megcsinalhatod anelkul is,de akkor nagyon ugyes gumiembernek kell lenned.meg anyi mindent le kene bontani,h egyszerubb,es sokkal kenyelmesebb,ha kikapod a blokkot,es felteszed asztalra.hitt el,sokkal konynebb,es gyorsabban vegzel.
Az már nem ilyen egyszerű...
Hogy milyen értéket kell állítani azt nemtom, mivel nekem 250-es van.
Nem kicsi játék belőni, mivel csiszolni kell belőle ha kicsi a hézag, amit csak spéci köszörűs tud. Az viszont szívás ha nincs hézag, mivel akkor nem tudod megmérni és így nemtod mennyit kell belőle leköszörűltetni. Szóval olyankor többbször is köszörűlteted, míg hézag nem lesz, csak utánna tudod méretrenyomatni. ha nagy a hézak akkor viszont új lapka kell. Az új lapkát szintén köszörűlni kell. Nekem pár lapkát vennem kellett és mindet köszörűltetni. Szal nekem a szelephézaglövés olyan 40.000 Ft körül jött ki!(munkadíj nélkül)
Igazából motorfényezőben dolgozom. Egy teli fényezés kb 100 E Ft. Befolyásolja, hogy mennyire van oda az idomzat. Standox anyagokat használunk. Műanyaghegesztés is. A végeredmény minden esetben profi. Eléggé maximalista a főnököm. Feliratozást is újrafújjuk ha nem vesznek új matricákat, azt számítógépes vágógéppel gyártjuk le.
a szelephézag meg ugyanaz
Hogy milyen értéket kell állítani azt nemtom, mivel nekem 250-es van.
Nem kicsi játék belőni, mivel csiszolni kell belőle ha kicsi a hézag, amit csak spéci köszörűs tud. Az viszont szívás ha nincs hézag, mivel akkor nem tudod megmérni és így nemtod mennyit kell belőle leköszörűltetni. Szóval olyankor többbször is köszörűlteted, míg hézag nem lesz, csak utánna tudod méretrenyomatni. ha nagy a hézak akkor viszont új lapka kell. Az új lapkát szintén köszörűlni kell. Nekem pár lapkát vennem kellett és mindet köszörűltetni. Szal nekem a szelephézaglövés olyan 40.000 Ft körül jött ki!(munkadíj nélkül)
a szelepek beállításában is tudsz segíteni? mekkorák a szelephézagok?
Vezérműláncot kellene cserélnem a gépemben. Ki kell szedni a motort a vázból a cseréhez?
Kell hozzá alkatrész?
http://www.vatera.hu/listings/...