Sziasztok!
Van egy csomó használt MOTORGUMIM.Nagyon szép állapotban NAGYON OLCSÓN eladók!(akár vágott slick is-nem szétpályázott,nagyon szép állapotúak és csak 15ezer ft-ig!)
Ha valakinek szüksége van valamilyenre,akkor a 0630 4 151-723as számon elér.
RENDELÉSRE ÚJAK IS VANNAK KELLŐEN ÁR ALATT :)
Mindenkinek kellemes hétvégét-és széles utat
hát igen. de mint látjuk a tapasztalat/hozzáértés hiánya okozott most gondot, mivel akik hozzányultak a motorhoz, senki nem gondolta hogy ez lehet.. ilyenkor gondolkozom azon mindig, hogy ha bekprepál taláán eccer, akkor ha már 100ezrek úgyis, beviszem a baronba, ott meg úghyis kell garit vállalniuk.. meg ugye van nekik kis japán főszerelő a boltokban, aki aztán húdevágja, meg valszeg több ilyen blokkot láttak szétszedve csak ott mint az ország összes privát szakija.. de bakker..
részvétem Feri,
pedig ezt nem érdemelted meg. annyit törődtél meg dolgoztál meg költöttél rá. már biztam hogy lesz 1 nagyon frankó motorod, ennyi szenvedés után.
95%,h az ek votl elkopva.aki csinalta a hengerfejem,nem a megbizhatatlan fiugra.legalabb is nem annak tunik. az osszes szelepem felujitotta,amit meg nem lehetett,kicsereltuk.faszan megcsinalta.csak az ekekre nem szamitott,mint ahogy en se.
ahogy neztuk,valoszinusitem,h a megfaradt ek a tiltasnal felmondta a szolgalatot.a szelep beesett,es ettol volt olyan csorgo hangja.kesobb,mikor egyszerrre,hirtelen elkezdett nagyo nzorogni,akkro torhetett el a szelep.ugy neztuk,h a dugo mindig visszatolta a szelepet.es mikor megijedtem a hangjatol,es leallitottam,akkor nem tette.ezert nem fordult at aztan az onindito.a dugo szet van verve,de meg lehet,h hasznalhato.a hengerfejem is kapott,de lehet azt is fel lehet ujitani.egyelore meg sok a lehet,meg a talan.a srachoz elviszem a hengerfejet,es majd mond vmit ra.lehet megkerem nezze meg a tobbi eket is,h nehogy megegyszer ebbe a hibaba essek.ugy tunt egy ek kb 500Ft lesz + a hengerfej tomites + a szelep+ munkadij
Hát a szelepektől én is majrézok egy kicsit,de eddig még csöndes a gép.Feri,mikor felújítottad a hengerfejet,ezt a szelepet is cserélted?Lehet hogy gyönge anyagból készült,vagy az ék volt elkopva.
gyerekek,engem ver az Isten ezzel a motorral.nem fogjatok kitalalni mi tortent.
szepen bejarattam,mindent abszolute betartva.meglet az 1000km. na mondom,itt az ideje egy jo,kiados huzatasnak. kihuzattam tiltasig. nem vittem tulzasba.erre leallok,es mit hallok?csorog a blokk.fasza.meg labon hazament szegeden.gondoltam hazajovok ovattal lelere. egyszercsak ektelen csorgesbe kezdett.motor lealllit,nez mi van.semmi.haverom hivom,jojjon futoval.jott. itthon szetszed,es mit latok? az egyik kipu szelepen szepen beszakadt. kiraly.frissen felujitott fasza hengerfejemnek annyi. az a biztosito ek a szelep szaran el volt kopva.elengedte a szelepet,ami beesett az egesterbe.onnantol meg elszabadult a pokol. kettetort a szelep,es szepen kapott a dugo,meg a hengerfej is. ujabb 10ezresek. hetfon bemegyek yamaha markakepviseletbe,es megkerdem mennyi az az ek.ha draga,rahagyom,es kidobom a fszba az egesz motort,es itt befejeztem a palyafutasom.max veszek egy 250-es ETZ-t oszt csokolom. elegem van,h minden penzem erre a szarra megy el. egy kib.szott tiltas miatt?ennel tobbet kene birnia...
Srácok,kinek van még itt Fzr500-a?Kellene nekem valami gép vagy szevízkönyv a 3HJ verzióhoz,mert ami nekem van az a 3HE tipusé,és még a gumiméretek sem egyeznek.Ráadásul inkább csak egy alkatrészlista,műszaki adatokat és elektromos rajzot sem tartalmaz.Segítsen valaki.
Kösz fiúk,most odavan a szerelőnél,olaj,szűrőcsere,karbiszinkron,hátsóvilla csapágyzsírzás,meg ilyen apróságok,mert én sem hiszek el mindent az eladónak!Az olajfogyasztásról már tudok,azt múltkor Karcsi ecsetelte.
hazahoztam a mocim a szerelőtől a mocim, megcsinálták az exupot, karbiszinkron, hátsófékpofa csere, olaj szűrő, olaj csere, légszűrö tisztítás, mért kompressziót is amit 10,5 körül volt mind a 4 hengerben, és így hattam ott 25E ft-ot.
Q! tudsz vmit már a plexiről? vagy legyek még türelemmel?
széles utat mindenkinek,
Szerintem ha harmadikban elkapar 200-nál akkor inkább tekerd fel a húzófokozatot a hátsó telóban. Vagy inkább újítasd fel. A kormányszitálás szintén első teló azon ugye nem tudsz semmit állítani csak a rugóelőfeszítést. Új olaj szimering és jó lesz. Nem is tudom ha 200-nál szitál egy személyel milyen lehet két személyel.
Na srácok megvan a paci.Igaz nem az Fzr750-es,az nem fért bele a keretbe,csak egy 500-ast sikerült összehozni,de ennek is örülök.Sajnos a nagyobb, átírással,műszakival négyszáz körül lett volna,és messze túlment a keretemen.Ez a kisebb friss műszakival volt 310000,és pöccre indul.
Az ezresnek gyári állapotban csak félig lehet rásavarni a gázt, eddig kétszer húztam neki fullra de kellett jó nagy egyenes mert át kell fogni egyet a gázkaron miközben kitámasztod az egyik ujjaddal...kicsit lehet félni közben... aztán 3.-ba két kiló körül elkapart, jött is a kormánycsapkodás, meg egyszer nyújtott kanyarban gyorsítva elment a hátulja, az 3.-ba 200 körül de egyből lecsuktam a gázt és épp nem estem el. Ja, ha térdelek mellette kanyarban akkor max. fordulat 3.-ban 5 ezer, 6.-nál ingadozik a fordulat -akadozó csúszás- miközben motorfékkel fordulok be. Bárkinek odaadom akit ismerek felőlem lehet próbálni, eddig ketten voltak, ment a fika rendesen, pedig én letettem vele esés nélkül a kipufogót. Gumis csak annyit mondott ne vegyek tartóstejet Gumis topikban rákérdeztem: DOT xxxx ez a jelölés van minden gumin, az utolsó két szám pl. 06 az évjárata a guminak, és 2 éves gumit is akkor lehet feltenni ha szakszerűen tárolták. És ugyanezek a gumisok magyaráznak mindenfele hogy jó az 5éves Dunlop... aminek lenne értelme műszakin az, hogy max. x éves lehet a gumi de profil tökmindegy. Néztem Racetech gumikat Metzelertől de az ára nem tudom mitől duplája a Continentalnak. Ja most MeZ1 van és felejtős dolognak tartom már az ezres motort, következő GSXR 600-as lesz, az is adja a csőlátást rendesen meg nem ilyen erősek a gázreakciói. Amúgy neked mid van?
köszi a segítséget, eggyik tippem nekem is fúvoka volt, más állítási lehetőség nics igazán rajta,
ja meg az elfelejtettem mondani hogy kölün olajzású volt de ezt megszüntettem mert elszált az olaj szivattyú és így keveréket kap, és emiatt is gondoltam a fuvókára mert igy kicsit sűrűbb let a benya.
sportkipufogóval megváltozik a fogyasztásod,több kaja kell majd neki ezért jó lenne ha a karbid utána állítanád.
ha nem értesz hozzá vidd el egy szerelőhöz vagy vedd le a sportikpufogót amíg nem találsz valakit aki utánállít neked.
Van egy csomó használt MOTORGUMIM.Nagyon szép állapotban NAGYON OLCSÓN eladók!(akár vágott slick is-nem szétpályázott,nagyon szép állapotúak és csak 15ezer ft-ig!)
Ha valakinek szüksége van valamilyenre,akkor a 0630 4 151-723as számon elér.
RENDELÉSRE ÚJAK IS VANNAK KELLŐEN ÁR ALATT :)
Mindenkinek kellemes hétvégét-és széles utat