Beindítottam és szerencsére szépen jár minden henger, jól reagál a gázadásra is. Amit lefotóztam az a fesszab? Van rajta egy lyuk amin kifolyt valami anyag.
Ne izgulj, nekem is AF-s a blokk. A jobbik eset, ha Japán belpiacos a gép, mert azokban nincs blokk szám, csak motor kód. Amikor behozták Mo-ra akkor adni kellet a blokknak is számot, mert előírás volt. asszem már nem kell. viszont, ha volt benne szám és átütötték, vagy kicsiszolták, akkor is új számot adnak neki AF-t.
Üdv kollegák! tegnap szerelöhöz vittem a motorom mert juliusba viszem müszakisztatni!
átnéztük a motort mikor a motorblokkon a szám feltünt neki hogy AF01 elmondta mit jelent nagyából de félelmem nem alaptalan mert gyanus motorként kezelik a müszakin! valaki tud segiteni miért AF01
a blokon uj lemezrétegelvan ütve a régit takarva miért votl erre szükség? remélem nem lopott a motorom Eredetiség vizsga megvan amit az elözö tulaj csinált!
Valami bejegyzésröl beszélt hogy szükséges a forgalmin hogy számváltozás történt
valaki világositson fel!
mi az igazság!
Nekem is elforralta az aksisavat amikor szar volt a fesszabályóm.
Cseréld ki minnél hamarabb vagy savazd újra és akkor még pár napig jó lesz.
Nézd meg a bal ülésnél az idom alatt a biztosítékokat.
Van egy darab ami zöld az felel az indításért.
Meg van még az ülés alat egy tartóban 4-azokat is ellenőrizd le.
Hatvanban voltam mikor indítani akartam, de nem forgatott csak kerregett az ülés alatt valami kerek szar gondolom vmi relé, de ott már nem lehetett az akksiban annyi szufla h megforgassa. Akkor betoltam Gödöllő felé néha rángatott egyet mintha kihagyott volna a gyújtás egy pill-ra. És olyat is csinált, h nagy gázra nem bírt pörögni. Behúztam a kuplungot alapjárat már nem volt. Aztán piroslámpa Gödöllőn tartottam a gázt, nehogy leálljon, kb. tíz másodpercig járt még aztán leállt. De amíg járt ment mind a négy henger. Ez ejtőtartályos vagy benzinpumpa nyomja a bengát menet közben , mert ha pumpás akkor lehet h azért nem bírt pörögni mert a pumpa nem bírt elég benyát nyomni mert kevés volt az áram.
fesszab 10 korul mozog.+/- 3000,attol fuggoen honnan veszed.ebayrol erdemes,ott egesz olcson hozzajutsz. ha az akksibol elforralta az osszes savat,akkor jo eselyed van,h kinyirta a trafokat,meg a gyujtast.eleg sok idonek el kellett telnie. meg hat azt mondtad leallt.bar ez lehet akksitol is.le kell tesztelni.toltes,fesszab kikot,akksirol menjen a gep. ha beindul,es jar a motor szepen,akkor oriasi mazlid van. az akksit nem kell felteni,km-eket el tudsz menni egy normalisan feltoltott akksival,par perc nem arthat neki. en mentem vele 3-4km-t
Áttszámitva olyan 20-25 ezer forint körül vettem anno a gépembe.Amugy ha most begyujtod és megy szépen 4 hengeren és reagál rendesen a gázrántásra akkor szerencséd van és csak a feszszabályzo romlott el.Ha kihagy mondjuk 2 henger akkor elégette a gyujtotekercsed is.
És mennyi az esély arra, hogy végigégetett mindent? mert ha az említett vezérlőt meg gyújtótekercseket stb. szétbaszta, akkor megfogom a bokámat. De abból indulok ki, hogy nem csinált ilyet. Mennyibe kerülhet egy fesz szabályzó?
Telibe találtad!
Nekem volt ugyan ilyen a 600-as gépemmel.Feszültségszabályzo befosott és az alternátorbol döl a nagy mennyiségü áram minden egységre.Szép nyugodtan kiégeti a vezérlöegységet meg a gyujto tekercseket,aksit.Egyszoval feszszabályzo csere.
Szétszedtem a motort. A köv. tüneteket láttam: Az összes izzó szétégett, az akksiból valahogy az összes folyadék az utolsó cseppig eltűnt és tuti, hogy nem a trógerságom miatt mert kb. két hete ellenőriztem a szintet a cellákban. Szerintetek mi lehet? Én fesz. szabályzóra tippelek.
Ez csak a te idődtől meg a pénztárcádtól függ.
HA aki ott van helyben meg tudja csinálni akkor miért ne?
Ha felteszed a tömítést úgyis látni fogod-hogy passzol-e nem?
Ótószerelő vagyok tudomásom szerint olyan fém van bevonva ami rugalmas és hőálló aluminium semmiképp inkább valami acél+valami keverék és ez bevonva.
Hengerfejhez nem csináltam még tömítést minden máshoz meg igen.
Ha tud olyat és ért hozzá akkor szerintem nyugodtan rábízhatod.
a velemenyetekre vagyok kivancsi. egyik haverom sorozes kozben mondta,h egy opel kadettnek epp hengerfej tomitest keszitettek. erre elszallt az agyam,h miert nem mondta,h tud iylet is csinalni. a lenyeg, odaadnam a hengerfejem,lemerne korrekten,es egy vizvagoval a kivant vastagsagu lemezbol o is megcsinalna nekem.egyreszt olcsobb lenne,masreszt helyben.ez a jo resze. a hatulutoje az,h nem tudom milyen anyagbol van a tomites.annyit tudok,h fem, vmi gumi anyaggal bevonva. letezhet,h ez a fem aluminium? mennyire fontos az a gumirozott anyag?ha pl a mogyorodi fickonal csinalnam,vajon o el tudna kesziteni ilyen bevonattal? nagyon elgondolkodtam,mert benne megbizom (ganfon vegzett mernok,es a legprecizebb ember,akit valaha is ismertem). az tuti,h hajszalpontosan megegyezne az eredetivel,de kicsit aggaszt a bevonat.meg az anyag.sztetek bizzam ra,v megis inkabb a mogyorodival?
Itt is fuj a szél