Ezzel a kis 500-assal tuti nem bir a 600-as !240-et ment 1-el nagyobb lánckerékkel,1-esbe 90-et!160-ig eggyütt mentem a zzr 600-al!Az enyém elvileg 80Le-s!
felhivtam a mogyorodit. konkretan annyit mondott,h gyari anyagbol dolgoznak,de akarhogy feszegettem,nem tudta,v nem akarta megmondani milyen gyari anyagrol van szo. 8-9-ert megcsinalna az 1,2mm-es lemezbol minta alapjan.a referenciaja sokat dob rajta, a szegedi rendormotoroknak o keszitette a tomiteseket. most mar csak ketto van versenyben. arban ugyanaz mindketto.nehez a dontes. kell az a rezbevonat nekem?sztem folosleges. a mogyorodi maganszemely,jobban lehet vele alkudozni,a masik viszont ceg.lehet maradok a mogyorodinal,ha pontos arat mond.
Én is vettem hozzá egy olyan kulcsot,és van egy 16-os csőkulcsom is,azzal már könnyű kitekerni,ha meglazult.A Citroen -nek is ilyen méretű gyetyája van,annak a kulcsa is jó.
nekem se lehetett,mig be nem lottek.rahuztam,es tolhattam 10 percig,mire beindult.aztan ok belottek,es mar siman hasznalhatom aszivatot.de csak akkor kell,ha hideg es nem akarom a gazt rangatni,mig be nem all az alapjarat.indulni szivato nelkul is beindul.
hidd el tudom miylen nehez:)vettem hozza egy nyik-nyak kulcsot minden fele hajlik,es azzal szepen ki tudom venni a gyertyakat.persze csak akkor,ha leveszem a ket oldalidomot,es a hutot kiakaszto ma helyebol:)
enyem is megeszik annyit.ezzel idegelnek a 250-es tulajok. az oveke eszikmax 5,5-ot,de akkor szejjel gyalazzak a gepet.enyem meg minimum annyit.nem all tavol tole a 7 L-es fogyasztas. nem tudom hogy csinaljak:)
Jut eszembe,szivatózni nem is lehet,mert azonnal beköpi a gyertyákat,szóval be kell állíttatnom.Sőt,lehet hogy bele is van buherálva a karbikba,ki tudja milyen fúvókák vannak bennük,mekkora a benzinszint.
Az még hagyján az alapjárat,de mikor állandóan ki kell szedni a gyertyákat és megpucolni,tudod milyen nehéz hozzáférni?Ráadásul 100-on majd egy tank benzint megeszik.Alig mentem vele egy próbakört,már leállt,és nem akart elindulni.kissé belefáradtam.
akkor sry,nem szoltam
a francia utcvat meg azert merem ajanlani,mert nekem 6000-ert csinaltak egy karbiszinkront,es oylan egyenletesen jart a motor tole,h orom volt hallgatni.v fel oraig csak azt hallgattam:D kepzeld el,mikor almodozol az alacsony alapjaratrol,es ott van,a te motorodon,hallhato,lathato! nem is hittem el:D
Jó,nem úgy írtam hogy tűzgyűrű,hanem a tömítésen a hengerfuratok köré fémborítás.Köszi a francia utcai tippet,majd ha nem boldogulok vele,elviszem oda.
Háááááááá ezen a héten nem lessz itt koncert .Most volt a hétvégén.Ferivel jol berugtunk.Te meg lemaradtál.De a hétvégén lessz Alsoörsön Jo koncert és muszály menni.Jössz te is és majd elfektetjük magunkat vasárnapig a sok piátol.Megyünk több géppel.Egy rakás marhával.
Itt is drága a benzin.
Ja meg elöször letérdelek hogy imádkozhassak a motorom lelkéért hogy ha elmegyek vele messzebbre akkor vissza is hozzon.Tehát nekem se idegen a szerelés.Folyamatosan tapasztok rajta valamit.
na ugrott az ingyen tomites. miert nem szoltatok a tuzkarikarol? :D
szamomra most derult ki,h tuzkarikat kell rakni a tomitesre,mert kulonben kieg.azt a srac nem tudja megcsinalni vizvagoval.szoval nincs occso tomites.marad a 12E Ft-os.pedig mar ugy beleeltem magam,h kicsi pezert lesz felujitva. viszont cserebe tudok 3 tomitesgyartot is.egyik oroshazan,masik dunaujvarososn,harmadik mogyorodon. komolyan mondom,olyan kapcsolatatim lettek ettol a kis motortol,h osszerakhatok alkatreszekbol megegyet:)
most kikerdezem mindet,hogyan csinaljak a tomitest,es a legjobbat valasztom.lehet meg + rezbevonatot is kap.ha lud hat legyen kover:)
oroshazi kilove,nekik nemigen ez a fo profiljuk,es nem gyozott meg.a dunaujvarosi,ami kozben kiderult,h hajduszoboszloi eleg korrektul elmeselt mindent.valoszinu o lesz a nyero.fogjak az anyagot,meretre vagjak,beperemezik tuzkarikaval,es vegul az egeszet egy rezbevonattal veglegesitik.mindezt 12E ft-bn benne van.kell ennel jobb tomites?meg a mogyorodit felhivom,es ha nem tud olcsobbat ajanlani,akkor marad ez.
francia utcaban a szervizet ajanlom.hivatkozz ram,rohogni fognak tuti:) mar annyit zaklattam oket.
olcson es megbizhatoan dolgoznak.meg lehetosegukhoz kepest gyorsan.
Bagoly,én vettem most egy 500-ast,de nekem is gondjaim vannak a fogyasztással,állandóan beköpi,és összekormozza a gyertyákat.És nekem is leáll a lámpánál.A benzintank kiszellőzőjét majd én is megnézem,Feri tudsz itt Szegeden egy jó karbiszerelőt?
Nem tudsz véletlenül gyári szerszámkészletet FZR hez? 750-hez kellene ha lehet válogatni....