Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tud valaki FZR-250re karbisort?
Nehéz a gyárinál jobbat csinálni....
szóval akkor még a vezérműlánc....az hogy tud csörögni amikor feszíti a feszítő?
az tünt fel már kicsiben hogy ez gyanus hogy egy cbr-r idom, de az sokkal anygobb, mert én probálgattam r1-ét, de vágni kellett volna hogy ne legyen furán nagy, ez meg még kicsi is picit. sztem ezt egyben megtervezték és kész, már nem akarok rá más idomot.
Tényleg!Igazad van.Ha nem irod akkor nem is figyelem
ezz durva kezdő photosoppping :D
rohadt nagy mazli! hajtokarok?
no,helyreallt a gepezet? ahogy latom ezen nem az eredeti farokidom van:) hogy heftelted oda?
az is fogaskerekes nalam:)
nem még nem, az jolenne a számom 06hetven 311 ötvenhét 55. csörgess meg vasárnap dél körül,visszahivlak, ma nem jo megyek lagziba
és sikerűlt mr valahonnan szerválni?
szerintem én is tudok, akár bontottat is
szerintem nem kell kivenni
teljesen meguszták a dolgot!
igen 6 db kipuff, 4 db szivo szelep
Hát tényleg jawa-nál primerláncon keresztül megy át a nyomaték a főtengely és a kuplung között, de fzr-nél az öninditó meghajtása.
nekem igazából generátorfedél kéne...az a féle dekli
nekem olyan index kellene előre, ami helyzetjelzős...nincs vkinek olyan?
jaja, cbr 250-400, vfr400 a vezérlés is fogaskerekes,"örök élet"
hja,vagom.akkor nekem ilyen problemam ninsc:) egy gonddal kevesebb.a fogaskerek tartosabb,mitn a lanc
nem fogaskerékkel van összekötve a kuplung és a főtengő,hanem lánccal,régi kawákba van főleg
es az otta naz mitet csinal? marmint mire valo a primer lanc?csak mert az enyembe meg nem talaltam olyat
Primerlánc is csöröghet
csorog.csunyan:)
Azt honnan lehet tudni, hogy a vezérműlánc a végét járja?
Danuvia hengerfej volt még két napja.