a háta fölfelé megy, nem lefelé! a lengőkart a himbával összekötő alkatrészből csináltattam 10-20-30 mm-el rövidebbet, most a 20-as van benn, majd kiderül a pályán mit sikerült összehozni. Az első teló nem pumpálható nekem.
Hello Bagoly! Nagyon beadja a motorod! Ültessed amíg bírod nekem is koppanásig van de elől 40mm lesz a következő lépés, és új fejidomtartót is kell emiatt hegesztenem, nemtom első telóba neked is kell-e levegőt fújni, levegő nélkül nekem elhúzza a kormányt mindig de ha fel van pumpálva akkor minden oké. Hátul hogy ültetted?
hat nem tom. a masodik probakornel mar nem csinalt semm hulyeseget,lehet sak felkapott vmit,v a hosszu szetszedett allastol csinalta.majd hasznalat kozben kiderul. egyelore varok,tapasztalok,aztan meglassuk. most nem akarok rakolteni,majd talan egy honap mulva ujra karbiszinkron,fuvokacsere,meg kompressziomeres.de lehet csak oktoberben,ahogy a love engedi,mert meg nyaralni is akarok menni.iden meg nem voltam:)
egyszer még csak, de júl 3-4 pannónia ring. 3-án oktatás, 4-én nyílt nap. Amúgy nagyon túrás volt, le kellett engedni az elejét vagy 20 mm-el, és hátul is 20mm-el rövidebb a kutyacsont
Szép volt Feri! Gratula az "új" motorodhoz ismét, te igazán megérdemled végre, hogy tuti géped legyen! Azért kíváncsiságból egy kompresszió mérést meg lehetne ejteni...nem is biztos, hogy olyan nagy lett az a tömítés...
Nekem meg végre sikerült kiszednem a gyertyát, mert ugye 18-as gyertyakulcs kell hozzá, és meglepődtem milyen szép így több mint 8ezer kilométer után....sehol egy korom a porcelánon...
mintha új lenne....
kesz a frezia:) igy szereles utan sok minden kiderult.elbeszelgettem a szerelommel,es minde nvilagossa valt. az is,h miert ment tonkre,az is,h miert melegedett,es hogy miert ment ugy,miert volt egyenetlen hangja a kipufogonak.
mivel sikba lett koszorulve a henger es a hengerfej is, tul nagy lett a kompresszio.ezaltal tul nagy erohatast gyakorolt a szelepekre es a dugora.+ meg bele is ert a szelep a dugoba,es egyszeruen feladta,elfaradt. ugy ment ,mint golyo,de hat ennyit birt csak. most,h nagyobb lett benne a tomites, a kompresszio lecsokkent.jelentosen.majdnemhogy tulsagosan is. eppen eleg ahhoz,h menjen,de legalabb kimeli a motort,nincs agyonterhelve.olyan egyenletes a kipufogo hangja,amit meg eletembe nem hallottam tole.olyan alacsonyra le tudtuk venni az alapjaratot,h szinte meg tudtam szamolni a detonaciot. nem fog menni 200-zal,de legalabb tobb,mint 1000km-t fog menni:) most attol felek,tul kicsi lett a kompresszio.mind1,majd ha megunom,kap egy uj tomitest,vekonyabbat. most fontosabb a megbizhatosag,mint a szaguldas. meg nem melegxhik annyira!kesobb meg beallitjuk a karbit az uj suriteshez,kicsereljuk a fuvokakat,es lesz egy kituno allapotu 250-esem.
Hali. van 2 db gumim ha érdekel el viheted ingyé. egyik az csak égetni jó csak mert ki látszik a vászon az ha jol emlékszem 150/60 18 metzeler. a másik az még egy keveset el tud futni 160/60 18-as. bridgestone
hát karcosan vettem 15ért...lecsiszoltam vár a festésre,az hétvégén meglesz...
az ár hasonló mint amiért vettem...pici alku belefér de ha festés nélkül kell,úgy is megoldható(festésre előkészített állapotban)
kesz a hengerfej! mar nalam is van,ki van fizetve,ecetera.holnap reggel 8kor kezdjuk az osszeszerelest! ja meg ugy mellesleg a simson henger is kesz van,szoval ha nem lesz kesz idoben a dzsamada,akkor du simson szereles lesz. aztan meg kiprobalom mindkettot.egyszerre
privát elérhetőségem:dadis@freemail.hu
13-ért a Tiéd! írj egy címet és hétfőn postára is adom
Nekem meg végre sikerült kiszednem a gyertyát, mert ugye 18-as gyertyakulcs kell hozzá, és meglepődtem milyen szép így több mint 8ezer kilométer után....sehol egy korom a porcelánon...
mintha új lenne....
mivel sikba lett koszorulve a henger es a hengerfej is, tul nagy lett a kompresszio.ezaltal tul nagy erohatast gyakorolt a szelepekre es a dugora.+ meg bele is ert a szelep a dugoba,es egyszeruen feladta,elfaradt. ugy ment ,mint golyo,de hat ennyit birt csak. most,h nagyobb lett benne a tomites, a kompresszio lecsokkent.jelentosen.majdnemhogy tulsagosan is. eppen eleg ahhoz,h menjen,de legalabb kimeli a motort,nincs agyonterhelve.olyan egyenletes a kipufogo hangja,amit meg eletembe nem hallottam tole.olyan alacsonyra le tudtuk venni az alapjaratot,h szinte meg tudtam szamolni a detonaciot. nem fog menni 200-zal,de legalabb tobb,mint 1000km-t fog menni:) most attol felek,tul kicsi lett a kompresszio.mind1,majd ha megunom,kap egy uj tomitest,vekonyabbat. most fontosabb a megbizhatosag,mint a szaguldas. meg nem melegxhik annyira!kesobb meg beallitjuk a karbit az uj suriteshez,kicsereljuk a fuvokakat,es lesz egy kituno allapotu 250-esem.
az ár hasonló mint amiért vettem...pici alku belefér de ha festés nélkül kell,úgy is megoldható(festésre előkészített állapotban)
kiszamoltam(nem volt nehez), ez a szeleptoreses jatek nekem 22-be fajt. megy ez is a levesbe,mint a tobbi parszazezer:)
nembaj... az enyém jobb lesz :P
most rendeltem meg tag-tól a ventikapcsolót