megneztuk.0,8-1 kozott nyit,es 0.9-es van rajta,ugyhogy tokeletesen mukodik.
kitisztitottuk a hutot,jott belole trutyi rendesen.kivulrol is letisztitottuk,meg megprobaltuk megigazitani a lamellakat.kap egy + kapcsolot,h tudjuk kapcsolni manualisan is a ventit.most mar osszefele rakjuk.jol meghuztam a csovek csavarjait,remelem nem lesz gond.ha ezek utan meg mindig forralja,akkor az egyertelmuen a tuzkarikak hibaja lesz. akkor meghuzzuk a hengerfej csavarokat,es ha ugy se javul ah elyzet,szet kell szedni. mast mar mindent leellenoriztunk.
ja és +/- 1 tized nem számit, atol még nem csinálhatja ezt a motor a lényeg engem ilyen szívatott 2 honapig misem gondoltunk rá mert tul egyszerü lett volna
a lényeg kell 1 kompresor kapd le a sapkát a csövel együt a vastag csöre rákell bilincselni a kompresor csövét visszazárni a sapkát és figyelni a tulfolyot meg a kompresor méröjét mikor fog kifulyni érted aminél a hütön van a sapka az egyszerübb mert rákötöd a hütö egyik bemenetére a másikat le dugozod és már kész is persze ha van kompresor de amúgy pofon egyszerü bármelyiken , a servizben is nyomásal nézzik meg hogy jó e remélem érthetö voltam ha valami nem tiszta irj sok sikert
a sapkato lvezet egy vekony cso a kiegyenlitoig,es egy vastag, talan colos a termosztat hazig.onnan meg a blokkba,es a hutohoz. de mindjart belinkelem a robbantott abrat
a gond az,h ezt csak ugytudjuk megnezni,ha lekapjuk a hengerfejet.akkor meg ugyebar a tomites eleve kuka. azzal meg varunk,mig a tobbi lehetoseget nem lottuk
üdv! most nézzem mivan veled nálunk egy 400 asnál jelentkezet ugyan ez, hogy engedet a telo szimering és teleszórta olajal a hütöt emiat csökent a hűtés és föleg városban forralta a vizet kipucoltuk és klafa lett , másik fzr 1000ugyanezt csinálta foralta a vizet de csak általában a kiegy.tart. ban sokat szoptam vele mirre rájötem nem volt jó a hűtö sapka 0.5 bárnál már átengedet nézzd meg mindegyiket szerintem ,főleg a sapkát
helyzetjelentes.a blokk aljan levo olajteknot,v kartellt ,v mittomen hogy hijjak,levettuk.semmi viz nem votl benne, az olaj 1200km utan is tokeletese viszkozitasu.kicsit fekete mar,de meg eppen atlatszo.hangsulyozom,viznek nyoma sincs.ezzel kizarhatjuk,h az olaj,es a viz atszakadt volna a hengerfejtomitesnel.mar csak a tuzkarikakat kene valahogy kizarni,de ahhoz szet kellene szedni,akkor uj tomites blablablabla.szoval azt egyelore kihagyjuk. amit eszrevettunk,h ennek a teknonek a tomitese engedte az olajat.a csizmam tiszta olaj volt,es ahogy mentem vele a hutore is jutott rendesen.abba persze beleragadt a por, a szosz, a minden.jelentosen lecsokkentve (felere) a huto hutesi feluletet.elkepzelheto,h csak ez a baj?
trapez lampasok figyelem! akinek FZR 250-ese van,es trapezlampas.vagyis akinek a tank alatt van a hutosapkaja.megnezne nekem,h milyen szam van rajta?lehet csak ennyi a baja az egesznek. elvileg 0.9-nek kene legyen.nagyon halas lennek nekije.
ugyanis az enyem egy 2kr-es FZR-rol valo,es ha kozben valtoztattak ezen is,akkor itt szivom a f.szt a semmi miatt. a 2kr-es altozat tudom,h 0.9,de vajon egyezik a 3ln-essel is?
kitisztitottuk a hutot,jott belole trutyi rendesen.kivulrol is letisztitottuk,meg megprobaltuk megigazitani a lamellakat.kap egy + kapcsolot,h tudjuk kapcsolni manualisan is a ventit.most mar osszefele rakjuk.jol meghuztam a csovek csavarjait,remelem nem lesz gond.ha ezek utan meg mindig forralja,akkor az egyertelmuen a tuzkarikak hibaja lesz. akkor meghuzzuk a hengerfej csavarokat,es ha ugy se javul ah elyzet,szet kell szedni. mast mar mindent leellenoriztunk.