Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevaszok!

Ha vkit érdekel van egy 89-es 1000-em eladó friss műszakival.
Igazán köszönöm a segítségeteket. Amennyíben kicserélem a fent említett dolgokat, akkor mindenképp jelezni fogok. Addig öregpapásan a choperrel guritok, bár ha valakinek szüksége lenne egy yamaha xv400-ra írjon, mert el kellene adnom, vagy be kellene számítatni egy 1500-ös Intruderbe. Köszi Mészi
Sok minden lehet.Minden motorkerékpár kormánynak van egy rezonancia pontja,vagyis egy sebességnél finoman szitál.ez általában kis sebességnél van,annak idején a rendőrséghez került Yamahákat a gyár ezért eleve felszerelte kormánystabilizátorral.Az enyém is vibrál 180-nál,de én tudom hogy csúsztak vele és a két villa nem fut párhuzamosan.Lehet ütött felni,csapágy,de gumi is,elég egy kis sérülés a mintán,már rázni fogja a kereket.Nekem egyszer a kocsi felnijében volt egy beragadt sárdarab,60-nál már úgy rázta a kocsi elejét,azt hittem szétment a kormánycsapágy.
hopp, na meg a felni is tud viccelni.
érted.. alap hogy gumi, csapágyak 100%on vannak, és ha akkor is fennáll a dolog (necces..) akkor taláááán van egyéb hiba.
Köszi a segítséget. Mindent kicserélek, aztán majd írok a fejleményekről.
Bocsi hogy beleszolok,az én YZF-750-em anno rázta az elejét mikor tulságosan kopott volt a hátso gumim.Csere után megszünt a fejrázás.Ha nem kopott a hátuja,akkor én is a k.csapágyra tippelek.Esetleg első kerék csapágy
annyira utálojm ezt a hátsógumi buzeranciát.. nem lehet elégszer hangsúlyozni, minnél vékonyabb annál jobb, de a legjobb a gyári.
nem hiszem, hogy tárcsa...ha 80-90-nél óvatosan fékezel, akkor még jobban lehetne érezni a rázást ha tárcsa üt...kerék csapágy?
Csá! Tanácsra lenne szükségem. FZR600 70-90km/h közt gyenge vibrációt érzek a kormányon. 160km/h felett viszont egyenesfutási, stabilitási,billegést érzek. Van aki azt mondja, hogy a spoilerek miatt a nagy sebességnél az áramló levegő ingatja a motort. Ezt nem nagyon tudom elhinní, hisz azért van felöltöztetve, hogy a légellenálás a lehető legjobb legyen. Az első gumit már lecseréltem,egy mérettel nagyobbra úgy emlékszem 120-asra, viszont a hátsó gumim virsli, nem tudom 130 vagy 140-es.Centirozási probléma nincs, az első teleszkópokban ki lett cserélve az olaj és a szimering. Ezt a cidriző mozgást szerintem nem az útburkolat okozza, mert szinte mindenféle úton érzem. Törve nem volt a motor. Mi lehet a hiba: Virsli hátsó gumi vagy kormánycsapágy? Ha a kormánycsapágy lenne akkor mit kellene éreznem, mert megemelve nem szorul és nem lóg. Köszi a szakmai tanácsokat.
helló, időközben öcsém bejelentkezett rá, úgyhogy nem eladó
üdv Bagoly
figyu már 3000 be nem adod a fékkart?
és akkor az biztos hogy jó az enyémhez? készitesz róla egy képet?
azért 3 ba mert most érdeklódtem utánna 3900 ért uj van az is ilyen tekerős állithatós ...
köszi előre is a választ szia
Feri,az enyém is 210-et megy,érdekes,szerintem neked is van a kilóméterórában sebesség érzékelő.Ha a műszerfal csatlakozójánál van egy fehér zöld csíkos vezeték is,akkor a tied és sebességhatárolós!Ott 210-nél letiltott,vagy csak nem tudott már tovább gyorsulni?
csak 600R-hez :-) de ahhoz mondjuk megvan minden :-)
az én 92-esem is e körül fogyasztott, még Mátrában is De a legjobbja 3,7/100 volt Szeged-Bpest távon.
Nincs valakinek 600-ashoz oldalidom?
Szerintem teljesen ki kéne forognia a 6-ost is!Ez elvileg 240,mert 6-osba 1000 fordulat 20km/h!
eddig 210-et leptem vele,es sztem max 220-at lep.kicsit keveslem egy 600-astol. bar lehet vissza van fogva nagyon,mert azert egy 5,6-os fogyasztas se altalanos egy iylen geptol:)
240et bittos
hát jóhogy
én is várom hogy szikrázzon a lábtartó de remélem még azért találkozok a nyáron sok fórumoz óval!
Eltörik a gixxer váza? Erről hallottatok már?
Fórumról képek
mennyit lepnek vegre ezek a hatszazasok? foleg az erdekel,akinek meg a genesis van,91-es. mellesleg olyan hatso ulestakarot lehet szerezni valahol?lehet beneveznek egyre
Ja,nekem olyan nics! Köszi
az az "eke" idom..ami az oldalidomok alatt van.a motor legalján