Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milyen ledes hatsolampa?te kieszited,v veszed? sztem a sarvedo teljesen folosleges,igy is jol nez ki.ezzel a motorral meg vetek sarba menni:)
Tőled kértem a hátsó fotót,de nem tettél fel,hanem Manóka rakott fel.Ezért kevertem össze.Bagoly dobj egy képet a hátuljáról is.Köszi!
Bocsi Bagoly,kicsit összekeveredtünk,ritkán van ugyanaz az alkatrész egyszerre két példányban is eladó.Nekem a tied kell,a 600-hoz való.Elnézést kérek Manókától.Ahogy már írtam,tizedikén lesz aktuális.Köszi.
Szerintem se nagyon fárasztó 1000-el církáni a városban nálam nem a súly a probléma inkább az, hogy nagyon hosszú és kicsi a kormányszöge ráadásul sokszor felakad az alja( de hát ez nem enduro) de ez kb igaz majdnem minden gyorsasági motorra. tehát egy 600-as al sem könnyebb feltéve nem egy supermoto.
daogyula, akkor jagertől viszed a kmórát?
Ha lemondasz az fzr-röl akkor 9-es ninja.
jah és persze az eloxált kormánygátló... meg még egy két nyalánkság...
még megy rá egy hátsó sárvédő amit színre fujtam csak még nem tettem rá meg a 10000K-s xenon meg egy hologrammos fólia az első lámpára amitöl még brutálabb lesz a hétvégén meg a ledes hátsó lámpa
felkerül a kipuff a gépre felpolíroztam ugyan még a pufótartó az csak ideiglenes.... mert nagoyn ronda... az üléseket áthúztam és most nem az üléstakaró hanem a hátsó ülés van rajta még megy rá egy pánt keresztbe
Thanx to Bagoly
apropo elküldtem a lóvédat az átutalással
írtam e-mailt...
lehet, csak a dugóban nagyon izzasztó néha, amikor be kell mennem Bp-re (hál Istennek csak ritkán)... és csak kíváncsi lennék mivel könnyebb egy cbr900-assal, ami 30-40 kilóval könnyebb...
Ha nem megyek 5ezer fölött, akkor csak 1000km/liter olaj fogyasztás. Ez sztem FZR1000-nél normál. Múltkor csak hajtottam, mennyit bír, és akkor megevett 200km-en fél litert. Szerintem ez normális és nem kell szimmeringcsere, de azért utánajárok még, köszi a tippet!
sztem egyébként gond nélkül lehetne városozni az 1000essel..
es milyen jo! vicces,amikor bog a motor,es csak lesnek a pupak autosok,honnan jon a nagy vad
Városban elég egy 250-es is.Múltkor mentem egy próbakört az 500-al,félgáznál feltetem kettesbe,de gyorsítani már nem tudtam mert már ott volt a kereszteződés.
ez jo regi kep lehet,mert meg epek az idomok
plexit en az ebayen vettem potom penzert.vmi 4000Ft volt.igaz at kellett kicsit alakitani,de nagoy nszep.amugy tudsz a satuna.hu-n venn.dragabb,de itthon van. kb 7-10000Ft.
a tobbihez semmit ne mtudok hozzaszolni
nekem a véleményem csak annyi, hogy Yamahát Hondára cserélni illetlenség. továbbá városba egy 600-as max elég
400km-en 1 liter? szelepszárszimering csere? 5000km alatt simán behozná az árát, és nem kormolnál
Helaj eMM!
én raktam fel dobozt hátra, nem volt eccerű tartót csinálni....
lánckoptatót cseréltek nekem, elég drága dolog, kb 20eFt, de ez védi a villát...
az ülés lehet érdekelne, ha jó és nem drága....
füstös plexit én a nagykőrösi úton vettem kb 6eFt volt asszem de az is szatuna gyártmány...

üdv: csövi
kérdés: érdemes egyáltalán olajat cserélni, ha az enyém 1l -t is megeszik 400km-en, ha 160 fölött megyek (néha volt 240-is... )
Ti milyet márkát használtok? 10W40 az előírt, ugye?
Van egy eladó Yamaha túracsizmám, 38-as, ha valakit esetleg érdekel, írjon......... Fekete, és tök új.
Itt lehet licitálni:
http://www.vatera.hu/fekete_ya...
Nálam meg alkudozni...
Csere is érdekelne!
Hasonlított már valaki össze FZR1000-et CBR900-al? Azért kérdezem, mert nekem kissé nehéznek tűnik a 236 kilós FZR -dugóban Bp-en baromi izzasztó terelgetni..., és szeretnék könnyebbre váltani 1-2év múlva (a CBR olyan 190kg csak -de még nem vezettem), de nem szeretnék sokat veszíteni a teljesítményből. 6-7száz ezer Ft-ban gondolkodom persze...

Vélemény?

-még várom a hozzászólókat az előző írásomra! -lásd korábban...
pompásan hangzik, el kell kezdenem bevásárolni az új vasra pár cuccot :-)
apropo holnap röpül a postadijjad az utalással