Köszi szépen, de még sajnos van tennivaló mire tutijó lesz a gép. :)
Lehet hogy jobb lenne leköszörülni a hegesztést, de utána tudsz rá vágni új menetet úgy hogy jó is legyen és felmenjen rá az új kerék? Amúgy hála istennek nem dobálja a kettest csak hangja van a többihez képest. Ha a kettest hagyom így és a hegesztést le lehet köszörülni akkor már csak egy fontos dolog marad: az önindító kopott bendix kereke. Az mekkora meló anyagilag és mennyire kell megbontani hozzá a gépet?
Ja, szerelő aki nem ver át?! Márkaszervizesek is úgy ahogy tudnak Kétszer engedtem másnak hogy hozzányúljon ha nem vok ott, akor lebunkóztak meg minden, hogy nincsen bizalom stb.. és utána meg kiderült az átverés akkor is én voltam a bunkó. Úgyhogy jó szerelőt én is keresek. Jó mocizást! csőő
Kompresszió rendben van, membrán vizsgálat szerintem nem volt... nem sokára elgurulok a faszihoz és rákérdezek.
De, komolyan mondom ez már vicc, nem tud rájönni mi baja, pedig nagyon nagy volt a szája, hogy 30éve szerel motorokat és kb 20éve mikor ezek bejöttek nagyon sok ilyet csinált, most meg nem tud rájönni, hogy mi lehet vele a gond...
Na mind1. Remélem jó hirrel jövök vissza nem sokára! Addig is üdv
Pont ez kell nekem, köszönöm szépen, el is raktároztam magamnak a tel. számot.
Az a baj hogy ebben az országban nehéz elkerülni a kóklerséget akár bármilyen használt jármű megvásárlásáról akár a szervizeléséről van szó, de én el akarom kerülni. A motoron sok a rendbetenni való, de arra törekszem hogy szépen lassan a lehető legjobb formába hozzam.
Hali, jó az FZ750-ed! Nem gáz ha ráhegesztették az első lánckereket mert tuti nem olvadt be mélyen a varrat, le kell köszörülni de nagyon sok tankolás ára széthúzni a blokkot, nekem is dobálja a kettest, de a többi fokozat jó, és még sok évet elmennek ezek a gépek! Meg most tart 140-180-ig a kettes, de ha nem városban használod nem gáz, meg az csak kínlódás ekkora géppel.
Itt szeretném megjegyezni hogy nincs sok tapasztalatom a motorokkal kapcsolatban, ezért is jöttem erre a fórumra és minden okos tanácsot nagyon szívesen fogadok, ezért is kértem segítséget azzal kapcsolatban is hogy hová tudom vinni normális helyre a motort. Ha tudtam volna hogy ilyen szar ez a hely akkor nyilván nem viszem oda :(
Az első lánckerék nincs szarrá kopva, teljesen jó még, nem túl régi darab. Odaadtam egy ismerősöm által ajánlott szerviznek a motort, de qrva nagy hiba volt. Nem szóltak hogy mi a stájsz a lánckerékkel csak utólag mikor mentem a motorért, nem hívtak fel hogy ezt így nem kéne, hanem kicserélték a láncot meg a hátsó lánckereket. Meg egy csomó más dolgot is elbasztak ami miatt ideg vagyok és viszem vissza nekik a motort. Otthagytam egy (számomra) kisebb vagyont egy rakás kókler kezében akik összelapátolták a motort úgy hogy az első km-en ne kezdjen el széthullani amíg elhozom.
A kettesnek jól hallhatóan erősebb hangja van mint a többi fokozatnak.
Csak nemrég vettem, 160-nál többet még nem mentem vele. Most rakattam rendbe rajta minden kötelezőt, összes folyadék és szűrő, láncszett, gumik, féktárcsák és betétek, gumik, teleszkóp szimmeringek + olaj cserélve, plusz kisebb-nagyobb javítások lettek rajta eszközölve. Blokk egészséges, nem csörög nem zörög és nagyon jól megy a korához képest ('86-os), de a gumi csak 210-ig bírja, viszont nemigen terveznék amúgy sem 200 felett menni :) Amiket még rendbe kell hozni:
- vmi b@lf@sz RÁHEGSZTETTE (?) az első lánckereket a kihajtás tengelyére, így keresnem kell egy bontott tengelyt hogy az első lánckereket is ki tudjam cserélni
- önindíó bendix kereke kopott
- kettes recseg
Mivel minfhárom dologhoz szét kell borítani a motort teljesen, ezeket egyszerre akarom megcsinálni. Szerinted anyagilag mekkora beruházás?
mikr nem volt első sárvédőm egy ideig me a sárvédőtartó baszás elrepedt, és magamnak kellett kivágni-kalapálni(nem volt kis meló) a tartóját, na ez pont télen volt ( ha megnézed a kéepek nem szépidőmotoros vagyok) és a nagy esőzésekben bizony volt hogy átment benellibe, volt hogy cb500-ba is már...
Hi mindenki!
Tegnap voltam olyan bátor és lemostam a motorom majd mikor mosás után 1 órával használni szeterettem volna nem indult be. Tuti gyújtásprobléma. Ma kiszedtem a gyertyákat amik az indítózástól eláztak kiégettem a gázon és visszaszerelésnél csak hobbiból megnéztem mekkora is a szikra a megfelelő hézagú tiszta gyertyán és meglepően alig látható íveket húzott a már kicsit gyenge akksival. Ekkor jött a bikázás és a 4 indítózásra elkapta és el is indult mind a 4 henger szépen majd próbakör és minden ok. Annyi lenne a kérdésem mennyire is erős ez a szikra más típusokban mivel lehetne kicsit erősíteni? Amúgy a motor mechanikusan jó és jól is megy (kb. 150eFt uán ).
Némi ötletadó céllal írtam ezt hátha jár így más is ebben az időben.
bye
hát, ahova én vittem a gépem legutóbb az jó volt, gyors volt, olcsó volt (mármint rendes árú, nem gyanúsan). nagybátyám a yamaha venture-ét is odavitte.. (v-max blokkos szupertúrázó.. ) valamilyen lajos 06309427653 (remélem ez az.. )
Nem találtam olyan kategóriát sajnos ahová az FZ jobban befér, így hát ide írok ha nem gond :)
És rögtön egy kérdés: tud valaki esetleg XIX. kerületben vagy lényegében Budapesten bárhol olyan szerelőt aki ügyeskezű, megbízható nem b@sz át és jól ért a Yamahákhoz? (Az sem baj ha vidék valahol Bp. közelében, és az sem ha háznál dolgozik).
Köszi az infókat!
Sajnos már ezeket a hibalehetőségeket már mind mind végig zongoráztuk...
Nem tudom mi lehet vele, de ez már a szerelőnek ciki h nem tudja megcsinálni
Ha még az idén kész lesz gurulhatnánk vmerre
Köszi szépen, de még sajnos van tennivaló mire tutijó lesz a gép. :)
Lehet hogy jobb lenne leköszörülni a hegesztést, de utána tudsz rá vágni új menetet úgy hogy jó is legyen és felmenjen rá az új kerék? Amúgy hála istennek nem dobálja a kettest csak hangja van a többihez képest. Ha a kettest hagyom így és a hegesztést le lehet köszörülni akkor már csak egy fontos dolog marad: az önindító kopott bendix kereke. Az mekkora meló anyagilag és mennyire kell megbontani hozzá a gépet?
De, komolyan mondom ez már vicc, nem tud rájönni mi baja, pedig nagyon nagy volt a szája, hogy 30éve szerel motorokat és kb 20éve mikor ezek bejöttek nagyon sok ilyet csinált, most meg nem tud rájönni, hogy mi lehet vele a gond...
Na mind1. Remélem jó hirrel jövök vissza nem sokára! Addig is üdv
Az a baj hogy ebben az országban nehéz elkerülni a kóklerséget akár bármilyen használt jármű megvásárlásáról akár a szervizeléséről van szó, de én el akarom kerülni. A motoron sok a rendbetenni való, de arra törekszem hogy szépen lassan a lehető legjobb formába hozzam.
A kettesnek jól hallhatóan erősebb hangja van mint a többi fokozatnak.
- vmi b@lf@sz RÁHEGSZTETTE (?) az első lánckereket a kihajtás tengelyére, így keresnem kell egy bontott tengelyt hogy az első lánckereket is ki tudjam cserélni
- önindíó bendix kereke kopott
- kettes recseg
Mivel minfhárom dologhoz szét kell borítani a motort teljesen, ezeket egyszerre akarom megcsinálni. Szerinted anyagilag mekkora beruházás?
Tegnap voltam olyan bátor és lemostam a motorom majd mikor mosás után 1 órával használni szeterettem volna nem indult be. Tuti gyújtásprobléma. Ma kiszedtem a gyertyákat amik az indítózástól eláztak kiégettem a gázon és visszaszerelésnél csak hobbiból megnéztem mekkora is a szikra a megfelelő hézagú tiszta gyertyán és meglepően alig látható íveket húzott a már kicsit gyenge akksival. Ekkor jött a bikázás és a 4 indítózásra elkapta és el is indult mind a 4 henger szépen majd próbakör és minden ok. Annyi lenne a kérdésem mennyire is erős ez a szikra más típusokban mivel lehetne kicsit erősíteni? Amúgy a motor mechanikusan jó és jól is megy (kb. 150eFt uán ).
Némi ötletadó céllal írtam ezt hátha jár így más is ebben az időben.
bye
Bagoly600 a kapcsolóval mi a helyzet?
Ez még a javítás előtti állapot, igaz külsőre nem nagyon változott de rengeteg minden új rajta mostmár. Ma csinálok friss képeket délután.
Nem találtam olyan kategóriát sajnos ahová az FZ jobban befér, így hát ide írok ha nem gond :)
És rögtön egy kérdés: tud valaki esetleg XIX. kerületben vagy lényegében Budapesten bárhol olyan szerelőt aki ügyeskezű, megbízható nem b@sz át és jól ért a Yamahákhoz? (Az sem baj ha vidék valahol Bp. közelében, és az sem ha háznál dolgozik).
Köszi szépen előre is a válaszokat.
sőt azóta hogy nincs ez a második motorom mármint a robesz.
Sajnos már ezeket a hibalehetőségeket már mind mind végig zongoráztuk...
Nem tudom mi lehet vele, de ez már a szerelőnek ciki h nem tudja megcsinálni
Ha még az idén kész lesz gurulhatnánk vmerre