Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pest melyik részén vagy?Mit akarsz rajta pillantani?
Hoppá
Az enyém ilyen!valamennyire látszik!Akkor a tied 3HE alv.számu is nem?Nekem mind a kettő 3HJ,de sok HE cuccot láttam már rajta!
Hmmm... van benne vmi, amit mondasz!
Holnap fel is hivom a "szerelőt" hogy nézze meg, vagy inkább elmegyek és beszélek vele!
Amugy mintha rémlene vmi a trafokrol, de nem tudom hogy az h megnézte és jo v nem...
De azért köszi a tippet! Ha van még vmi használhato ötlete vkinek azt megköszönném!
Amugy van vki aki pesti? és rápillantana a gépre?!
Érdekes,mert az enyém is 500-as,de ez van benne.Én sem értem de megy a paripa.
Lehet hopgy neked is gyengék a trafóid,mert nekem is voltak ilyen gondjaim.szivatózni nem tudtam,mert azonnal beköpte a gyertyákat.Vettem új gyertyákat,de azzal se ment sokáig,kihagyott a gyújtás,taknyosodtak a gyertyák.Nekem is pörgetni kellett hogy menjen.Fzr-ről tudni kell,(és minden más sor négyes két trafós motornál)egy trafó egyszerre két gyertyát hajt meg.Az 1-4,2-3 hengerek kapnak egyszerre gyújtást.Viszont két gyertyahézag átütéséhez nagyon erős trafó kell.Ha kicsit is öregszik a vasmag,nő a tekercsellenállás,már bizonytalan lesz a gyújtásod.Ellenőrizd a szikrák színét:az erös trafó kékeslila szikrát ad,fehér,vagy piros szikra már édeskevés!Ha utóbbi szikráid vannak,akkor trafócsere!És újat vegyél,mert a bontott is öreg,nekem a bontott is sz.r volt!
Itt vagyok!
Ami nekem van TID14-84 3HJ!Mi lehet a más ha a tied is 500-as?
Ja igen, bocsi, a karbik is átestek egy felujitáson, szinkronon, fuvokák állitása, úszószint állitás... :s Vki esetleg nem tudna ránézni?! :((((
Én is vittem másnap karbijavításra,és szinkronra,mert 120-nál úgy kormolt,mint egy kályha.A jobb hátsó indexlámpa enyhén fekete volt!Nézesd át a karbikat,mert gyanítom nem az alap fúvókák vannak benne,lehet hogy a karbiszintek magasak,a membránok ki vannak támasztva.Ki tudja melyik előző"gazdi" mennyire őrülten tuningolta.
Bocsi,odáig még nem jutottam el.Köszi,akkor várom a csomagot.Köszönöm az infót,de összebuherálni nem akarom egyelőre így marad.Így is beraktam négy trafót,ahhoz csináltam egy meghajtó áramkört,a gyújtásmodul most nagyon meg van kímélve.
Hogy mi a baja?! Jó kérdés... a "szerelő" nagyon okosan azt mondta erre a kérdésre, hogy elromlott az a baja... Pff...
Legelösször hengerfejes volt, de az ki lett pofozva! Mindenböl új lett bele téve, aztán ilyen kis apróságok, hogy telo olaj, szimering, kerék csapágy, akksi, fesz. szab., exup... mindenből egy kicsi :)
És még mindig az a baja amivel oda vittem... tul sok benzin kerül a motorba és megfullad, ez menet közben nem vehető észre, csak ha kis sebességgel megyek, ergo megfordulni kanyarodni nem nagyon lehet. Elindulni is csak nagy gázzal... :s
Március óta megvan a motor és kb 1honapot mentem vele kínkeservessen, azóta ott van. jó lenne már motorozni is egy jót :)
HELP ME!
4JH-n nincs exup és 13 körül tilt a műszerfal ma ment el, írtam is mailt, de látom azt nem nézed :-)
igazad van de legalább kitanulja a v-s blokk rejtelmeit is.
te egy kivételes ember vagy. te csak töröd öt
Szerintem is az alap ugyanaz,ez a modul vezérli az AC pumpát,Exup szelepet,meg a fordulatjelzőt is.A fő különbség a határolási fordulatnál van.Feladtad már a műszerfalat?
nem nyert, 4JH van. De ha barkácsolni akarsz, akkor be lehet kötni a 3HE szerint. Semmi különbség nincs, ami akadályozná. ugyanaz a jeladó, ugyanaz a légrés, a trafók is azonosak stb stb.
Bagoly gyújtáselektronikád van eladó?Ha TID14-73,3HE tipusú, akkor érdekel.
szerinted egy 400-ba kerülő bármilyen motor nem szar úgy ahogy van? szerintem az összes az, max az egyik kevésbé, a másik jobban. Hatalmas mák kell ahhoz, hogy ne nyúljon az mber bele valami trágyadombba
És még az FZR vonalon már van gyakorlat, a VFR-el kezdheti elölről az egészet :-) vazze, V4 fogaskerekes vezérlés...
neke ma 250es egy fillért ne mvitt még feleslegbe.
A Vaterán most van egy eladó,én kicsit sokallom az árát,de ez nézőpont kérdése.Amúgy mi a baja a gépnek,hogy ilyen sokáig javítják?
600-as a block most olvason sorry. de az is vinni fogja föleg nálad .
ha rám hallgatsz vedd meg inkább a vfr-t. a 400-as fzr ugyanugy vinni fogja a kest mint a 250-esed. persze ez csak egy jo tanács volt.
600-asom van :-)
Azt elfelejtettem hogy gyújtás elektronika kéne!