Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát,ez is egy megoldás,de én nem szoktam pánikszerűen elhagyni a süllyedő hajót.Főleg ha be lehet foldozni a léket.A motor is olyan,mint a gazdája,ha törődik vele,és nem hajtja szét, sokáig fog menni.Én is az előző gazda hiányosságát javítom.
Te gyogyós vagy Q.
Ebből a pénzből vettem volna másik 3 iet...
én nem szórakozok havonta vagy akár 2-hetente másik motorom van vagy egyszerre több is.
Ameiknél baj van vagy úgy gondolom lesz egy 5-ösért megnézetem aztán meg értékelem hogy megéri-e nekem ha megcsináltatom,és ha mkész van mennyiért lehet eladni.
2-hete eladtam a FZR-t azóta enduróm van de azt is eltolom a héten pedig hibátlan csak hobbimotor...
Igaz ezt szegeden nem lehet megjátszani mert azonnal lekapcsol valami közeg:)többek közt a hatóság szorongatása miatt is jobb itt lenni itt még a 2,5-év alatt egysszer sem igazoltattak meg sem állítottak.
Mindig előre bejelntik hol a trafi úgyhogy meglepetés sem érhet.
Ja és összvissz van 6-rendőrautó:D
Szal igaz utólag könnyű okosan számolni ha benne vagy úgyis minden filléred ráöltöd de ezt kikerülheted:próbáéj meg nem beleszeretni túlzottan a járgányaidba ha érzed hogy kilóg a lóláb inkább told el.Pest és esztergom vonzáskörében olyan motort találsz amiet akarsz és nincsenek széthajtva +15-ezer az hogy hazavidd kalkulálj és gondolkozz többet hogy mi éri meg neked.gondolom a csajod má nem először néz hülyének a motor miatt nyárra vegyél egy nagyobb robogót tavaszra meg összegyűlik annyi hogy vegyél egy normális motort.
ha el van rakva a vezérlés attol is csinálhatja ( max1 fog) 2nél már belever!
Leveszed a karbit a kipuffot, csinálsz egy befujást a gyertyánál( rossz gyertyát átalakitasz,fontos a tömitettség,kompresszorral kb 2-3 bar nyomás felső holtponton a dugó,rögzitve a fötengely.sürités ütemben) hid el kibujik a szög a zsákból (ha a karter fele fúj hallod a az olajbeöntönél(henger dugó) ha a kipuff -szivóoldal (szelepek) külün-külön mindeggyik hengert) a hengerfej tömitésnél bugyog a viz !
a mieinkbe va nmembran?mert annak elkopasa szokta meg szivatn iaz embert.bar az kompressziocsokkeneshez nem vezet.
erre en azt mondom,h megvettem 335-ert,es kb ugyanennyit ralocsoltam,+ ami a szerelom lenyult tolem meg egy 100-as. erjetek utol! na jo,megse,senkinek nem kivanom ezt
hat ha ezeket mind korrektul feujitottad,nem sok ujabb lehetoseget tudok modani,ahol elszallhat a kompresszio.esetleg kifujas? lehet amit vettel hengersort,az is szar volt.v felfurattad?ujraperselyezted?az a legegyszerubb,es legjobb megoldas.en azt csinaltam,es szelepgyilkos kompresszioja lett ha a szelephezag rossz,akkor szinten papa kompresszio. esetleg ha rosszak a vezermutengelyeid,elfordulhat ,h az is kozrejatszik. pl el van kopva,ne nyitja megfeleloen a szelepeket,stb.
ebayen ki lehet fogni jo es olcso hasznalt cuccokat.
újak a szelepek, becsiszolva, új lapkák, beköszörűlve
új dugók új gyűrűkkel
új hengersor
de akkor mi a picsa.........
és ami a lényeg, hogy megy?
Hát sok választásod nincsen, új dugó henger nincs miröl beszélni maradnak a szelepek ! hézag? ok akkor be kéne csiszolni öket megnézni nem e görbék max pakolás
amire ki tudja kell-e költeni
nem rossz összeg, azért kaptál volna még egy jó állapotu gépet.
Dádis: Nem nézted a vaterát? Valaki bont egy fzr 600-t...

http://www.vatera.hu/listings/...
ebay.co.uk. Szokott lenni pár cucc egész jó áron
rábasztam már 300-at a mocimra és mindig szar
4es a kompresszióm hengerfelújítás után új szelepekkel, új dugóval, gyűrűkkel és hengersorral...
felgyújtom....
" most vettem észre"
Scusi Signor. nem volt nálam a rádió maroktelefonom és vettem észre hogy hívtál
Sziasztok!
Nem tudtok pár jó külföldi(osztrák vagy német) bontó vagy valami bolt honlapjának címét,ahonnét tudnék rendelni a motoromhoz alkatrészeket?Kéne dekli, lábtartó,ha olcsó akkor idom és tank is...Amúgy FZR 600R az áldozat...
Lécci segítsetek!
Előre is kösz!
Nekem csak a 600-hoz van szervízkönyvem,annak 140/60 Zr18-ast ír.Szerintem ez lehet az 500-as mérete is,csak ki szokták cserélni nagyobbra,mert akkor jobban be lehet dönteni kanyarban,meg jobban mutat széles kerékkel.
Nekem is olyan van rajta!Azt nem tudom mekkora a gyári,de vastagabb nem fér be sajnos!
Nálam a forgalmiban 62KW-os (84 ló) az 500-as,tudomásom szerint a 600-as 13 lóval több.Az Exup szelepes (FZR 600W/C)az még több.Érdekes,hogy a gépkönyv nem írja a teljesítményt.Kár.
Snoopy,neked milyen méretű gumik vannak fenn az 500-on?Én 160/60Zr18-as hátsó gumival vettem,de szerintem ez jóval szélesebb mint a gyári méretű.
Ne aggódj itt is fogyott nálunk a célzóvíz Peti8-at elvittem bulizni végre látott headbang versenyt vihogtam reggelig. Sajna azért nem mentem, mert ahogy csurig tankoltam a mocit rámszakadt az ég, de későn jutott eszembe, hogy kocsim is van és nem is akár milyen, de ezt te tudod a legjobban
sztem gyári kormánnyl a gizda a fighter..