Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

es mi pez volt a festek?
beszarok,tied nem melegszik,enyem tulmelegszik,rakjuk amr ossze a kettot:DDD a tied mostansag ekkora melegben mit mutat?marmint milyen homersekletet?v nem is mer?a termosztatot tudod hogy lehet leellenorizni?az a legegyszerubb.aztan erdemes a hofokmero gombat.
hát akkor nem átépítéssel késziteném magamnak a gépet az biztos
A Lambót is te fújtad?
hy Lamborghini orange /narancs a szín/ értelem szerűen porfestve festettem... aláfestős módszerrel tehát alatta hófehár festék van igy kell felépíteni 2 rétegből...
hát, én elsőre azt hittem hogy az óra rossz, mert nem nagyon mozdult, épp csak elindult a nyugvópontjáról a skála alját jelző pöcökig.. mikor a baronban mutattam még régebben ők az órát mondták, de szartam rá, aztán aki karbitállított nekem, az meg a termosztátot, szal nem is igazán tudom, az utolsó vélemény volt a termosztát.. de nekem már normálisan sem melegedett soha a felénél jobban...
adam a te geped ugye kb egy eve mar termosztat nelkul megy? eszrevettel vmit rajta? hidegebb a viz,melegeb a viz aszokasosnal,v barmi,ami esetleg nem ugy ment,mint mikor meg jo volt
de ha igy tudtak csak kialakitan a hengerfejet,akkor miert ugy van kialakitva,mintha jarat lenne?miert nem csak egy kor alaku nyilas? ez szepen ki van munkalva,mintha csak arra varna,h jojjon a viz.
komolyan mondom,mar faj az agyalastol a fejem
nem nez ki rosszul.mivel festetted?
ezek szerint problemat okozna,ha mi azokat a jaratokat a tomtesen kinyitnank? es miert van a,h egy nyitott jarat nem teljesen nyitott,csak felig?
van vkinek meg otlete,miert forralja a vizet?mert en mar mindent kiprobaltam
skacok lefestettem a felnim meg a vázam egy részét szterintem jol sikerült de azért véleményeket irhattok jövőhéten festem a moci burkolatot
azért van ledugózva a vízjáratok egy része, mert technológiailag csak így lehet előállítani a hengert, viszont ahhoz, hogy a víz áramlása a megfelelő irányú legyen le kell zárni néhányat. A 600-asnál is úgy vannak elhelyezve a tömítésen a nyílások, hogy S alakban haladjon a víz illetve a furatok "kalibráltak", ezáltal lesz megfelelő a víz áramlási sebessége. Szerencsére nem pékek tervezték a motort :-)
hja,bocs ezt amugy nem ertem,te ott a nagy budapesten,es ne mforr a vized,az enyem meg igen.elviekben forditva kene lennie.mindent atneztunk,nincs semmi ami rossz lenne.esetleg meg egy dolog.h el van valahol elrejtve elrepedve a hengerfejem.epp egy pici repedes,h a forgalomban forralja,de varoson kivul ne.
nekem még soha nem kellett hozzányúlnom a blokkhoz.
de igen,csakhogy csak es kizarolag azokat,amiket a gyari tomites is elfed. epp ez az erdekes.a hengerfejen ki van kepezve 6-8 lyuk dugonkent a viznek.a gyari, eredeti yamaha tomitesen meg 3 dugonkent. es ne mertem,miert csak annyi.raadasul van,h csak egy furat van,nem pedig egy ellipszis alaku,mint a hengerfejen. magyarul levakdugoztak egy csomot. erthetetlen szamomra,h miert. a tied hogy all?ti kifurtatok azokat a lyukakat,v hozza se nyultatok?
bazeg, nem ezzel kezdtem hogy nem fed-e le járatot a tömítés?
tuti,h a levegoszuro a hibas a megtorpanasert.de meg nem jutotam el addig,h azt is megcsinaljam.egyelore a vizet kel lmegoldani,h ne forralja ez a szar.mar kis hija volt,h bele ne vagjam a baltat,de megsajnaltam az uj tankpadot
no.nem a hengerfej tomites a hibas.a tuzkarika ep,a vizjaratok epek.lovesem sincs mi lehet a baj.egyszeruen tokeletes a motor,es megse.ha vki ezt megmagyarazza,istenkent fogom dicsoiteni!
amit ellenoriztunk:
termosztat-nincs benne
hutosapka tokeletes
vizpumpa tokeletes
jaratok tisztak
huto kivul belul tiszta
viz deszt viz
hengerfej tomites tokeletes
venti kapcsol,idoben kapcsol,mukodik
csovek jol zarnak,nem ereszt sehol
kiegyenlito tartaly jo,nem lyukas.

most azt csinaljuk,h vannak plusz jaratok a hengerfejen,ami a tomitesen nincs kiutve.kilyukasztjuk,h ott is folyjon at a viz. osszerkajuk ezzel.ha mukodik,ok,ha nem,ketsegbe esek
Nem tudja valaki hogy egy 600-asba mien 17-es hátsó kereket lehet rakni?nincs valakinek ilyen a motorján?Nem lehet jó 18-as gumit kapni!
Helló! Így vettem a motort ahogy van nem tudok sokmindent mesélni róla emiatt.
Hali. nekem is szarakodot mikor nem volt a helyén a légszűrő 7 ezertöl halálfej volt.nézz meg azt elsőnek én szerintem is.
elkezdtem összeírni milyen motorokon mentem már.. joo sok emlék..
fogalmam sincs mirol beszelsz
egy ismrosom mondta,h vett a gumigyarban a falsnihoz hasonlo olaj benzin ho meg anyam kinja allo gumit.azokbol csinalt,es nagyo nszereti a motorja.en is ezt fogom beprobalni.
a karbi es a hengerfej kozotti meg van repedezve,de nincs atszakadva.szoval az marad a regi.
zsidot se ismerek,nemhogy rosszba legyek vele
még azt is hozzá akkarom teni ,hogy valamelyik gumi falsni olyan ,hogy a belseje félig ereszt csak át általábban olyanal lehet még találkozni ,hogy ezt kivág.belöle mert azt hisszik jobb lesz érted mit miröl beszélek