Nem, erre sosem gondoltam, a lehúzás netovábbja igénytelen munkával együtt. A pénz nem zavar annyira ha jól dolgozik egy szakszerviz, de azok általában drágán és szarul dolgoznak, az viszont zavar.
Csak arra gondoltam hátha esetleg vki tud itt vmi eldugott házi szakit akinek a kisujjában van az egész.
ma feladtam a hengerfej tomitesem a mogyorodi fickonak. azt mondta szerdara mar itt is lehet. mar nagyon varom.mindjart del,remelem megerkezik az ek,es nem szivat a posta.viszem ki,es pentekre talan kesz is a hengerfejem.aztan szombaton lehet az osszeszereles,es ismet lesz motorom.kerdes,meddig:D
Kerestem a bizonyos Lajost akinek megadtad a számát, de finoman, ám annál biztosabban elhatárolódott attól hogy megcsinálja a motoromat. Azt mondta csak haveroknak, barátoknak szerel, egyébként nem vállal "idegen" motorokat.
Tehát Uraim: változatlanul keresek Yamahához értő, NEM KÓKLER szerelőt Kispest környékén vagy Budapest közelében vidéken, nem baj ha háznál dolgozik meg ilyenek csak BECSÜLETES legyen ha egyáltalán a mai világban ez lehetséges.
sry,ujra elolvastam,csak nem lattam jol az idegtol,mert mar 36x kinyirtak cod2-ben
sztem elkepzelheto,mert a 2kr fzr250-ese jo az enyemre, az FZ 250-ese is jo az enyemre. sot ,ugy tudom a CBR F es a CBR R blokkja is megegyezik(ezaltal a deklik is), csak az R egy kicsit fel van specizve meg +ba. de ez csak proba eseten dol el.
Lábtartó magasságában ha van cső akkor kisebb a motor kerületi sebessége megálláskor mint ha fentebb lenne valami ez tuti nekem egyszer a kipufogóm nagyon szépen megfogta az eldőlést csak az index eltört ami be volt kapcsolva, és elfüstölt az izzószál, a benzin meg ömlött kifelé ezerrel az index alá, csoda hogy nem kapott lángra! Úgyhogy van itt minden
Ádámnak igaza van! Bukógomba a vázat terheli az idom meg letörik meg minden de tompítja az ütést meg eloszlatja, inkább idomot cserélek mint vázat. De ki kell próbálgatni, biztos meg lehet találni a tutit!
hello Srácok!
ugye dekli kéne a 4JH-s FZR600R-emre,felhívtam egy bontót és azt mondták,hogy pl a régebbi (90-es..91-es) deklije nem jó rá(generátordekli),de a régebbi Fazer 600é jó rá...
mit szóltok hozzá?lehetséges ez,vagy jó rá a régebbié is
nem mehet el a váz? meg nekem a blokkon van pár oylan scavar ami masszívabbnak tűnik, azokhoz gondoltam még.. de nemtom, félek hogy kiszakít valéamit, vagy elhajlít.. :S
Hi adamfzr!
A bukógombát én konkrétan csináltattam a szerelőmmel egy érdekes fehér színű esztergálható műanyagból készült kb 2-3ezerért. Konkrét helye nincs nekem a motortartó bölcsőnek az oldalán van 2 furat és az egyikbe lett belerögzítve, de sok helyre fel lehet tenni. A gond annyi volt vele hogy köszörülni kellett egy ferde alátétet alá hogy egyenesen álljon. NAGYON hasznos nekem 2szer felborult a motorom és SEMMI baja nem lett semminek mivel ez fogta fel az ütést 100%ig. Mit szeretnél még tudni?
Közben beszéltem vele telefonon, és azt mondta hogy vszinü a fesz szabályzo nem az igazi(de nem hiszem, mert egy másik szerelőnél ezt csereéltettem ki elsőként).
Meg van rajta riaszto és az is bekavarhat, de amiota rajta van semmi nem változott a motoron azzal tuti nincs baj!
Meg h a gyujtás kapcsoloban 2 vezeték összeégett... hát komolyan ez már vicc!
Na mind1, 5körül megyek oda...
sok siekrt! nem azert,h vedjem a szerelot,de minket is szivat mar 1 eve a simson,es nem tudunk rajonni a hibajara. mar mindent kicsereltunk rajta,megis hiaba.szoval vannak szivatos esetek. pl newman gepezete is.o is teljesen felujitotta,megsincs kompresszio...
Köszi szépen, sajnos nem én csináltam. A képen nem látszik de ahhoz hogy makulátlan legyen a gép sinán elbírna egy újrafényezést meg némi idomjavítást :(
ne aggodj,en is,meg meg sok mas is igy jart.dragan nem csinalnak semmit. en a 4. szerelonel tartok,egyikkel birosagra is megyek.szegedi vagyok,pesti szervizt nem tudok ajanlani
Ismerős problémák szintén '86-os Fzm van. A lánckerekem nekem is le volt heggesztve ez komplett tengely csere ami kb 12-15e lehetett bontva a blokkot szét kellett bombázni totál hozzá ami kb 30eFt- ba volt szelephézaggal karbiszinkronnal együtt. Az önindító fogaskerekét szintén fel kellett köszörültetni az 1-2e be került és azóta is jó. Plusz generátorlánc csere is mert az is ki volt nyúlva, főtengely csapágyakat is meg kell ilyenkor vizsgálni mely csészénként 3eFt. Az olajszivattyúm is fell lett köszörülve mert nagyon durván kopott volt már. A blokk el volt törve(!) egy rejtett helyen ezt AVI-val hegesztetni. Stb. Volt még sok amit csinálni kellett, de nem árasztanám el az oldalt. Jah láncot pedig kizárólag lánckerékkel szabad cserélni különben a jó lánc nem fog 10eKm se bírni és szétnyúlik. Amúgyis a lánckerék vagy 8e a kettő a lánc meg több mint 20e.
üdv
csakakarbinál lehet turpisság. a bendixet meg általában egy kisebb fedél eltávolítása után szokott volt lehetséges kivenni, legalábbis eddig mindenhol viszonylag eccerűen megoldható volt..
Csak arra gondoltam hátha esetleg vki tud itt vmi eldugott házi szakit akinek a kisujjában van az egész.