Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali Newman!
Nem tudsz véletlenül gyári szerszámkészletet FZR hez? 750-hez kellene ha lehet válogatni....
Én is gontoltam már rá!De nem az én stilusom,meg a tied se!Hogy mennénk Kakucson nagy kormánnyal?
az lesz!peremezve lesz,csak az egeszet nem fogom bevonatni rezzel
Na az kell nekem!milyen állapotba van?mennyibe kerülne?És szerinted miután összeraktam be kell vizsgáltatni meg uj műszaki?
Az nem vagyok!Az enyém már majdnem 1 éve megvan!
Ezzel a kis 500-assal tuti nem bir a 600-as !240-et ment 1-el nagyobb lánckerékkel,1-esbe 90-et!160-ig eggyütt mentem a zzr 600-al!Az enyém elvileg 80Le-s!
Kell fémborítás a hengerfuratok körül,mert anélkül kiég a tömítésed előbb-utóbb.Tűz van ám ott a hengerben!
felhivtam a mogyorodit. konkretan annyit mondott,h gyari anyagbol dolgoznak,de akarhogy feszegettem,nem tudta,v nem akarta megmondani milyen gyari anyagrol van szo. 8-9-ert megcsinalna az 1,2mm-es lemezbol minta alapjan.a referenciaja sokat dob rajta, a szegedi rendormotoroknak o keszitette a tomiteseket. most mar csak ketto van versenyben. arban ugyanaz mindketto.nehez a dontes. kell az a rezbevonat nekem?sztem folosleges. a mogyorodi maganszemely,jobban lehet vele alkudozni,a masik viszont ceg.lehet maradok a mogyorodinal,ha pontos arat mond.
Majd az lesz,köszi.
vidd el,es majd mondanak ra vmit. mert igy csak orlod magad.
Nem mondom amíg megy iszonyú erő van benne,ez kettesbe megy ott,ahol a másik hármasba,és a motorfék is erőteljes.Csak eddig eljutni nehéééz!
Én is vettem hozzá egy olyan kulcsot,és van egy 16-os csőkulcsom is,azzal már könnyű kitekerni,ha meglazult.A Citroen -nek is ilyen méretű gyetyája van,annak a kulcsa is jó.
nekem se lehetett,mig be nem lottek.rahuztam,es tolhattam 10 percig,mire beindult.aztan ok belottek,es mar siman hasznalhatom aszivatot.de csak akkor kell,ha hideg es nem akarom a gazt rangatni,mig be nem all az alapjarat.indulni szivato nelkul is beindul.
hidd el tudom miylen nehez:)vettem hozza egy nyik-nyak kulcsot minden fele hajlik,es azzal szepen ki tudom venni a gyertyakat.persze csak akkor,ha leveszem a ket oldalidomot,es a hutot kiakaszto ma helyebol:)
enyem is megeszik annyit.ezzel idegelnek a 250-es tulajok. az oveke eszikmax 5,5-ot,de akkor szejjel gyalazzak a gepet.enyem meg minimum annyit.nem all tavol tole a 7 L-es fogyasztas. nem tudom hogy csinaljak:)
Jut eszembe,szivatózni nem is lehet,mert azonnal beköpi a gyertyákat,szóval be kell állíttatnom.Sőt,lehet hogy bele is van buherálva a karbikba,ki tudja milyen fúvókák vannak bennük,mekkora a benzinszint.
Az még hagyján az alapjárat,de mikor állandóan ki kell szedni a gyertyákat és megpucolni,tudod milyen nehéz hozzáférni?Ráadásul 100-on majd egy tank benzint megeszik.Alig mentem vele egy próbakört,már leállt,és nem akart elindulni.kissé belefáradtam.
akkor sry,nem szoltam
a francia utcvat meg azert merem ajanlani,mert nekem 6000-ert csinaltak egy karbiszinkront,es oylan egyenletesen jart a motor tole,h orom volt hallgatni.v fel oraig csak azt hallgattam:D kepzeld el,mikor almodozol az alacsony alapjaratrol,es ott van,a te motorodon,hallhato,lathato! nem is hittem el:D
Jó,nem úgy írtam hogy tűzgyűrű,hanem a tömítésen a hengerfuratok köré fémborítás.Köszi a francia utcai tippet,majd ha nem boldogulok vele,elviszem oda.
Háááááááá ezen a héten nem lessz itt koncert .Most volt a hétvégén.Ferivel jol berugtunk.Te meg lemaradtál.De a hétvégén lessz Alsoörsön Jo koncert és muszály menni.Jössz te is és majd elfektetjük magunkat vasárnapig a sok piátol.Megyünk több géppel.Egy rakás marhával.
Itt is drága a benzin.
Ja meg elöször letérdelek hogy imádkozhassak a motorom lelkéért hogy ha elmegyek vele messzebbre akkor vissza is hozzon.Tehát nekem se idegen a szerelés.Folyamatosan tapasztok rajta valamit.
na ugrott az ingyen tomites. miert nem szoltatok a tuzkarikarol? :D
szamomra most derult ki,h tuzkarikat kell rakni a tomitesre,mert kulonben kieg.azt a srac nem tudja megcsinalni vizvagoval.szoval nincs occso tomites.marad a 12E Ft-os.pedig mar ugy beleeltem magam,h kicsi pezert lesz felujitva. viszont cserebe tudok 3 tomitesgyartot is.egyik oroshazan,masik dunaujvarososn,harmadik mogyorodon. komolyan mondom,olyan kapcsolatatim lettek ettol a kis motortol,h osszerakhatok alkatreszekbol megegyet:)
most kikerdezem mindet,hogyan csinaljak a tomitest,es a legjobbat valasztom.lehet meg + rezbevonatot is kap.ha lud hat legyen kover:)

oroshazi kilove,nekik nemigen ez a fo profiljuk,es nem gyozott meg.a dunaujvarosi,ami kozben kiderult,h hajduszoboszloi eleg korrektul elmeselt mindent.valoszinu o lesz a nyero.fogjak az anyagot,meretre vagjak,beperemezik tuzkarikaval,es vegul az egeszet egy rezbevonattal veglegesitik.mindezt 12E ft-bn benne van.kell ennel jobb tomites?meg a mogyorodit felhivom,es ha nem tud olcsobbat ajanlani,akkor marad ez.
francia utcaban a szervizet ajanlom.hivatkozz ram,rohogni fognak tuti:) mar annyit zaklattam oket.
olcson es megbizhatoan dolgoznak.meg lehetosegukhoz kepest gyorsan.
Bagoly,én vettem most egy 500-ast,de nekem is gondjaim vannak a fogyasztással,állandóan beköpi,és összekormozza a gyertyákat.És nekem is leáll a lámpánál.A benzintank kiszellőzőjét majd én is megnézem,Feri tudsz itt Szegeden egy jó karbiszerelőt?
itt mocskosul felemeltek a benzin arat.meggondoljak az emberek,h motorozgatnak-e.ja meg van aki szereli,nem motorozik
boccs, holnapra meglesz délután!
hova kéne küldeni?