Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha kicsereltek es nem volt hezagallitas,nem ert semmit:) mar csak azert mondom,mert irtatok,h lama a szerelo,lehet elfelejtette:D termeszetesen a kipufogo szelepeket is be kell allitani.ezutan kotelezoen egy karbiszinkron is. ellenorizni kell az uszoszintet is,bar nem hinnem,h lehetne gond.viszont ha azt nezzuk,h eltort benne egy csavar ha felakad az uszo,okozhat problemat. membran allapota mien?
vavava,most kapcsolok,azt mondjatok fustol.milyen szinu a fust?ha kekes,akkor nem a benya,hanem az olaj.szelepszarszimmering,es okozhat ez is fulladast. nincs benzinszaga a kipufogogaznak? nem ugy ertem,h meg lehet allapitani,h benzinnel megy,hanem ugy,h tomeny benzinszag,ami mar-mar elviselhetetlen.
van meg egy otletem.mondtatok,h alapjaraton all le.lehet nem tolt rendesen a generator,es leall?magas fordulaton meg ugye tolt rendesen,ezert kapja el.
hu,nagyon sok minden okozhatja ezt.sztem vigyetek el egy hozzaerto szerelohoz
olcson megusztad
Van egy ugyanien motor fennt a neten a motor.-hun 200-ért odaadja a csávó tőlem vette ugyanien mint a tiéd (volt)külföldi papíros mást nem éri meg venni majd meglátod ha keresgélsz.
Dobógókőn motoroztunk és egy jó gyors kanyart elnéztem!A motor jobb oldala nekiért a szallagkorlátnak,beszitált aztán bele a szembe árokba!Csak az a baj hogy agyrázkódást is kaptam és nem emlékszek semmire csak a nagy szitálásra!Elég idegesítő,hogy nem tudom miért estem el!
isten hozott a klubban.. bakker, azt hittem csak magad törted.. szegény motor. hogy a fenébe sikerült ennyire nagyon?
ezt hogy hoztad össze?
nekem pont ez volt, és ha rázogattam a motort beindult néha, de betolni be lehetett. nekem az akksiról lazult le az a baszás, nem a saru hanem másik csavar is van ott.
Sziasztok!
Végre haza jutottam egy hét óta!multhét szombat olyan jót motoroztam,hogy ugy tünik lesz egy pár eladó alkatrészem fzr-hez!Szerintetek lehet törvényesen vázat cserélni?
A szelepek lettek elsőként kicserélve, szoval az nem vszinü.
Most arra gondol a szerelő, hogy a tűszelepeknek van egy háza és ami rögziti csavar az el volt törve és igy nem nem a tűszelepeknél szivta a benzint hanem onnan ahonnan gyorsabban és több jön, vagyis a törött csavar helyéről...
Vmitől mindig besokal a motor...
Amugy 10l volt a fogyasztása.
nem lehet,h a szivoszelepek hezagjai tul nagyok,es omlik be a benya? nekem pl volt ilyen problemam a rengeteg tobbi mellett.
Szevasz Bubu, azt a srácot én is ismerem! Nagyon jóképü és rendes srác... csak hát a baráti társasága...
Amugy ha megoldást nem is találtok a motor bajára, legalább embereket toborozhatnánk és megverhetnénk a szerelőt, vagy azt a majmot aki eladta :)
Sziasztok!
Egyik cimborámnak van egy 94-es fzr 400-asa. Olyan pröblémája van hogy ha megáll vele a lámpánál akkor lefullad. Valószínűleg megszívja magát mert ha elkapja és nem áll le akkor után elég szépen füstöl most szervízben van de a láma szerelő 6 hete nem jön rá h mi a baja. Volt már valakinek hasonló? Mit ajánlotok azon kívül h vigye máshová
nem,ez Hiloczki Janose,de haverok,ismerik egymast. tag24 alias Toth Adame kek feher ikerlampas 3ln-es blokkos.
gyujtaskapcsolo,gyujtotrafo,stb.engem egyszer az akksi pozitivja szivatott.epp csak laza volt,de ne merintkezett,es igy nem forgatta az oninditot.sztem kezdd az akksinal.ha laza huzd meg,aztan fogj egy meromuszert es nezd vegig. egnek-e a kontroll lampak ha raadod a gyujtast. ha egnek,beindul-e az onindito.ha beindul,kapnak.e szikrat a gyertyak.kiveszed a gyertyat,hozzaerinted a femhazhoz testkent es figyeled.ha van szikra,szep nagy,mind a 4-nel,akkor nem elektromos hiba.
a legfontosabb kulonbseg a henger,es a levegoszuro csatlakozasanal van.allitolag lehetetlen felrakni egyiket a masikra. termeszetesen kulonboznek a fuvokak is.mintha Janos azt mondta volna nekem,h az o alapjaratija 50-es.ez a 3ln-ben 37,5 v 42,5. szoval nagyon sok minden. az a baj,h ezek szerint a tied is oszver,es igy mocskos nehez beloni.ha 3ln a blokkod,akkor mindenfelekepp egy 3ln karbit kell hozza rakni,de abban sem mindegy,h milyet. a 3ln-nek tudomasom szerint 7 fajtaja van.karbibol legalabb ketto megy hozza.mindegyik karbi bdst-28 jelzesu,de azon belul fuvokak utan tobb valtozat van. ezt mind leirasok,bontott abrak alapjan gyujtottem ossze. miert nem tudjatok beloni?alapjarat,fogyasztas,v kiporges miatt?
http://www.hasznaltauto.hu/2058477_yamaha_fzr250_1988
ez a tag gépe?
Először az akksit nézd meg, lehet, hogy behányt...víz van-e benne? mennyi a feszej? indítózáskor? ha 10V alá esik akkor kuka.
Egyszerűen nem tudjuk belőni... Nemtom hányszor szétkaptk, de semmit nem találtunk.
Mi a két karbi között a különbség? Nekem 2KR-es a vázam, de 3LN a blokkom...
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni.Lenne egy olyan problémám a mocimal, hogy rendesen indult mentem vele nagyon rázos uton és utána nem akkart elindulni , ugy csinált mint mikor le van merülve az aksi.
Szerintem valami érinkezési hiba lehet.De az lenne a kérdésem, hogy hol keresem a hibát?És mi csinálhatja eszt?
amugy mi a problema a tieddel?
tag24-nek van 3ln, hiloczki urnak meg 2kr valtozatra.
nekem nem volt szárazon se gondom ezzel a gumival.meg nem is kell sokat melegitteni.Kicsit megforgatom egyhelyben és jo is.az oldala meg ugyis csak kanyarban melegszik
Nekem is Dunlop van hátul, igaz elég öreg,de új gumi. Én is azt vettem észre, hogy esőben nagyon jó....viszont száraz úton majdnem elpereceltem amikor felkerült rá....
Szerintem nem nehéz csak dolgozni kell vele meg egy kis fantázia.
én meg most jöttem be.kint esik az esö,ugyhogy kimentem kiprobálni az uj gumim esöben.Megprobáltam nagy beszarva felkapni az elejét és ugy felugrott mintha teljesen száraz meleg aszfalton lettem volna.Rámjött a dili és fél orát kerekeztem az országuton
Nem birtam volna abbahagyni csak már az alsogatyám is full vizes lett.Rohadt jo a Dunlop gumim és még drága se volt.
Imádom