondom ezt,mert nem akarom,h ugy jarj,mint en.anno vettem egy 250-est,es a gatyamat rakoltottem.tobb,mint 700E Ft-ba volt,es most se jo,elado:)
szoval nagyon nezd at!
nekem kéne! :P
de idomhiányos csak farokidom van rajta!na most lámpa,fejidom,oldalidom,müszerfal,fejidomtarto, ez annyi pénz amennyibe kerülne a normlális
sztem 270-ert egy 600-as olcso.vmi gebasz lehet vele.nagyon nezd at,mikor megveszed.az enyem sima genesis volt es 400-ert vettem.igaz ez tip-top allapotu. ehhez viszonyits!
passzolok,simam van:)
egyebkent igy a legegyszerubb letesztelni:
1. leengeded az olajat,es picit beinditod.ha eg,jo(jelzi a hianyt).
2.feltoltod,beinditod.nem eg tokeletes:) (jelzi,h van benne olaj)
minden egyeb esetben gond van.
ha csak kicsit inditod be,nem lesz baja,mert ugyis marad a hengerfejben annyi olaj,h kenest biztositson.persze nem percekre kell beinditani,hanem mp-re. sot,lehet h mar az onindito forgatasanal is kialszik,ezt meg nem probaltam