hat ne mtudom,megprobalom kicserelni a sapkat.de nem bizom benne.az a baj,h ne mtudom mire gondoljak.mert mindent tovirol hegyirre atjartunk.elmelteileg tokeletesen mukodnie kellene.semmi hibaja nem lehet,es megis van. ez a legidegesitobb az egeszben
Ja és persze csináltam még egy kapcsoló áramkört is,mert a gyújtásmodul nem bír el négy trafót.Így viszont tehermentesítve lett a modul.Minden henger külön trafót és légszűrőt kapott,plusz a gyújtókör,és így került 16000-be.most viszont a két hónap állás alatt fellevegősödött az első fék,alig fogott,majd azt is meg kell néznem.Úgy látszik a baj sosem jár egyedül!
Látod,én okosabban csináltam.Mondtam az asszonynak,most megveheti a mennyasszonyi ruhát,de lagzi csak jövőre.Az idén motor,lagzi jövőre.A légszűrő ott van a tölcsérben,a trafók alatt.csak így fért el,szerencsére a Vileda forgalmaz vastag mosható műanyag szűrőt direkt klímákhoz,abból vágtam ki.
Az is lehet,hogy valami kosz,forgács,vízkőszilánk alászorult a spkában levő szelepnek,és azért ereszt át.Itt a munkahelyen már sokszor találkoztam ilyennel.Ha van kedved tudok adni 1,6 bar méréshatárú nyomásmérő órát,csatlakozó,hallékony cső is van,akár be is tudsz építeni egy állandó nyomásmérő rendszert.Állandóan tudod ellenőrizni a nyomást,ha eléri az 1bar-t tudod hogy baj van.De ha nem,addig hajthatsz.Milyen jól mutatna a műszerfalon?azt hinnék hogy turbónyomást mér!
Még egy tipp:Kérj kölcsön,vagy szerezz valahonnan(most itt is van bontás)egy hűtősapkát,és azzal próbáld ki.Mert a sajátod ugye nyomáspróbáztad,de hidegen,nem 100-fokon.Lehet hogy melegen gyöngébb,és 0.9-helyett jóval kisebb nyomáson nyit.Ezt még próbáld ki,mert szerintem téged egy nagyon egyszerű hiba szivat.
nem lett jo.elegem van,nem birom tovabb idegekkel.ha itt 200e forintnyi alkatreszrendeles bekovetkezik,akkor szetbontom,es kiarulom.kibaszottul meggyuloltem ezt a szart. minden apro kis porcikam utalja.legszivesebben felgyujtanam a gecibe.egyedul azert nem teszem meg,mert rohadt sokat rakoltottem,es vmit szeretnek viszont latni belole. tobb,mint 627 ezret koltottem ra,es meg mindig forralja a vizet.lkovesem sincs m ia baja,mar mindent megcsinaltunk,v leteszteltunk rajta. egyszeruen nem akar jo lenni.ha szethajtanam,ha nem gondoskodnek rola megertenem,de epp ellenkezoleg!kimelem,es szeretgetem.ez a hala?rosszabb,mint barmelyik exem.tobb penzt visz el,mint az osszes eddigi bnom. mar csak ket megoldason gondolkodom.egyik kiarulni alkatresznek.masik alamenni egy kamionnak es lebiztositozni.
szevasztok, amíg tart az FZR, addig még jogos tag vagyok itt, utána már csak vendégként járok majd vissza
kicsit másképp alakultak a dolgok és R6 helyett szeptembertől 400ccm-el és kb 50 lóval följebb lépek
eeeertem:)
en is egesz nap meloztam.masnaposan.jo lesett.na nem is 2 perc alatt raktam ossze a motort,csak 5 ora alatt
de most megvan.beroffent,es eddig minden szep es jo.leszamitva egy kis olajfolyast,ami lehet sak a lancspray.
meg csak 5 km-t mentem vele.du talan lesz egy 20km-es tesz,reggel meg egy 40-es.megyek be vele melozni.ha minden szep es jo lesz,meghirdetem ookaron es eladom.ha elviszik,elviszik,ha nem,marad nekem.
kicsit másképp alakultak a dolgok és R6 helyett szeptembertől 400ccm-el és kb 50 lóval följebb lépek
10 ezerért
postán elküldöm hibátlan mechanikai és elektronikus állapotban!
az óra 300 ig mér
en is egesz nap meloztam.masnaposan.jo lesett.na nem is 2 perc alatt raktam ossze a motort,csak 5 ora alatt
de most megvan.beroffent,es eddig minden szep es jo.leszamitva egy kis olajfolyast,ami lehet sak a lancspray.
meg csak 5 km-t mentem vele.du talan lesz egy 20km-es tesz,reggel meg egy 40-es.megyek be vele melozni.ha minden szep es jo lesz,meghirdetem ookaron es eladom.ha elviszik,elviszik,ha nem,marad nekem.
istenem,de faradt lehetsz