Kapsz érte egy FZR-250-et
friss festés+lakk
új szelepsor, dugók, gyűrűk, henger, vezérműlánc, gyertyák, olaj,szűrők
100-ért vettem, közel 300-at költöttem rá...
sziasztok, eladó a mocim, ha valakit érdekel...
ha van egy idomszetted, vagy csupaszt szeretnél, akkor ideális.
meg szerintem olcsó is ennyiért (lásd a leírást)...
http://www.vatera.hu/yamaha_fzr_750_genesis_fe
lujitva_video_74096858.html
hasznaltauto.hu -n is fent van
üdv, széles utat!
a kiegyenlitő tartályon azt hiszem van jelzés " gondolom az a hideg állapotra vonatkozik. az oil lámpa nekem csak akkor csinált ilyet mikor kevés volt az olaj benne. ellenőrizd a szintet! zöldes feketés fehéres a ruhám, lehetséges hogy engem láttál, mentem az abasári motoros felvonulásra. te is motoroztál?
Szög a gumimban, és frankó gumist kerestem volna, gyorsan. Aztán lett. Intergumi 1000 ft 3 perc és go!
A tágulási tartályban ha meleg a motor 5 cm-rel magasabb a szint, ha hideg vissza szívja. Ez így ok? Nem hinném. És a következő: a piros oil lámpán meleg motornál kis vállás után kigyullad, gázadásra nem alszik el, csak ha a gyújtást leveszem de legalább azt is 5 másodpercig. Valaki valami okosat?
Gábor asszem szombaton láttalak a benti MOLnál, ugye zöld a ruhád?
mar nicns annyi penzem,h vegyek melle egyet.regen volt,de azt mar beleoltem ebbe:) most mar csak a minimalis szukseges osszeget aldozo ma motorra.meg megkapja az ékeket,meg az egyedi jo draga tomitest,es kesz.tobbet nem kap.csak ha nem kel el jovo marciusig,akkor kap egy sportdobot.
eddig volt egy NS125-om.alkatreszileg ne mvolt gond,mivel nem kellett hozza.aztan egy Cagiva frecciam.vette mhozza egy masik motort,igy el voltam latva alkatresszel.gondolkodtam,h az FZR-hez is veszek egy masikat:D
eddig csak erre a motorra fizettem ra.az elozot,amit a mai napig is visszasirok 20E Ft haszonnal adtam el. most ezt a simsont meg az FZR-t kell eladni. a simson is rafizeteses,nagyon bevasaroltam most motorok teren.na de majd jovore! jon a ducati,ha jon,meg egy yamaha Dt, v egy simson s53-as,h azert sarazzunk is ne csak porozzunk:)
Értelek,a Gilerán csak 50000-et buktam,igaz nem akartam sokáig húzni az időt,az elsőnek odaadtam.Nyugaton csinálják okosan,a garancia leteltekor cserélik a járművet.Így a legolcsóbb.
Az első szerelő nekem se jött be,csak félig állította be a karbikat.A ritka motorokkal vigyázz,csak fiatalt vegyél,mert régebbihez már nehéz alkatrészt találni.Nekem előzőleg egy olasz Gilera 125-ös sportmocim volt,meg is nézték sűrűn,de alkatrészt szerezni hozzá itthon egyenlő a lehetetlennel.
Én úgy vagyok vele,most rendbehozom a hibáit,alapvetően jó állapotban van,a teljesítménye a német autópályára is elég,a fogyasztása remélem kedvező lesz,ha beállíttatom a karbikat.Úgyhogy terveim szerint én már nem váltok.Interneten alkatrészt lehet böngészni,japán motorokkal az ország jól el van látva.
Lehet részletre is venni 1-2-éves motor is 1.600-ezerre 10-évre 24-27-ezret fizetsz.
Persze nem éri meg mert egy most mondjuk 2003-as hayabusa ami 1.6-milla 10-év mulva foglamam sincs mit ér.
A futamidőt is rövidítheted ha többet fizetsz kevesebb évre mondjuk 4-5-évre.
Én sem veszek új motort soha mert anyagilag nem feltétlenül éri meg de a motorozás mindig is többe került az érzés miatt amit az autó nem tud visszaadni.
a csajokat surubben cserelem,mint a motort:D itt inkabb azt szivtam meg,h mire a 3. szerelo rajott,mi a baja,addig mar annyiba votl a gepezet,h ne merte meg eladni.aztan mar felig fel volt ujitva a blokk,es kotelezoen fel kellett ujitani teljesen,ha nem akarok nagy veszteseggel kiszallni belole.ha rossz alapotaban adom el,akkor bukok3-400E-et.ha jo,akkor csak 100, max 200-at.nem mind1:D a csajom meg nem ert a motorokhoz,nkei kuss van,max egyutterezhet velem.azt meg teszi,szoval jo csaj:) teny,h beleszerettem a dogba (armint am otortba,mert goynyoru),de azert ha konynes szemekkel is,de meg tudnek valni tole.jelenleg azt tervezem,h megcsinaltatom,hasznalom,kozbe aranyaron kitartom.ha vki igy elviszi,ok,vigye.ha nem,megmarad. kesobb,ha lesz penzem,lejjeb viszem az arat,es veszek egy ducati 748-ast:D nem akarok nepmotort,amibol minimum 3 jon veled szembe.eddig egyik motorombol sem volt sok az orszagban.
Nem is nem egészséges henem gazdasági totálkár
Ha úgy néz ki tovább marad mint 15-nap akkor átiratom de álltalában üzementartóival hozom el.
Új bizti csak átiratni nem kell.ja meg a forgalmit is át kell iratni.
Mégsem 70-80-ezer csak 25-30
Meg a másik dolog flood:ha havonta,vagy kéthetente másik motorod van,mennyibe kerül az átíratás?Vagy át se iratod?Én szeretem ,ha a motor a nevemen van,és úgy is szabályos.
Én már beleuntam.
Ha nem tetszik eltolom.
Én nem vagyok rögtönzött és örök mélyégű zsebbel rendelkező szervíz.
Persze ha valamit megéri megcsinálni oké.
De amikor egy 300-ezres motor 7-8-ezerbe benne van már mert minden szar rajta az már nem egészséges.
friss festés+lakk
új szelepsor, dugók, gyűrűk, henger, vezérműlánc, gyertyák, olaj,szűrők
100-ért vettem, közel 300-at költöttem rá...