Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pedig amr aszittem lesz egy jo motorom a 400-as ajanlat meg all
Nem tudtam, hogy ilyen nagy a kereslet rá. Meghírdettem a motor.hu-n. Vannak méljeim :).
Új kiírás van. Legjobb ajánlat viszi.
Várom a priviket: norgee@freemail.hu
szted van nekem annyi penzem? meg ebbol is alkudni fogok,mert pont annyit kapok a banktol (ha kapok),mint ennek az ara.es akkor meg nincs atiratva.pedig az meg van vagy 40E penz
az én mostani 600-asomban is szar volt a kettes... egy százasomba került aztán most meg ott döglik a pénz benne :-)

Q, viszont ha veszed a gépet tartalékba megvehetnéd a blokkomat :-)
Én is úgy olvastam,hogy a nagyobb 750/1000-es blokknál tervezték alá a kettes fokozatot.nálam a trafók voltak gyengék,kapott négy újtrafót,most kipucoltam az első főfékhengert,majd még légteleníteni kell.Az én blokkom nem csörög,szerencsére.Olaj és szűrőcsere volt,ennyivel megúsztam a vásárlást.Persze így is bruttó 400000 ft.lett a végösszeg.
nem-nem, o az enyem
Az az igazság az, ahogy gyűlik a km a motorban ugy nyúlnak a láncok, a vezérmű láncnak van feszítője, de a generátor láncnak semmiféle feszítője nincs. Leginkább ez szokott csörgő, súrlódó hangot adni. Aggódni nem kell, elszakadás nem jellemző, mert ez egy kb 8 soros végtelenített lánc. Sajnos ezt (is) elcseszték az 1000 exupban. Az én FZR-emben is csörgött, szúrta is a fülem rendesen...
lehet en leszek az embered? epp msot intezkedem a banknal,es 400-ert akarok venni nagyobb motort. eddig a vfr a nyero,de most itt vagy te.mindjart irok is emailt:)
exup? en msot vettem ki,es siri csendvan azota a blokkban.de vissza kel ltennem,mert igy meg nem megy.nekem az exup csorog.de okozhatja meg vezermulanc, szelepek, meg mittomen milyen lanc,ami a tiedben van,az enyemben nincs.a tobbiek tudjak mirol beszelek,talan az oninditonal van?
mazlid volt.nagyon sok tulajtol hallottam vissza,h a 2-est dobalja kifele. nekem szemely szerint popec a valtom,nagoyn pontos,es nagyon ritkan talalok ureset.azt is az en tapasztalatlansagom miatt.
a lukat :-) nem állít az semmit, talán gyújtás ellenőrzéshez lehet ott nyílást kelteni :-)
úú bakker! szerelmes vagyok ebbe a formába! ha lenne 440em indulnék reggel érte!
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem, tudja valaki, hogy a generátór deknin mi az a csavar,mit lehet vele álitani?
Átépített. FZR400-am volt, de megfőtt a motor benne. Raktunk bele egy 95-ös FZR 600 blokkot. Csak pluszba benne maradt az exup motor. Ha jó tudom a 600-asba az nincs. Nem tom hogy megy egy 600-as FZR (mármint a gyári), lehet azoknak is, de ennek alul is van ereje. Én úgy megyek vele mint egy "buzi", fosok tőle. Eddig még vagy 2x értem el a 10.000 rpm-t. Annál tovább nem mertem húzni, inkább elváltottam. Most jön a reklám: Kitakarított fékdugattyúk, új fék olaj, új fékbetétek; új motor olaj + szűrők; új lánckerék; egy újabb exup motor bele, mert az előző tönkre ment. A blokk hibátlan, és az a lényeg. Ja, és friss vizsga 2010.06 -ig.
Fekete leves: az idomok itt-ott el vannak pattanva, mert az előző gazdi csúszott vele, én meg nem akartam költeni rá (nekem az nem számít). Legrosszabb állapotban a fejidom van, a képen nem látszik, de van rajta 1 lyuk.
TÉLLEG, VALAKI NEM TUD EGY 96-os FZR400-ra VALÓ FEJIDOMOT?

Na mindegy, nekem meg kéne vagy 440.000 HUF

Ha valakit érdekel üzi nekem: norgee@freemail.hu
Sziasztok tud valaki segíteni abban hogy miért csörög a motorom ha alacsony fordulaton elindulok vele. Ha csúsztatom a kuplungot akkor nem csinálja. Fzr 1000 exup om van.
Köszi
nekem a 2-el soha nem volt gondom.
ien fejidomot tudok szerezni ha kell valakinek szÓljon
azt nem veszem meg,mert hajtokaros.ott mar tobb minden ment tonkre,mitn az enyemben:)
ezt meghirdettem,es eladom.ha szerencsem van,veszek egy kis vackot,ami jo allapotu kicsipenzert.ha nicns,varok.
lehet érdemes lenne megkérdezni azt a figurát is, aki itt hirdette 100-é az üzemképtelenjét. A megszerzett szerelési gyakorlatoddal pár óra alatt összevágnád :-) függően az alkatrész-igénytől.

Apropó megtaláltam olyan 8 évvel ezelőtti képeket, mikor kint voltunk Brüsszelben a motorshown és ott ültem először R6-on, az volt a nagy álmom (akkor éppen semmi motorom nem volt). Aztán tessék, eltelt 8 év és veszek egy R1-t. Erről soha még csak nem is álmodtam... szal csak idő kérdése és minden jóra fordul. Szerencsére én már csak kicsit vagyok türelmetlen. Q te is 27 vagy, talán lehetne némi eszed is :-) (nekem sincs elég )
milyen? es mennyiert?
Nekem van egy FZR-600-am eladó, ha gondolod
változott a terv
ilyen fejidom lesz rajta:
jo,de az2008-as.annak eleg keves az eselye,h sze va nhajtva:) ettol fuggetlenul lehet azon is elvegeznem az ellenorzeseket. en guy megszivtam ezzel,h megegyszer nem kockaztatok.ha nem tetszi ka tulajnak,h elkezdek kompressziot meregetni,mar hagoym is ott a picsaba.
az agyam eldobom:DD nem gondoltam volna,h egy 250-es FZRre R6-os idomok felmennek.kivancsi leszek az atepites vegere...
xt660z ténéré 2008? hm? azt nem bombáznám szét hogy meg akarjam venni! sőt, tuti olyan lesz.