Csövi.
Hát jó kezekben volt a vas ...az előző tulaj csúszott vele és javitva van a jobb oldali burkolat és azért van fényezve. De amúgy esztétikailag a korához képest jól néz ki.
Na már ha valaki ért ezekhez akkor talán megéri neki az ajánlott vételi ár
Egy blokk csere és mehet. /vagy a sajátja kihegyezve/ Van rajta műszaki és minden papírja rendben.
Az utánfutó az jó..
Üdv.: Tibi
és a többi része ilyen csili-vili mint a képen? van egyéb baja?
kár hogy messze van a gép, megnézném....
nem szoktad véletlenül néha felrakni utánfutóra és járni az országot?
Szia Csövi,
Szervízben van szegénykém:-(.....gyengécskének minősítettem és széthúztuk. Gyűrű, porlasztó tűszelep, a hajtókarcsapágyat illő lenne azt modták, meg a kuplung is kopott. Aztán ha már szétborították a tömítések:-(
De a munkadíjj és az alkatrészeket japánból hoznák az nekem sok lenne és nem csináltatom meg.
Ideiglenessen most kivonom....hátha valakinek megérne egy százast:-))))
Üdv.
én ezt vettem donornak a hátsó futóműhöz, de kiderült, hogy egy közös alkatrész sincs szinte a 3HE és a 4JH között :-) Úgyhogy maradt a 4JH és ment a 3HE. Nem folytam bele, hogy milyen felnit lehetne belerakni.
Nekem is a gumi a baj!Nem tudsz valami felnit mondani amit bele lehet tenni?
Mivel hogy összetörtem az enyémet vettem hozzá egy donort!Sokminden maradt,leginkább a főbb alkatrészeket használtam el!
szep-szep.kivancsi elszek az egeszre.ha jol sikerul viszem hozzad az enyemet is festetni
mas: vasarnap osszeraktuk a gepet.sikeresen atszakadt a viz az egesterbe.ilyet meg nem lattam.gyerekek,majd besz.rtam az ijedsegtol.oninditozom,semmi,majd egyszer csak egy pattano hang,de mocskos hangos.na mondom,megint egy szelep.meg egy kis ondindito,de mar at se forgatta.gondolkoztunk,mit b.sztunk el.semmit sem.vezerles jo,lancfeszito megfeszitve,csavarok meghuzva.akkor megis mi?szedjuk szet.levesszuk a kipufot,omlik a viz.levesszuk a hengerfejet,hengerben all a viz.kiderult azert ne mtudta athajtani,mert nem tudta a vizet osszenyomni.a pattanas ne mtudjuk mi volt.lehe egy szelep atengedte a vizet.szelepek nem tortek,nem hajlottak.hajtokarok megmaradtak.belegondolni is sornyu,ha ez menet kozben tortent volna.
a lenyeg:a forralasnak a hengerfej tomites volt a hibaja.ugyanis alaposabb atnezes utan,rajottunk,h a viz a tomitesnel az egyik lyukbol atment a masikba,ahelyett,h a hengerfejet hutotte volna.igy az csak forrosodott,es forralta a vizet.legalabb is mi erre gondolunk.
a lenyeg,uj hengerfej tomites,most mar vekonyabb,es bizunk benne,h nem lesz gond.
tanulsag:semmiylen korulmenyek kozott sem rakhatod vissza ugyanazt a hengerfej tomitest.meg ha speci vastag,akkor se. lehet szidni,mert megprobaltam-megerdemlem
Hali,
A jövő héten kikell vonnom a forgalomból a vasat. Ha valaki lát fantáziát benne, száz ezer és mehet.Papírjai, minden rendben.
Széles utat MINDENKINEK!
Hát jó kezekben volt a vas ...az előző tulaj csúszott vele és javitva van a jobb oldali burkolat és azért van fényezve. De amúgy esztétikailag a korához képest jól néz ki.
Na már ha valaki ért ezekhez akkor talán megéri neki az ajánlott vételi ár
Egy blokk csere és mehet. /vagy a sajátja kihegyezve/ Van rajta műszaki és minden papírja rendben.
Az utánfutó az jó..
Üdv.: Tibi