nem emiatt kell nagyobb gazzal elindulni. haverome exupmentes,enyem exupos.annyi a kulonbseg,h mikor gyorsultunk elso 4 sebessegnel elonyre tettem szert,mert alacsony fordulaton jobban huzott.
en inkabb egy alapos karbipucolasra,szelephezagalllitasra es karbiszinkronra voksolok.termeszetesen ebben a sorrendben. esetleg meg a gyertyat is megneznem,mert ha regi,mar nem ugy ad szikrat,nem tokeletes az eges,stb stb stb.
az exup szelep a kipufogoban van, a negy leomlo talalkozasanal.lenyege,h also fordulattartomanyon zarva van,igy fojtast eredmenyezve noveli a nyomatekat a motornak.folsobb tartomanyban nyit,szabad aramlast biztositva a kipufogo gaznak. ha az elromlik,azt veszed eszre,h elgyengul alacsony fordulaton. ne ugy kepzeld el,h egyaltalan nem fog menni,mert nem olyan hatalams nagy a hatasa. sztem nem sok koze van a fogyasztashoz,max annyi,h zart allapotban felsobb tartomanyban erolkodik kicsit a motor.ha kiveszed nem lesz tole a motornak semmi baja.ez csak egy plusz,mint 2T-nel a power szelep.lenyegeben az is,csak 4T valtozatban.
őőőő... ok :)
6x futottam neki mire megértettem
Akkor ezek szerint elképzelhető, hogy alacsony fordulaton ezért nem tudtam elindulni, csak nagy gázzal?!
Vagyis gondolom egy csomo más is lehetett, de ez is közrejátszhat?!
Ha minden igaz, holnapra elkészül a kicsike... épp ideje ez a 7. hete h ott van
alacsony fordulaton folytja a motort, így nagyobb kipufogó átmérő lehet ami magas fordulathoz optimális, és alacsony fordulathoz ez a pillangószelep hatására gyakorlatilag folyamatosan ávltozó kersztmetszet lehet, ami épp ideális vagymi.
Az EXUP szelep egész pontosan mire valo?
Láttam, hogy sok mindenki inkább kiköti, mert akkor nincs vele baj.
Nekem a szerelő kitalálta h elszakadt és lehet h emiatt sokal be/tul sok benyát kap/ a motor.
LEhet ez a baj?
Vagy ennyire nem értene hozzá?
Amugy az Orange motor szervizről van szo... kerüljétek mint az aidses kurvát!
kivette belole a perselyt,es belerakott egy masikat. az enye,mivel regi,es sztem a tied is,nem nicasilos,hanem vasbetetes.egyszeruen felhevitette,es kivette ezt a huvelyt, v perselyt,nevezzuk barminek.aztan annak a meretei alapjan,meg a dugohoz viszonyitva elkeszitette a jot.igy pontos az illesztes.
szegeden van egy ficko es nagoyn jo munkat vegez.hivatasa 2T dugok keszitese, motorok ujraperselyezese. szoval ok direkte ezzel foglalkoznak.szamlaval,mindennel egyutt csinalta.
en inkabb egy alapos karbipucolasra,szelephezagalllitasra es karbiszinkronra voksolok.termeszetesen ebben a sorrendben. esetleg meg a gyertyat is megneznem,mert ha regi,mar nem ugy ad szikrat,nem tokeletes az eges,stb stb stb.
Ismét Yamahás lettem,eltoltam a Dominator és vettem helyette egy 250-es fotelt
semmi olyan...
6x futottam neki mire megértettem
Akkor ezek szerint elképzelhető, hogy alacsony fordulaton ezért nem tudtam elindulni, csak nagy gázzal?!
Vagyis gondolom egy csomo más is lehetett, de ez is közrejátszhat?!
Ha minden igaz, holnapra elkészül a kicsike... épp ideje ez a 7. hete h ott van
Láttam, hogy sok mindenki inkább kiköti, mert akkor nincs vele baj.
Nekem a szerelő kitalálta h elszakadt és lehet h emiatt sokal be/tul sok benyát kap/ a motor.
LEhet ez a baj?
Vagy ennyire nem értene hozzá?
Amugy az Orange motor szervizről van szo... kerüljétek mint az aidses kurvát!
nekem is mindig késve jön minden
fasz a posta....
te mikor adtad fel az ekeket,mert meg mindig nem ertek ide.most mar aggodom.
kicsit elüt a váztól... nem az a formavilág
lehet én is csináltatok inkább farkot...