Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a választ!
Utólsó kérdés!
A forgalmiba a hivatalos feljegyzések között nem kell szerepelnie hogy miért AF es ?
Müszaki vizsgán beleköthetnek? hogy ilyen a lemezre van ráütve?
Igy van eredet vizsga is rajta! küldök egy képet!
szedni szedtem szet,de nem vagyok profi a megnevezesben.inkabb megmondom mit lattam a sajat nyelvemen:)
a blokk jobb oldalan van egy generator.a fotengely hajtja,mint a simsonon.van egy jelado,ami adja a jelet a szikra keletkezesehez.(se megszakito,se szenkefe,se semmi mas hulyeseg)es van egy szep nagy tekercs. tehat a kerdesedre a valasz is-is .azaz van generator,de nem onallo.es ha minden igaz az a nagy tekercs 3 tekercs.gondolom en,mert 3 kulon fazis jon onnan a fesszabba. most hirtelen nem 100%,de mintha a tekercs lenne fix,es, nevezzuk lendkereknek, forog a fotengellyel. amugy fogod magad,es lekapod a jobb oldali deknit.nem kel lhozza szetszedni a blokkot. ja,ne a kuplunget vedd le,hanem ami elotte van:) 4 csavar fogja,es egy vezetek jon ki belole
akkor ezek szerint egy egyszeru alulemezbol keszult tomites is megteszi.minek akkor ez a hiperszuper anyag? nyomast nem birna? mondjuk beb.szna,ha 10,5 bar-os kompressziot nem birja
ok,kerdezd meg,es ha nem lehet szerezni azt a speci anyagot,akkor marad az alu,es keszul abbol.
amugy az olvadaspontot ugy mondtak nekem,nekem kozom nincs ehhez,rohadt mod ne mertek hozza:) azt tudom,h a viz forraspontja 90 fok, v az a derekszog?
Ha valaki tudna segiteni azt megköszönném!Érdekelne FZR1000 blokk papírokkal; GPZ 550 felyidom. tel:20 2184108 előre is köszönöm a segítségeteket!
Feri,te már szedted szét a blokkot,a tőltőtekercsek adják az áramot,vagy önálló generátora van,mint a kocsiknál?
Az előző motorom,a Gilera fesszabályzója is rossz volt mikor megvettem,úgyhogy én már ezen túl vagyok.
A kondikban legtöbbször szalmiáksó oldata van,elég savas.Ha kifolyt,annak már fakereszt!
Ferikémm az alu olvadáspontja 960 celsius,de a felületén levő aluoxidé pedig 2000 felett van,ezért nehéz hegeszteni!Ráadásul a hengerfej és hengertömb is hűti,mert azok a vízhűtés miatt a 100 fokot sem érik el.Majd ha előkerülnek itt a gyárban a csőszerelőink,megkérdem van-e nekik,és ha nincs hol lehet beszerezni.Gondolom hőtechnikai kereskedésben beszerezhető.
ez stimm,de ha azon a gumi anyagon keresztulfolyik az az elektrolit,el sem tudom kepzelni,mi lehetett ott. mekkora honek kellett ott lennie?mert az az elektrolit nem oylan savas,h kimarja maganak az utat...
Kapcsolási rajz jó lenne, lévén műszerész vagyok,azzal többet tudnék segíteni.Akinek van rajza,bármelyik tipusról,(Fzr 250-től egész ezerig)az kérem küldje el a daogyula@citromail.hu email címemre.Köszi.
ebben lehet vmi,marmint a tomitesben,mert a magnes vonzotta,megis igen konnyu az anyag.a grafitos papir szinileg stimmel.nagyon halas lennek,ha tudnal mondani,honnan lehet beszerezni,mert vennek egy par negyzetmetert gondolom,h sima alulemez helyettesiteni tudja? ha a hot nezzuk,elvileg birnia kene,hiszen kb 230 C fokon olvad az alu.ha meg olyan forrora felmelegszik a henger,mar regen rossz. csak aazert kerdem,mert az keznel van,es nem kene keresgetni
A fesszabályzóban van kondenzátor,és abban van elektrolit,ragacsos folyadék.Ha az kifolyt,akkor a fesszabályzónak kampeca!
vki feldobott multkor ide egy kapcsolasi rajzot,asszem pont 600-asrol.lehet erdemes visszanezni a hozzaszolasokat.igaz nem most volt,van annak mar tobb honapja is...
Helló srácok,látom vannak problémák.Először hagy segítsek szegedi Ferinek.A hengerfejtömítés, hogy elbírja a hőt és nyomást,finom drótszövet erősítésű,grafitos papírral burkolt,régebben azbeszttel kitöltött,most már mással készül,és a hengerfuratoknál alu vagy rézfóliával erősített tömítés.Ilyet használnak pl.iparban,erőművekben,hőközpontokban,ahol a nagynyomású gőzcsöveket illesztik vele.Az ipari változaton ritkábban van fémborítás.Majd utánanézek,hol szerezhető be.Petinek igaza van,túltölt a fesszabályzó(14.4V fölött)és elforralja az akksit.Viszont nem biztos hogy rossz a fesszabályzó,mert ezek legtöbbje sönt stabilizátor,és a működéshez szüksége van '"12V-os vezérlőfeszültségre,amit a gyújtáskapcsoló ad neki.Lehet hogy ez a vezeték leszakadt,vagy a csatlakozás kontakthibás.Az AF-es számtól nem kell megijedni,ez hatósági értékesítést jelent,maga az állam szavatolja az eredetét.A határon elkobzott,vagy más büntetőeljárásban lefoglalt járműveket értékesítik így.Sok hagyatéki eljárásban,ahol nem tudnak megegyezni az örökösök,a bíró elrendeli az értékesítést,ilyenkor is AF-s számot ütnek bele.Általában egyszerűbb és olcsóbb az átiratás,éppen az állami értékesítés miatt.
z a fesszab.de abba nincs folyekony anyag,ugy tudom.nem tudom mi lehetettt vele,ha folyt belole vmi! abba csak diodak vannak,meg kondi,esetleg ellanallas,csupa szilard anyag.esetleg kondi sava?
azt meg tudja valaki mondani hogy a gyujtás kapcsoló vezetékei egyébként mit kapcsolnak vagy hova kapcsolódnak be "a dugaszoló csokin kívül" mármint melyik áramkört kapcsolja le és fel vagy nem tudom hogy magyarázni agy esetleg ha valaki képet tud csinálni a sajátjárol hogy a kapcsoló vezetékei hova kapcsolódik a vezeték legeslegvége akkor azt megköszönném
noshát, elvileg elől 4mm-nek kéne lennie a tárcsámnak. mennyi lehet a kopáshatár? a napokban megmérem mekora..
én minden 5000km után cseréltem az olajat a 600-as fzr-ben.
Sziasztok lenne egy kérdésem ti hányezer km-ént szóktatok olajat cserélni,és milyet?Ja 600-as ban.
OK! Köszi.
Ja és húzd meg az a csillagcsavart a hátsó ülés mögött:)
Ja az a fesszab.
Az a folyás meg valszeg akksisav vagy a kiegyenlítőtartányból kifolyt és lerakódott koszos vízkő.
Nekem felrobbant az akksim a seggem alatt de nem ölte meg az elektronikát csak levágta a biztosítékot.
Javaslom hogy mivel kivetted az akksid és nem lesz holnapra fesszabályzód az akksid kifolyócsöbét úgyhelyezd el hogy semmire ne follyon rá mert csöpögni fog minden indításkor.Én le is kötöttem az utaslábtartóhoz és a menetszél elfújta a váztól.
De rohatt büdös volt mindig.
A fesszabi csere megoldja az összes problémád majd meglátod.
Szia.
Mielőtt válaszolnék annyit mondanék hogy semmien STP-terméket NE HASZNÁLJ semmien motorhoz nem csak FZR-hez,hanem semmien motorhoz.
Ha jó adalékot szeretnél ami minőségi akkor az a WYNN's ebben a fajtában is van annyi mint a levél a fán.
Van füstölésgátló,kompressziónövelő...stb.
STP-t azért ne használj mert szétvágta a gixxerem,a robogóm mire rájöttem és mások is tanácsolták hogy nem jó.
Ha füstöl a motorod akkor cserélj olajlehúzó gyűrűt persze ha kék a füstje....
Ha nincs pénzed rá csak akkor használd addig amíg nem lesz.
A keverési arány az olajad 10-vagy 15%-a de rá van írva nem emlékszem pontosan.
Üdv!
Van valakinek tapasztalata ezzel az adalékkal? -Túlzott Olajfogyasztásra jó. FZR-ekhez sztzem különösen előnyös lehet.. .
http://www.stp.com/oil_smoke.h...
STP
Ha valaki más a véleménye és tapasztalata kérem szoljon!