Bocsi Bagoly,kicsit összekeveredtünk,ritkán van ugyanaz az alkatrész egyszerre két példányban is eladó.Nekem a tied kell,a 600-hoz való.Elnézést kérek Manókától.Ahogy már írtam,tizedikén lesz aktuális.Köszi.
Szerintem se nagyon fárasztó 1000-el církáni a városban nálam nem a súly a probléma inkább az, hogy nagyon hosszú és kicsi a kormányszöge ráadásul sokszor felakad az alja( de hát ez nem enduro) de ez kb igaz majdnem minden gyorsasági motorra. tehát egy 600-as al sem könnyebb feltéve nem egy supermoto.
még megy rá egy hátsó sárvédő amit színre fujtam csak még nem tettem rá meg a 10000K-s xenon meg egy hologrammos fólia az első lámpára amitöl még brutálabb lesz a hétvégén meg a ledes hátsó lámpa
felkerül a kipuff a gépre felpolíroztam ugyan még a pufótartó az csak ideiglenes.... mert nagoyn ronda... az üléseket áthúztam és most nem az üléstakaró hanem a hátsó ülés van rajta még megy rá egy pánt keresztbe
Thanx to Bagoly
apropo elküldtem a lóvédat az átutalással
lehet, csak a dugóban nagyon izzasztó néha, amikor be kell mennem Bp-re (hál Istennek csak ritkán)... és csak kíváncsi lennék mivel könnyebb egy cbr900-assal, ami 30-40 kilóval könnyebb...
Ha nem megyek 5ezer fölött, akkor csak 1000km/liter olaj fogyasztás. Ez sztem FZR1000-nél normál. Múltkor csak hajtottam, mennyit bír, és akkor megevett 200km-en fél litert. Szerintem ez normális és nem kell szimmeringcsere, de azért utánajárok még, köszi a tippet!
Városban elég egy 250-es is.Múltkor mentem egy próbakört az 500-al,félgáznál feltetem kettesbe,de gyorsítani már nem tudtam mert már ott volt a kereszteződés.
plexit en az ebayen vettem potom penzert.vmi 4000Ft volt.igaz at kellett kicsit alakitani,de nagoy nszep.amugy tudsz a satuna.hu-n venn.dragabb,de itthon van. kb 7-10000Ft.
a tobbihez semmit ne mtudok hozzaszolni
Helaj eMM!
én raktam fel dobozt hátra, nem volt eccerű tartót csinálni....
lánckoptatót cseréltek nekem, elég drága dolog, kb 20eFt, de ez védi a villát...
az ülés lehet érdekelne, ha jó és nem drága....
füstös plexit én a nagykőrösi úton vettem kb 6eFt volt asszem de az is szatuna gyártmány...
kérdés: érdemes egyáltalán olajat cserélni, ha az enyém 1l -t is megeszik 400km-en, ha 160 fölött megyek (néha volt 240-is... )
Ti milyet márkát használtok? 10W40 az előírt, ugye?
Van egy eladó Yamaha túracsizmám, 38-as, ha valakit esetleg érdekel, írjon......... Fekete, és tök új.
Itt lehet licitálni: http://www.vatera.hu/fekete_ya...
Nálam meg alkudozni...
Csere is érdekelne!
Hasonlított már valaki össze FZR1000-et CBR900-al? Azért kérdezem, mert nekem kissé nehéznek tűnik a 236 kilós FZR -dugóban Bp-en baromi izzasztó terelgetni..., és szeretnék könnyebbre váltani 1-2év múlva (a CBR olyan 190kg csak -de még nem vezettem), de nem szeretnék sokat veszíteni a teljesítményből. 6-7száz ezer Ft-ban gondolkodom persze...
Vélemény?
-még várom a hozzászólókat az előző írásomra! -lásd korábban...
Thanx to Bagoly
apropo elküldtem a lóvédat az átutalással
a tobbihez semmit ne mtudok hozzaszolni
én raktam fel dobozt hátra, nem volt eccerű tartót csinálni....
lánckoptatót cseréltek nekem, elég drága dolog, kb 20eFt, de ez védi a villát...
az ülés lehet érdekelne, ha jó és nem drága....
füstös plexit én a nagykőrösi úton vettem kb 6eFt volt asszem de az is szatuna gyártmány...
üdv: csövi
Ti milyet márkát használtok? 10W40 az előírt, ugye?
Itt lehet licitálni:
http://www.vatera.hu/fekete_ya...
Nálam meg alkudozni...
Csere is érdekelne!
Vélemény?
-még várom a hozzászólókat az előző írásomra! -lásd korábban...