kozben beszeltem en is egy emberrrel,mondta,h az alu nem lesz jo,pont az altalad emlitett ok miatt. de az acellemez meg haaat,nem tudom. letezhet,h az enyem is az,mert vonzza a magnes.csak ha abbo lvastagabbat teszek bel,az meg szetkuldheti a hengerfejem,meg a hengerem,hisz azok aluminiumbol vannak.az acel meg ugye nem arrol hires,h lagyabb lenne nala.v ez csak az en hulyesegem?gondolod jo lenne sima teszem azt 1-es acellemezbol? mert kb ennyi vett le a srac.
Módosítok,egyszer régen valóban tettem olyan tömítést a Wartburgba,ahol vaslemez volt réz helyett.Ki is koptatta a hengerfejet annyira,hogy utána a középső hengernél egy helyen mindig kinyomta a tömítéseket!A vége az lett,hogy a hengerfejet marógépen újra síkba kellett maratnom,utána már nem kellett tömítést cserélni.
Hát kedves Nitro érdekeseket írsz.Én még acéllemezt nem láttam tömítésben.Ha fémtömítés kell mindig puha fémet használnak,(alu vagy réz)mert nem sérheti az illesztendő felületeket,és kemeény fém nem is tömít rendesen.Q éppen vastagabb tömítést keres ütközési problémák miatt.Igaz hogy japán motort még nem láttam bontva,de visszagondolva Skodás tapasztalataimra,ha a hengerhüvelyek annyira kilógnak a hengertömbből, hogy szétvágják a tömítést,akkor az rosszul lett összerakva.Ezért voltak illesztő gyűrűk a Skoda hengereknél.A hengertömb,és hengerfej illesztő felületének teljesen síknak kell lennie.Ha ezek síkban vannak,akkor valóban elég egy papír vékonyságú réz vagy alufólia tömítésnek.
Dádis: a TSCL-alvázszámot a közlekedésfelügyeletnél üttőtékbe mert nemtudták azonositani a jármuvet az elözö gazdája végigcsinált egy birosági torturát amit én nem értettem de nemis érdekelt A lényeg nincsen motorszám a forgalmiba és ha eladom nem kell és nemis mehet eredetvizsgára tehát bármit berakhatok nincs gubanc (ja és csak üzembetarto lehetek tulajdonos nem és nincsen törzskönyve)de kinek kell?hihihi most 98-as blok van benne
Hello! Vettem fesszabályzót 10 ezer Ft volt, és még utaznom se kellett érte, volt a helyi szerelőnek, az akksim viszont kuka lett. Azt mondja csináljak plusz hűtést a fesszabnak. Nektek van valami ilyesmi? Számítógép ventillátorra gondoltam, egy olyat elészerelek valahogy aztán hagy fújja.
Kicsit belejavítanék ebbe a tömités mizériába. Ahogy daogyula írta teljesen igaz , bár inkább személyautóra igaz, mert pl a 400-as hengerfej tömítése egy sima 0,13-as acéllemez, egy személyautó hftömítés 0,7mm-től kezdődik ebben tényleg több fajta anyag van. A bevonat ami a tömítésen van azt sima festékkel is helyettesíthető. Az alu lemezt meg felejsd el mert ahogy lehúzod elnyírja a hengerpersely és akkor tényleg keveri a vízet az olajal.
gyertya:NGKdr8esl olaj:motul 3000 20w50 vagy castrol gp de a lényeg hogy ásványilegyen olajszürö HF303 CH.F306 és figyeld az olajat mert normális esetben is 1000km-ént 3 dl-eszik minimum ha kivillan a piros lámpa akkor kevés az olaj nem az olajnyomást jelzi hanem a szintet
a gyertyat a louis.de-n meg tudod nezni,miylen kell bele. olajat asvanyit ajanlok,mert surubb,es nem fogja enni annyira,mint a szintetikusat.a marka emberfuggo,mindenki masra eskuszik. egy a lenyeg,ne tesco gazdasagos legyen
valoszinu a szelep csorog,az en 250-esemben is irgalmatlanul csorog szegeny.en nem foglalkozom vele,komolyabb problemat nem okoz,csak idegesito. ha gondolod,szedd ki.kicsit nyomatekszegenyebb lesz also tartomanyban,de ennyi.a genesisben ninsc is ilyen. ha meg gondolod,csinaltasd meg,egy jo esztergalyos csodakra kepes!
asszem jo kis vitat sikerult elinditanom.