Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rendeltem netről egy gépkönyvet,tegnap meg is jött.Azt írja,van benne egy 30 A-es,egy 20A-es,és három 10A-es.Mindnek saját jelölt helye van.
mar nem tom ki,meg lusta is vagyok visszatekerni,kereste,h hany amperes biztositek kell.megneztem,ami konkretan jon a fesszabtol,az akksi fele,az 30 amperes, piros szinu. mellette van meg egy 15-os,meg egy 20-as is.talan van egy negyedik,de ez mar nem biztos.
megneztem en is,igaz 250-es,de nekem is a vaz nyakaba van beleutve.semmi + tablacska nincsen.a masik oldalt van egy kis alutabla,de az nem az alvazszamot tartalmazza,hanem vmi mas szamot.
Krissz,be van ütve az alvázszám a motor nyakába?Mert ha igen,akkor nem értem miért szőröznek.Ha viszont nincs,akkor értem.
Nekem egy zöld matrica van,de majd munka után megnézem.Küldj egy e-mail címet a daogyula@citromail.hu ra,és reggel informállak.
Azért köszi
olyan képem sajna nincsen csak motorszámos
a deltaboxon ami van kicsi plédarab annak kell a fényképe, hogy haogyan néz ki
csak annyi a baj vele, hogy én szlovákiában lakom és itt szeretném rendszámra rakni, csak sajna még senkinek sem volt meg az a plédarabocska és ezért nem bírom megcsináltatni Ha valaki elküldené akinek megvan akkor már másnap vihetném, de egyenlőre csak sajna várok
blokk vagy alvázszám fénykép kell?
egész egyszerüen lefényképezték a blokk tetejét egy tükörrel....
krisz nekem sincs biléta a motoromon és nem foglalkoztak vele eredetvizsgán meg nagoyn rendesek voltak... itt nyiregyen az átiróirodába...
Szia. Ebben igazad van viszont az emberke eredetvizsgálaton rendes volt és sem a nyilvántartsásba sem sehová nem írta be, hogy lettem volna. Ezt a verziót is ő javasolta, csak egyszerüen nem bírok szerezni senkitől sem egy fényképet, hogy hogyan is néz ki. Mondta a srác, hogy elég hogyha hasonlít mert úgyis a beütött szám a lényeg az meg eredeti, mert megnézték, csak festve volt a deltaboxom és szerintem akkor levették csak elfelejtették visszarakni
aaa vazzeg itt adom mindenkinek a szervizkonyvet,de meg nem neznem annyira jar az agyam,h a legegyszerubb dolgok nem jutnak az eszembe.
Ha van szervízkönyved a 250-hez, abban benne van a szivattyú robbantott rajza is.
okes,megprobalom.de csak a hetvegen.koszi megegyszer!
Állítsd be a motort úgy,hogy a leeresztőcsavar legyen a legmélyebb ponton,mert a víz is itt gyűlik össze,és először mindjárt az fog távozni.Akkor kis olajveszteséggel megúszod, ha gyorsan visszatekered.Persze csak a szimmeringcsere után!
Akartam még írni,hogy ha olaj van a víz tetején,akkor biztos hogy szimmeringes,de akkor víz is kerülhetett a váltóba,főleg ha felforrt,és túlnyomás volt a rendszerben!Erősen javaslok egy olajcserét.
most kapcsolok,ha a szimmering ment tonkre,ez valasz lehet az olajhabra a hutosapkaban.mivel ahhoz keves volt,h hengerfejtomites legyen,de ahhoz eleg,h egy szimmeringen atjuto mennyiseg legyen. remelem ez lesz a gond!
koszi!
a vizszivattyut vagom hol van,csak ezt a szimmeringet nem:)a vizszivattyu tengelyen kell keresnem gondolom,de nem kell ahhoz a blokkot szethuzni?asszem nagy szereles all elottem hetvegen.itt sajna nincsenek meg a kello szerszamok...
Ferikém azt nem tudom,hogy a 250-nél hol van a szivattyú,nekem a generátor felett van bal oldalon,de ha visszaköveted a hűtőtől jövő vízcsövet,megtalálod.
Nekem Wartburgom van,annak a hengerfejen van a szivattyú,de annak a tengelye hajtja a ventillátort is,és ha megkopik a csapágy,gyorson kikoptatja a szimmeringet is.Akkor megáll az autós,alapjáraton meglazítja a szivattyú tetején levő csavart,levegő ki,hőfok visszaesik,autó megy tovább.Ismerős szitu?
Szia Marko!
Sajna nem volt este netem, de ma este valszeg leszek msn-en csak előtt meg kell nézni egy kawát peti8-nak. Úgy, hogy lehet, hogy ő is jönne. Tényleg ti már pénteken mentek?
na erre meg nem gondoltam:) hol van ez?hogyan ferek hozza?mindent tudni akarok rola!
hetvegen atmossuk trisoval a hutorendszert+ akkor megnezzuk eztet is. hatha.
amugy tegnap szetkaptam,atneztem a hutosapkat jol ra van-e rakva,probaltam legmentesiteni,stb. levego nem volt benne,pedig mar majdnem leteptem az also csovet,ugy mozgattam:) a sapka jol allt,de tiszta habos volt.na mondom,fasza,hengerfejtomites. letakaritottam,ontottem egy kis vizet bele,inditom.szepen lassan melegszik,ahogy kell.beindul a venti,ahogy kell.es erre elkezd lefele menni a hofokmero.qrva anyad,mitol javultal meg? ma reggel se volt problema,megint hutotte vizet.ha egesz heten nem lesz problema vele,nem tudom mit csinalok. magatol tonkremegy,aztan magatol megjavul?
fasza.hozzal nekem egy ducatit,beszamitodt ezt a vackot?