Az öregasszonnyal én sem szeretek beszélgetni. Mond neki hogy Robival szeretnél beszélni, és engedjen be a műhelybe. Hátramész és megbeszéled vele hogy miről lenne szó. Nekem is ő csinálta. Vannak tőle sokkal drágábbak is. Vagy ha mindenképpen magadnak akarod csinálni, akkor a lapkákat szokták köszörülni, ugye mivel a szelep verődik be, igy mindíg kissebb lesz a hézad, ezért vékonyabb lapka kell mint ami bent van. Szóval kicsit problémásabb a dolog, de egy komolyabb műhelyt keresel ahol van ilyen lehetőség, és szépen megbontod a mocik, egyessével kiméred melyiket mennyivel kell visszaszedni, és megkeresed a megfelelpő helyet ahol köszörülik. Persze nem nagyon szivesen vállalják el, mert kis picsa korongokat nem is egyszerű megfogni, legfőképpen mágnes asztal kell, az meg nem is mindenhol van szvsz.
Nem nagyon volt még szervízben. Inkább én csinálom. Nekem soknak tűnik a szervízköltség. Voltam egy két helyen érdeklődni. Az a baj sok helyen néznek hülyének. pedig ha van cucc megcsinálom én is. Voltam tátrai (gyöngyös) a mami úgy kicsinált hogy soha nem kell tőle semmi. inkább reszelek ,de komolyan.
Hát érdekes dolog, mert nekem úgy csinálták ezt hogy bevittem szervizbe, és ha korongot kellett cserélni, akkor az enyémet eltette, és különbözetet 500 Ft.ot kellett fizetnem. Legrosszabb esetben is ha db-jáért most 1000 Ft kérnek, akkor is jobban jársz ha elviszed egy ilyen hejre, mint megveszel 3000 Ftért darabját. de csak szvsz.
Helló srácok
új vagyok itt. meg mindenhol. még sosem írtam sehová.
van egy fzr 1000 rem. sok tapasztalatom vele de csak kevés km.
meg vagyok szorulva mert nemrég lett összerakva és szelepet kéne állítani.
egy korong 3000 ha csak 10 kell akkor is sok.
tehát ha valaki tudna segíteni hálás lennék
elviekben elkepzelheto,mert ha lefojtja magas fordulaton,ne mtudja normalisan leasni a nyomatekot.de akkor az kellene,h ne nyisson ki. egyseruen ellenorizheted.kikapod az exupot (ne mnagy munka) es megkuldod ugy a lovat.ha jobb lesz vegsebessegen,akkor mar meg is van a hiba:)
tovabbra is forralja a vizet,de attol hasznalom. ovatosan jarkalok vele,meg ha mar felig felment a vizhofok inditom a ventit.igy egesz jol elporoszkalhatok a varosban is.persze nem orakat,de egy fel orat biztosan. a ventikapcs tuti nem kontaktos,mert neztuk.tokeletesen mukodik.
persze ez igaz bár én nem erre irtam hogy vékony hanem hogy szerintem azért ha átépitélst veszünk azért nézzük az alanymotor meg az ráépitendő burkolat eredeti motorjának a vázát villáját..hasonlóságát testileg meg formailag... mert szerintem bután néz ki ha ez a 2 nagyon ütközik egymássalé
igen jó az átépités de a 600 as olyan mint egy bicikli azok a teleszkópok meg a hátsó villa.. hát elég silányul mutat az r1 idom rajtuk mindenesetre tényleg jol megvannak csinálva...
Nagyon drága, ennyit nem ér :-) ugyanilyet adtam el 310-ér hibátlan állapotban :-( Fesszab szokott leolvadni róla és az olajat csippenti 7ezer fölött. Nehéz rá 140/60ZR18-as gumit venni. A többi OK. Féktárcsa 112kHUF a gyári párja, arra érdemes figyelni, hogy jó legyen.
Ja, félig felejtettem félig lusta voltam harmadik félig meg külföldön is voltam. Jövő héten adom fel, de lustaságom miatt engedek egy ezres, így csak 2k lesz
Jó nagy szerepet kapott a motorod Feri! de legalább megy és jársz vele...most akkor jó lett végül, vagy mivan? Nem a ventillátor kapcsoló kontakthibás, azért forrt a víz néha?
Nem tudja valaki a gyapágy méretet meg hosszt meg ilyeneket?
új vagyok itt. meg mindenhol. még sosem írtam sehová.
van egy fzr 1000 rem. sok tapasztalatom vele de csak kevés km.
meg vagyok szorulva mert nemrég lett összerakva és szelepet kéne állítani.
egy korong 3000 ha csak 10 kell akkor is sok.
tehát ha valaki tudna segíteni hálás lennék
R1 Teleszkop: 40000
Lámpa: 12000
Kormány: 8000
Index elsö : 4500
Index hátsó: 4000
Felnicsik: 3000
gáz markolat: 1500
Tank Neon: 1500
Yamaha Vinyl: 1200 Amit nem tudok hova rakni! Ha van tippetek hova rakhatnám írjatok:D